Last tep ang😩
You are me,I'm You
Chapter - 17
____________________________________________
'I nu hi ka hmangaih vanga nei duh ka ni a,nu tello in fa ka en kawl ṭha thei dawnin ka in hrelo bawk.
Hmangaih lo ta ila ka nei miah lo ang....
Mahse nang ni chu Unau in ni tawh a chhan chu in nu leh in pa te hi kan in nei tawh midang hmuh leh Pathian hriat ah pawh Unau in ni tawh bawk.
He thil hi thleng tur chuan in duh bik ka ring lo in in thu nun theih lohna a nih ka ring,ka hau che u a nilo in nun dan tur ka hrilh fiah mai zawk che u a ni.
Teenage in la pel miahlo....chuan in awmdan hi a zahthlak lutuk.
Tun ah sawn in thlak ve"a nia Chuan in la in ngaizawng bawk Chuan Josepha'n Damdawi a lo ti bawk he tiang tur hian em ni khawvel ah in awm?
Khaw tlang in hria se engtin nge an ngaih ang?
Andria pawh i bialnu a rai i tia i ngaihsak duh loh chhan chu hei vang hi em ni?' A hma a ding ngawi reng chu a en a....Pu Muana - Min chhang teh u.
Andria - Ih englo...Ka bialnu kha
Joseph - Bialnu a nei lo pa kan in kar thup nan a sawi mai"a nih kha eng mah a ti sual ve lo,sawn pawh a thlak ve lo.../ A lo ti Pu Muana chuan a en dun ha ringawt.
Andria - Pa kan tih palh kan tum a ni bik lo.
Pu Muana - Imm nizan lam ah ka lo in ngaihtuah tawh a,Kum 19 i pum dawn Andria chu....Science i la bawk a, Doctor zir ang che i zir zawh theih chuan i duh"dan in hun i hmang thei ang.
Joseph nang pawh zir zawm zel nge? Sipai try?
In hlawh tling hma chu ka pawm ngai lo ang che u...In hlawh tling erawh chuan ka pawm ang che u.ka in tiam e chu".Joseph - Pa ka tling ang/ A ti nghal vat.
Andria - B.A hi ka zo phawt dawn nge?
Pu Muana - Aih Tun atangin i zir ang engkim kalsan rih ang che....I theih dawn loh chuan engtik ah mah in in kawp hi ka rem ti ngai lo ang.
A ti khur"a chhung ril erawh hrehawmna nasa tak in a luh khung ngut"lawi si.Pu Muana thu sawi a vanga a an lawm em avang chuan Room an thlen chuan an in kuah nghal chawt a....Josepha chuan Andria chu a fawp mawlh"bawk.
'Mahse I fa...I fa lo piang tur hi thlauh thla suh aw' Andria in a tih chuan a lu a bu a....A thlauh thlak loh tur thu a hrilh mawlh".
An in kar chu pangpar vuai chhe tawh tak thawk leh khat a tui leh lei ṭha an pe a,a lo vul leh ang mai hi a ni.
An hlim a tu dang an ngai bik miahlo.....Mahse Andria chuan a mit in chhiat lam a pan zel tih tu mah a la hrilh duh tlat si lo.An chhungte lak ah in zep reng ngai tawh hek lo le....In hnaih em"lo mahse an in signal zeuh"reng.
Len chhuah chu an tum a...Chhuan lam chu siam dan mai an hre si lo....Joela chu hman ṭang kai an tum a,a ni lah Rca te in ah a lo va leng daih chu ni in.
Josepha chu a chhuak hmasa a,pawn ah chuan a lo nghak....Andria chuan a nu chu dil in Maria-i bawk a chhuan lam leh...Mahse a nu chuan a lo man thiam nasa...A kal tir nghal vat.
YOU ARE READING
You are me,I'm You // Mizo BL
RomanceHe story hi tlem a a dang dai deuhin tih ka tum a...Chhiar dan tur pawh nang mah ni ngaih dan"a ni mai...