Ka story te in lo chhiar ṭhin hi ka van lawm tak.
Mistake tam tak a awm ṭhin a...Ka check leh paih tawh ṭhin silo a..Chu ti chung chuan min lo chhiar sak ṭhin a,ka lawm lutuk a nia.Kei mah hi Delhi lam ah lekha zirin ka awm dawn a...Tluang taka ka awm theih nan min lo ṭawngṭai pui ula aw...😊
You are me, I'm You
Chapter - 6
_____________________________________________
Joseph Pov
Ka room ah a lut tih ka hriat avangin ka muhil thei nang lo.
Ka tho a,chu bawm chu kengin a room ah chuan luh ka tum a,kawngka lo in hawng kau deuh aṭang chuan Victora'n Andria muhil lai chu a fawp tih ka hmu a....
Ka ding vang"a,mak tak mai hian ka awm zawn chu a su nghal dup"a let leh nghal in ka mu ta nghal a.
Chu zan ah zet zawng ka mu hil thei mai lo.
Ka mit thla ah lah a lang nawn tluk"mai bawk.
Andria he Andria Innocent vel lutuk hi ka hua a ni. ka haw ngawih".
Zing ka thawh chuan dar 8 a ri tawh a,ka room lo kik dat"tu ka hriat chuan ka thawh chu a ti peihlo zual a..Nia Kha pa nu kha a nia.
Ka va han hne zo zai tak.
Chhang lemlo in ka in phih fai a..Ka in siam zawh hnu chuan ka chhuak thla ,Andria erawh a kal tawh.
Eng ti turin nge a kal hma em"ni? Ni tak a bialpa ka bestfriend Victora nen an in hmu duh ang chu eng eng nge maw pawh an ti duh thei alawm a awm lo hran lo e.
School ka thlen pawh chuan Victora hmuh tur a awm lo a,ka rin dan a dik chiang viau ang.
Ka ṭhut na ah chuan Duati chu a lo phei a..A nui sang he nu hi chu a hmel hi a ṭha chiang alawm mahse,a khal lo..a sa hi a pan ka it lo.
Mahse,a la virgin hrim"ang.
'Joseph ih englo...I room ah enge maw i hmu em?' A ti a..A lai hmel chu ka hmuh hmaih lo..Nizan a,thil kha a ma ta tih ka hre chiah a,kan nui vel a..A lawm tawk vel lek chuan 'Imm ka lawm e' ka ti a...A nui sen"a...A lai lutuk chu a ṭhiannu awm na lam chu kawkin 'Ih saw sawn Andria a star a,in veng a in ang tih an sawi a thil min lo pek sak ve thei a ngem le?' A thu sawi zawh rual deuh thaw chuan ka nui lai a tawp a...Kan class a mi te hian ka pa leh a nu an in nei tih hi an hre tawh tihna em ni?
Nilo,chu zawng an hriat ka phal lo...a theih loh bawk.
'Aw khawi lo la la..Kan in hlat vak lo' chu ka ti ve mai a,ka bag a ka thun fel tih ah Victora a lo thleng a...School ṭan nghal a ni mai.
Monday hian kan exam ang eng mah ka la zirlo ka fail leh dawn tho.End of Joseph Pov
Vic - enge i bag a mi kha?
Joseph - thil.
Vic - va han luck bik ṭhin ve aw.
Joseph - a....Teuh lo mahse,lawkin Duati hi hmelṭha i ti ve tho em?
Vic - Yess...Ti nge?
Joseph - min star a..ka bem dawn maw ni ka tia...
Vic - a tlang sa..Ban ah bem la in ni sa ka chiang.
YOU ARE READING
You are me,I'm You // Mizo BL
RomanceHe story hi tlem a a dang dai deuhin tih ka tum a...Chhiar dan tur pawh nang mah ni ngaih dan"a ni mai...