Last kan thleng ṭep a nia aw...hnai tawh teh mai a nia.
You are me,I'm You
Chapter - 20
_____________________________________________
'Hey ' Andria chuan a ti a Vic'n a thil tih a hre chhuak ve chiah in thiamlo tak chung chuan a in la hrang.....Ngai natawm zet hian a nui zui ......
Vic - Zan ah chuan Sunday a nia sia....kan chhuak ho thei dawn ta si lo a kan lo phei mai....
Andria - Imm ṭhu phawt ila/Ṭhut khawmna lam chu a pan a....an vai chuan an ṭhu hlawm.
Edward - Joel Rca nen chuan eng maw in chanchin la ni zel?
Joel - Eng ma pawh kan ang lo veeeeee.....
Edward - A mipa zawk i nia tlawm zawk mai ta la.
Joel - a ni thei ngawt bik hleinem....a hming chuan a ni pawh mipa ve tho alawm a nih....
Andria - an in ṭhen hlen teuh lo mai.....Ti daih ila Ed enge i zirna te a an?
Edward - ṭha em" hran lo apang ni mai.... Result ka nghak mek a,a lo chhuah dan a zirin ka hma hun a in hril ang chu.
Andria - nang Vic
Vic - Imm keipawh ka ṭha Result chhuah hun ah business te nau ah ka try ve ang.
Andria - Immm......Nih chu a hrim" in in va reh em" min lo biak pawh tum reng" hlawm lo.
Vic - Hei ka lo biak reng che hi .... Engtik nge Josepha a lo haw dawn?
Andria - Thla leh lam hi a nih kan ring....
Edward - a va la rei dawn si ve....Naktuk tlai ah chuan lo chhuah khalh mai ang u....A lo haw hun ah kan ti leh mai dawn alawm.Joel - nia a lo la haw mai dawn chuanglo a.....Kei chu ka hman ang....
Andria - Imm pawi hlei nem kan chhuak dawn nia....
Vic - Immmm Û Mami chu pasal min lo neih san daih a....Ti mak hle mai/ ti in a nui vur"a...enge enge maw ni chu sawi tur an hre ve mai zel.
Pu Muana te an lo haw thleng chuan an lo la awm a...Zanriah ei ve nghal mai tur chuan an sawm.......
Vic - Aa....Ka pa in rem a ti lo ang kan lo haw ve chiah bawk sia chu tia chaw ei chhuah daih chu.
Pu Muana - a ho em mai a...Kei man khaw nge kan Phone a nge..../ Phone chu la in Vic pa chu a be ta nghal.......An ni pawh chuan hnial dan tur an thiam tawh lo.
YOU ARE READING
You are me,I'm You // Mizo BL
RomanceHe story hi tlem a a dang dai deuhin tih ka tum a...Chhiar dan tur pawh nang mah ni ngaih dan"a ni mai...