Season 2 ah hian in thahna te..Leh ṭawng kam bawlh hlawh tak" te ka ziak lang dawn a nia aw a chhiar duh lo chuan in lo cut mai dawn nia.
You are me,I'm You
__________________________________
Pi Lawmi : Lee......Cake a lo thleng a nia....../ Ti in a au lang" a.....Mahse,Timothy leh James chu an phur lo dun tak zet tin ah hian an kum 16 ne leh 15 na an hmang ve mek a...An pass an lawm dawn mek a ni.
Timothy : Ka ei peihlo he tiang / a ti deuh hmuk a....
Pi Lawmi : Ka vua ang che i nau pawn eng mah a sawi loh hi ngawi mai" rawh.
Pu Muana : Aa nui ṭhin hi a,hlawih" ṭhin a che....Khaw nge maw Sepa pawh chu bawiha i pa han call lawk teh cake cut lai em chuan lo haw ve rih rawh se.
James : Ka call tawh a lo haw mek ang.
Andria : Nu min lo pui lawk teh/ choka aṭang chuan a rawn au lang" a....
Pi Lawmi chu choka lam panin a phei vat...
Ei tur eng enge maw ni keng chuan an rawn phei ve leh a...Dawhkan ah chuan dahin Josepha chu an nghak deuh ṭhap...Door ball a rik ve leh James chuan a va hawn a..Josepha a lo ni ngei bawk...in chhung lam ah an in zui lut a...Cake te chu an ei a..an ti" mawlh" hlawm.Khang kum chhung zawng te kha an chhungkua chuan an hmang liam a,chhiat tawhna an nei tawh lo.
Josepha pawhin hma lam panin ngaihzawng pangai tak a nei ve leh a...mahse,a thinlung tak" erawh a pe duh tawh lo...a bum leh a nga a ti na leh ang tih hlauin a mah leh a mah chu a in veng ber...Mipa tho a ni a,chu erawh a chhung ten an hrelo Andria bak in a hriat pui lo thung.
Ngaihzawng aṭangin bestfriend ah an lo chhuak ta a nih ber chu.
Vic erawh hna avangin ram dang ah a awm tawh a..Andria chu sawm mahse a chhungkaw neih chhun chu a kalsan theilo.
Hnam khat ni si in long distance relationship an nih mai chu😄Pu Muana : Engtin maw na naua i va chhan dan chu?/ Nui hak" hian a ti a..Timothy chu ding deuh hluai in a awm dan chu a siam rem a...James chu a lo ner nasa ngang mai....Kum ah chuan in rual lo mahse an san dan ah erawh an in chen chiah".....Kum 16 leh 15 ni si in feet 5'6 an pel thuak tawh.
San lam ah chuan a pa leh a pu an chhung lo thei lo.....
James : I daw / a lo ti nghut a...a melh no lo lutuk in ti thei fahran hian Timothy lahin a la zur zel a hmel te chu a khem nung mai....Kum 6 a nih lai pawh a hnar thi zawih" a in sual kha a ni miau a...kum 16 ah chuan a nasa lo thei lo ang chu😂.
James : Pu,Pa,Pi...Pa pui photographer nih ka duh/ an mah ni en chuang miah lo hian a rawn ti chhuak a....An ngawi deuh ṭhiap.
Timothy : A thiam tak" a thiam lutuk.
Joseph : James photographer i nih duh pawn he tah i ti tur a ni....Japan kher a ngailo.
YOU ARE READING
You are me,I'm You // Mizo BL
RomanceHe story hi tlem a a dang dai deuhin tih ka tum a...Chhiar dan tur pawh nang mah ni ngaih dan"a ni mai...