Hei ham hun hi kan ti kal duak"teh ang a tak ah a theih si loh a.
Mistake ka neih changin min lo hrethiam mai dawn nia ka check peih thlap"tawh ṭhin lo a..Ka rilru a awm ka ziak a,a chang phei chuan ka ziah dan te hi ka hre reng ngailo ka chhiar let ve leh zeuh ṭhin a nia....
En tir nan an hming ziah dik loh ang te.
An kum te.
An mizia te pawh maw....An nunhlui te pawh.... Hriathiam na nen in lo chhiar mai dawn nia.You are me,I'm You
Chapter - 15
______________________________________________
Message
Maria - Enge in chanchin?
Andria - Thi pawh ni ila pawi a tih pawh ka ring tawh lo....Min haw lutuk.
Maria - Ka van in thiam lo a hrehawm ee...Kan sawi chhuak mai dawn mi?
Andria - aaa a tlai tawh bak ah kan in kar chu midang ang a ni ve lo a,thleng thuai mah" chu ka in ti tawh.....
Maria - enteh maw sawi tawp chuan maw Andria ka duh lutuk che a,chu vang a nia puih che pawh ka hnial loh mahse min huat nan hmang suh aw.
Keipawn hrehawm ka ti lutuk a ruk chuan mahse ka pui che hian kei mah ah hian hlimna a awm ve a.Andria - Min duh tawh suh duh tlak ka nih loh zia chu hei a lang mai alawm.
Maria - Nang mah ang chiah khan ka duhthlanna ka siam fel thei lo keipawh hian Josepha i duh ang chiah khan ka duh che...Mahse zawi"in a kiang mai ang nang pawn hma lam pan tum hram"rawh i chhung ten an hriat hun ah engtin nge an awm ang ngaihtuah la...I nau lo piang tur hian Unau in nih zia a ti chiang tawh dawn a nia....
Andria - Imm ka nu chuan a hre tawh a.
Maria - Maw!
Andria - chu vang a nia Josepha kalsan ka duh nilo se ka phal biklo..
Ih maw a hlat a awm te hi hrehawm ka ti,min kuah ngai tawh lo a chuan min nuih tawh ngai lo min en ngai lo a min be ngai bawk hek lo.
A hrehawm ve lutuk.....Ka hmangaih hman bawk si awm dan thiam har ka ti.Maria - aa...Ka hrethiam phak lo maithei mahse maw Andria kha tia awm kha chu a chi loh in ngaihtuah la Imm hun te chu a liam ve zel alawm eng tik ni ah emaw chuan i kalsan kha a ṭhat na pawh a la lang maithei a sin.
Kan chung chang hi a hriat chhuah hun ah kei mah min mawh mai dawn nia.Andria - A teuh lo...kei pawh ka tel alawm bak ah la chhun zawm ang ka pal tlang a nih chuan nakin zel ah pawh kan tan a ṭha zawk ang.
Call in in bia ang a chiang zawk / ti in a call a....Eng enge maw chu an sawi a,a changin an nui a,a changin an lungngai dun.....Hun hi liam vat"se ti in duhthu an sam a,mahse a theih si loh tu te pawh hian liam tur in ka duh maithei hlimna nei lo chuan....Mahse,khawvel a ni miau si a kan phak tawk te"in hun hi a kal ve bek"a tin ni.Skippppppp
Sunday te chuan Maria-i leh Andria te chu an leng chhuak dun ta fo mi dang ngaih ah chuan in ngaizawng nghet tak...ah an ngai a ṭhen uar deuh lahin 'An rai ngei"ang ' an lo ti thul mahse chu tiang lam reng"an rilru ah a lang miah silo.
Hun chu chelh din rual lohin a kal zel a,Josepha pawhin Andria biak tumna a la neilo Maria-i nen an in kar lah a hre chak bawk hek lo.
A ni pawhin Duati a kawp leh a,over khawp in khaw lai ah pawh an in zui....
Sex pawh an hmang hial Duati lahin a lo duh ngawih"bawk si.
Engkim an chanchin a hre ve miau si lo.
YOU ARE READING
You are me,I'm You // Mizo BL
РомантикаHe story hi tlem a a dang dai deuhin tih ka tum a...Chhiar dan tur pawh nang mah ni ngaih dan"a ni mai...