🔞He tiang hi a tam maithei a..Min hrethiam hram"dawn nia....😂
You are me,I'm You
Chapter - 4
______________________________________________
Joseph Pov
Ka thinrim thut chu in ah ka haw a,tu mah an lo awm lo mahse,kan chahbi dahna ka hria a ka hawng mai.
In a ka luh chuan tih tur em"pawh ka hre lo Weed leh Damdawi ka tih pawlh a,enge maw chu tih ka chak.
Ka room tuk verh aṭangin kan chhungkua ti buai tu fapa ka hmu a,a room ah chuan ka lo luh khalh a.
A lo luh hnu ah chuan a in rin hma in ka kherh thlu a...A ni ai ka lian daih bawk a,min hneh lo nasa.
Kum 17 ka pum ṭep tawh aw,kei ai naupang sex hmang an tam lutuk a nia..Min dem bik thei lo ang.A mah chu mak deuh mai hian ka it ngawih"a,ka tum loh deuh chuan ka pawngsual chu a ni ta der mai.
A la virgin vangin thi a chhuak nghe"mahse,hei chu a nih dan tur pangai ve reng kha a nia.
Ka zawh hnu chuan a chung ah chuan ka bawk a,a zawi vek bawk si a thaw tawh lo emaw chu ka ti a...A kut ka phuar na chu phelh sakin khum ah chuan pangai deuh hian ka mut a,a che lo a,min sual let hek lo...A zawi a ni tawp mai.
Tlem chuan ka hlau thawng deuh a,a melh ngai a melh reng bawk si...Mahse,thawk leh khat ah a rawn ṭap chhuak a....Puan chuan a in khuh nghal a.
Ka ṭawng lo a,ka tih hnawk vel chu ka thian a,a kawngka lam ka hawi a..Ka kalh tih ka hre chhuak a...A bul ah chuan ṭhu thlain 'I sawi chhuak dawn nia i duh leh ka tum a ni bik lo....Kha i taksa vang phian sen a nih kha' ka ti a... Ṭawngkam ka duh tui lem lo...Nia hei hi a nia ka sual ve na chu.A puan chu lak thlak tumin ka pawt vel a, mahse a lo man nghet ve tlat leh nghal.
Tih ngaihna a awm miau si loh ah chuan ka room lam ah ka phei san daih a,a duh"danin awm teh se....
Ka harh leh chuan in bual lo in ka lo muhil tih ka in hria a..In bual tur chuan bathroom ah ka lut a,ka thil tih te chu ka mit thla ah a lo lang leh ṭhin a..Ka in chhir awm ka hre bawk si lo.
Eng mah thleng lo angin in hnuai lam ah chuan ka chhuk a,U Mami chuan mak tih hmel zet hian min lo en.End Of Joseph Pov
Joseph - enge?
Mami - engtik in nge i lo haw?
Joseph - Zing ah...Rca te an zin a,chu vang mai"
Mami - a nih khaw nge i û Andria hi?
Joseph - a room ah a mu han ti buai hlek suh/ a ti ram hmarh a..Mami chuan mak a lo ti ta lutuk.
Mami - eng vang chuan maw nang ni hi in in sual leh a mi?
Joseph - a teuh lo ti buai lo la a ni mai...Chaw ei tur pawn ko suh a rawn chhuk chuang lo ang a duh hun"ah a ei ve mai ang...
Mami - in in kawm ve tawh tihna a mi?/ Beisei nei zet hian a lo nuih sen"a
Joseph - Ramhmunsiam aih/ ti in in chung lam ah tui bottle nen a chho leh ta daih a.
Mami - Lalrindik ka la vel khawp ang che / a ti leh tuar a.....
Skip
YOU ARE READING
You are me,I'm You // Mizo BL
RomanceHe story hi tlem a a dang dai deuhin tih ka tum a...Chhiar dan tur pawh nang mah ni ngaih dan"a ni mai...