18+

932 72 9
                                    

Delhi lam a Art lam zir tura ka kal daih vangin story pawh a buai zo a..Min lo hrethiam dawn nia aw....Ka theih ang"in ka lo continue thin leh dawn nia.













You are me,I'm You

Chapter - 7


______________________________________________











Joseph Pov







Zing dar 3 vel ah chuan ka harh a...Andria chu ka lo kuah nasa lutuk...Tawlh sawn mai ka tum a...A lo rum ṭiah"a a va han hmelṭha tak....He pa hi ka unau pa ni tur chuan a ṭha mah"sual in ngei awm viau ṭhin mah ila a bul ah hian ka thla a muang a,ka nu pawh a chang chuan ka theihnghilh ṭhin.
Ka awm dan hi ka hrethiam lo a changin ka hua a,min en loh te hian ka thin hi a rim ṭun zel.....kar leh mai hi ka pian cham a ni tawh a, enge min pek ve ang? Ti in ka buai rilru riau....Ka tan chuan nawm chen na mai ni in ka ngai a,mahse kei mah ni Si lo hian ka lam ah a pawt hnai a..Vic pawh hi ka haw thei hial dawn in ka hria...A hmui chu ka en a Vic in a fawh lai ka hmu bawk si..thinrim leh deuh thutin ka ban a kham lai chu ka la deuh sawk a...A harh chiang ngei mai..Leh lam ka hawi san hmak a...Puan chu min sin ṭhat tir a,ka phih thla deuh sawk..'Hey i dam lo ang' a ti..Ka thin a rim zual thut a...Ka tho deuh uai a.







End Of Joseph Pov













Joseph - i ninawm



Andria - i hritlang ang tih ka hlau mai a nia..



Joseph - min ngaihtuah der ang khan awm suh Vic bak i ngaihtuah lo a bul ah chiah i nui ṭhin ka bul ah pawh i nui ve ngai lo.
A hrim" in a bul a awm chu enge a nawm bik viau na?/ Zan lai"ah chuan a va han hun ṭhin lo tak.




Andria - a danglam alawm/ tih te chauh hian a chhang a,a bul a mutna awl chu a beng thek"a...Josepha chu mu leh turin a ti..






Joseph - ka room ah ka phei dawn/ kawngka chu han hawn der a tum a..Andria chuan a dang bawk Si lo....A hawng a...a hawi let leh mahse, Andria chu a mit chhingin a lo muhil leh daih hi a lo ni.
A lut leh a....Lungawi lo zet hian ' Duati pawh ka hnawl a sin maw le..Ka tan hian i hnawl ve thei mai lo a mi? ' a ti sap a...Andria chu kuah leh hlu"in a mu a..Andria pawhin a lo kuah a,a thaw deuh hak bawk.













Ni chu a liam zung"a...Josepha chuan a ni tel in Andria chu a haw leh tawh a chhan pawh a tan a nui ngai lo a,sex an hman lahin a hlim bawk hek lo...Vic bul ah erawh a hlim a,nuam a ti ṭhin an School kalna dang mahse,in duh tawn na na na chu an in len pawh lo thei ta lo a..Andria pawh a vawi khat nan Vic te in ah a lut ve ta hial mai.
Edward a lo awm a...Chu pawh Josepha thik bawk a ni.
Rca tih loh chu a thik kim vek tawh...Rca chuan LGBTQ lam hawi hrim"chu a tei theilo....Tuai pakhatin a lo ngaihzawn vang pakhat a ni bawk.






Rca - kei chu a,tuai hi ka ngei vek tawh nang Andria mipa in an ngaizawng ve tawh che em? / A rawn ti chhuak hlawh a â bawk si Andria che zia vel chu a man thiam lo pawh a ni mai thei.




Andria - Ka..kei mah hi maw!/ Josepha a en a,Vic a en leh Rca lahin a en na lam a piang a lo en ve si.





Edward - Tuai a nih i ring a mi?/ A rawn ti ta hlauh a...Josepha chuan a lo chhan khalh vangin a lo ngei leh tawh lutuk.



You are me,I'm You // Mizo BLWhere stories live. Discover now