Ziak leh mawp"mai dwn sin?
You are me,I'm You
Chapter - 9
______________________________________________
Dar 12 vel ah chuan an haw hlawm a...Lawm em"vak nilo mahse,a hming in a ni an tih ni.. Room ah chuan a thil dawn v te chu keng chho in an hawng a...A ṭhen chu hi tak"a ṭhen chu ṭha tak"a awm tho.
Vic pek chu an hawng a....T shirt nalh zet mai hi a ni... Josepha chu a nui suk a.Andria - a va to hmel ve
Joseph - a hma a ka duh kha a nia a lo la hria a nih hi...Kan hmel pawnga Gift hi kan hawng chhin/ Edwarda gift chu a hawng a....Ei tur sial tak"leh Perfume hi a ni...a ni pawh a nau ang tho in a sial...Eitur chu hawngin Andria chu a barh zeuh a,a ei ban chu a ei ve leh...Midang zawng an hawn zawh hnu chuan Duati gift chu a la a..Andria en lem lo chuan a hawng a thik thu a pek chhiat loh em vangin a thik a ringlo.....mahse 'i bialnu ta' a lo tih sap tak ah chuan a chawl dat a.
Andria - 🙄
Joseph - maw eng maw i sawi?😏
Andria - eng mah...
Joseph - tu emaw chuan a thik chiang alawm.....thik tiraw?
Andria - eng vang ngawt chuan...Tu nge lo thik a hawng rawh hawng rawhhh/ a bul ah te chuan an hnawl ṭha leh vel a.
Joseph - ka peih mai dawn mi?
Andria - aih i sual em mai a..Hawng mai"rawh ka uang a nih kha...
Joseph - i chiang chiah maw?/ A nui var"a..a hawng rak"mai....Thil hlu teh chiam a awm vaklo...Bracelet Mipa bun chi hi a lo ni...Josepha chuan Andria en zeuh in a dah ṭha ta daih a.
Andria - a mawi kha/ ti in a tho am.an tih hnawk vel chu thian in Josepha chuan a en reng...a lak ah Feelings nei tho si in ti nge a chhan mai loh tih chu a buaina a ni.
A thik thu lah a chhe ve tho bawk si.Joseph - Dria lo ṭhu lawk teh/ khum ah chuan a ṭhu a..A hma zawn chu a beng thek"a... Andria pawh chu a ṭhu ve mai.
/ Min chhang tawh mai la.....Thik thu pawh i pe chhe ve tho a,feelings pawh i neilo a nilo a min ti hrehawm e.../Andria dar a,a khabe nghah pah chuan a ti.....Andria - Reilo tê chauh hi min duh ang tih ka hlau a ni...Ka hmangaih che a nga min duh tawh lo ang tih hi ka hlau..ka sawi awmzia chu kei ai i naupang a...bak ah ih
Joseph - kei ai i upa a,mahse ka duh tho che..Min hmangaih hun ah pawh ka kal san dawn lo che... Hmangaih na hi in fiamna mai"a nih loh zia ka hriatna chhan pawh nang mah vang a nia eng ti kawng mahin ka kalsan dawn lo che...Imm min chhang ve tawh la ka ti tak"...Ka duh lutuk che hi ka â mai dawn...Mipa mah ni la ka tan chuan i danglam na vak a awmlo...i Special daih zawk.
Andria - Aw ti ta ila engkim hi a pangai thei dawn em ni?
Joseph - Imm ka nun ka sim hmak ang..Damdawi pawh ka ti tawhlo ang zanin bak chu ka ti tak"......Mahse,min chhan loh chuan ka ti zel dawn.../ A thu sawi chu a ti tak"leh dawn tih hrechiang ber tu a ni ngei ang.
YOU ARE READING
You are me,I'm You // Mizo BL
RomanceHe story hi tlem a a dang dai deuhin tih ka tum a...Chhiar dan tur pawh nang mah ni ngaih dan"a ni mai...