Ngaihnawm in la ti ve zel maw?
You are me,I'm You
Chapter - 17
_____________________________________________
Andria Pov
Ni hi a liam leh zung"tawh kan in kar pawh a pangai thei tawh lo...Unau anga awm ka duh avang in a ni pawn a pawm thei tawh Duati chu a neih duh ngang loh avangin sawn man an pe.
Kha ka Hmangaih ka duh leh vei em"ṭhin kha Pa tih a ko tu an awm tawh dawn a nia.
Fa a neih dawn vangin ka hmangaih lo a nilo a...Mahse he ka thinlung erawh hi chu a na a ni.
Maria-i chu ka ru ve mai dawn nge te ka ti ṭhin mahse kum 19 ka pum ṭêp tawh a,ka la naupang bawk si.
Hman zan Josepha kum 18 kan lawmna ah Duati chu a lo kal Josepha pawhin nei duhlo mahse,a fa nu a ni tih a hria a niang an awm dun deuh chawt.
Ka mihring mi hring na hi tih tawp daih ka chak zia hi tu man an hriat thiam ka ring lo
Ka thik a,ka na a,kei mah ka in dem nasa hle bawk.....Hun hi a kal zawt"a maw tih tur khawp in kan in hlat leh ta.
Ka nu lahin nise a rukin min zilh chhen a,ka hre hne hlei hlui tawh.
Ka mit lah in zia awm lam a pan thei bawk si lo....Tun ah chuan colour blind ka ni deuh tawh rawng hi ka hre hrang thei em"lo Glass ka phelh phei chuan.
'Mihring chu a mah fak leh chawi mawi turin min siam a,min hmangaih avangin kan tan a thi bawk' chu thu chu ka beng ah a ri nawn tluk"in siam ṭhat hi ka van chak ngai em?
Pathian duh loh dan a ka lo piang ve kher hi ka thiam loh nge Pathian thiam loh tih hi ka in zawt nawn fo ka tan hian nun hi a harsa bik riau hian ka hre bawk.
Ka ṭawng ṭai a chhan na ka hmu mai ngai bawk si lo mahse a ni chu ka ring a ka sual a,ka pan ngam mai ngai lo mahse ka ṭawng ṭai hian ka thla a muang a..In chhirna ka nei ngai lo.
Duh thlanna chu siam fel tum in kei mah in choka ah chuan ka ṭhu a,Û Mami min biak na pawh chu ka lo hrelo.....
Ka bul ah lo ṭhut thlâk pahin 'Engtin nge Maria-i chu?' ti in ka dar ah min beng deuh thuk.... 'Maria-i maw!' Ka lo ti hu....
'Aww Josepha hi ka pa nen an in hau hrep bawk sia nang tal chuan nei se a duh che a' a ti ta....Nie,tu mah in Maria-i hi ka bialnu lem"a ni tih ring hlel hek lo.
Û Mami chuan Sepa nen kan chanchin hre tho mahse,ka bansan tak"a maw a ti a niang...Ka pa theilo tih a hre bawk silo...Thu dik sawi dawn ila ka pa ka hlau tawh bawk si...Ka nu ni bawk.
A mah en chuan ka thaw deuh hak a.'Thla eng zât nge ni tawh re"a?' a tih leh phei chuan chhan ngaihna pawh ka hre tawhloa nui huk"chung si za lo za lo zet hian 'Ih englo....12 result zawh deuh chiah khan kan tia' ka ti...A nuih chu a za ngang mai....'Tun ah thla 4 na vel a ni maw? I hria em Josepha lak ah ka pa hi a lung awi theilo a...Ka nu hi awm lo se Sepa hi a hnawk chhuak hial tawh ang he tiang hi chuan awm ve lo la ...Thisen in zawm nilo mah ila i û ka nia engkim chu in hrilh tawn tur...I nei duh em?' a tawp ah a ti.....Ka lu chu hreh zet hian ka bu ve mai a.
A hlim hmel kah ka hmuh hmaih theilo.
Min thawh san a,Maria-i chu ka bia a....Ka hrilh vek tawh.
A rai der mai a ngai tih pawh a in hria mahse maw he nu hian min hmangaih tak"ka tan chuan eng pawh tih a huam.
Gay ka nia mizo tan phei chuan an ten viau ṭhin kan Community nen in mil hek lo le.. Mahse min ten lo a,ka fawh ve pawhin min chhang ṭhin.
Harsa ka ti mahse ka tih luih a ngai si.
In siamin an in ah chuan ka va kal a,bike ka neih ve loh vangin ke in ka kal mai...a ni chuan scooty a nei...
A nu leh pa chu engtin nge kan tih ang ti in a room ah chuan kan awm a..
YOU ARE READING
You are me,I'm You // Mizo BL
RomanceHe story hi tlem a a dang dai deuhin tih ka tum a...Chhiar dan tur pawh nang mah ni ngaih dan"a ni mai...