Hawi hammmmm.....Hring nun hi aw a hahthlâk mang e.
You are me,I'm You
Chapter - 21
_____________________________________________
Darkar 2 vel chu an zei tawh a..Lo thuk em" lo mahse vihna pangai a ni si lo...A pawi thui em tih te en a ngai a....Chu mi hnu ah engkim an siam ṭhat vek a ngai bawk...Andria chuan a ṭhianpa chu hlau thawng tak hian a zei mek a,thi ta se a mah ngei pawh chu a in thiam thei lo ang.
Dar kar 5 zet an zei hnu ah a thaw huai a...a thaw hak a....A mit chu chhing vang" in a rilru chuan a ṭawng ṭai mawlh"......Pawn ah a va chhuah chuan Joela chu a lo ding vat a....A ṭap nasa tih hriat zet hian a mit a sen ram mai bawk.
'Enge enge chanchin?' a ti sap..A aw aṭang chuan a nat zia a hriat theih lutuk...Andria pawhin a hrethiam tak zet.Andria - Imm Rca chu a dam alawm...Lungngai suh mahse ka chau a ni/ti in a ṭhu thla hnawk Vic chuan a pan hnai vat..../ He tiang hian ka awm ngailo a mak lutuk ka awm dan hi...Ka tha te a khur a...Ka mit te a vai.../ A kut pahnih chu a en a....A la khur deuh dar".
Vic - I nervous lutuk a nih kha Rca a ṭhat chuan engkim a ṭha leh mai ang .. A mah kut thlak tu te pawh an man tawh e.
Joel - Andria ka hmu duh/ a lo ti... Andria chuan a en chho a....
Andria - Joel i na tih chu ka hria mahse in beng dai rawh a thi dawn lo...Thil hi a harsa zawngin thlir ṭhin suh.....Ti nge kalsan mai tur ang che a i tread tlat a..Beisei na nei rawh / a ti deuh tuar a....Joela chuan a en a..A mittui luang chu a hru zeuh a..A thusawi chu dik a ti mahse a mah ah hian tur et"tu a awm miau a tin ni.
Joel - ka tih palh..../ A ṭhu thla a..Edward chuan a lo hnem ve leh malh"...An ni unau lo awm lo se la chuan hnem tu tur an awm miahlo ang.
Zan lai dar 12 a ri tawh a...Joela chu Rca kut vuan chuan a muhîl ve a....A mang lam ah chuan Rca hlir chu a hmu a ni mah na a ṭawng vai zawng te chuan Rca hming bak a lam lo.
Vic - Kan ṭhian ho in in tih hlim kan tum apiang hian a rem lo ziah....Naktuk ah chaw ei a chhuah kan tum a..A theih loh leh...A hma pawn Camp kan tum a..buaina in min rawn tuam leh a nih kah ti nge kan chung ah hian he tiang hi a thleng ziah le ka ti/ a ti sap a...Chhan tu an awm lo Andria chuan chu tho chu a lo ngaihtuah ve a,dik a ti ve lutuk.....
Edward Phone a lo rik chuan a nu a lo ni..A ngaihtuah tawh thu leh chaw an ei leh ei loh a lo zawt...An buai a ta lang ah tu man chaw an ei lo tih a hre chhuak a...Mahse a nu a hrilh chuan a ngaihtuah lutuk a hlau si...ei tawh ti in a chhang ta ringawt a.
A dah hnu chuan Andria Phone a lo ri leh a..A phu deuh zawk nghe"..Vic chuan a mah tawp chu a en tlawk" Andria awm dan te chu a hma ang kha a la ni reng tih te chu a hria...Video Call
'A û lo haw tawh rawh' Timothy chuan ṭap pur hian a lo ti....A mu hil thei lo suak pak chu lo ni in.
YOU ARE READING
You are me,I'm You // Mizo BL
RomanceHe story hi tlem a a dang dai deuhin tih ka tum a...Chhiar dan tur pawh nang mah ni ngaih dan"a ni mai...