Ka rilru hi a buai eeeeeeeeeeeee eeeeeeee min ngaih tuah ve lo mi? Mawh...😪
He tah hian Season 2 ka chhunzawm dawn a nia.....Mahse a changtu te hi ka thlak dawn..Hrethiam em thlak ti ila an la tel tho ang chhangtu an dang a nga a ni mai aw.....🙁 Thlak tawh dawn lo.....
You are me,I'm You
Chapter - 25
______________________________________________
Ni li lai a liam leh ta......
Duati case chuan thawm a nei lo ta tial" mai si.
Priavte investigation rawih a ni ta hial a....Mahse misual ho chuan an van neihna chu an la nei tluang pawh a ni mah na....Eng mah thawm hriat tur a la awm lo.
A ni tel in thawm a reh tial" a...Eng ang pawhin hma la dawn se....'Pa Police nih a thil chhui ṭhat ka duh' Josepha chuan a ti ta ringawt a....Mahse, sipai a ni tawh a...a kal a hun leh ṭep tawh si.....Duati thih na chuan a mah ah ngei pawh nghawng a nei nasa hle...James chuan chaw a ei duhlo a....A nu awmlo chu a tuar tak zet a ni telin a cher a...Drip te hial khai sak a ngai ta.
Tun ah hian damdawi in ah awm mek in Josepha chuan a fapa kut chu a chelh ran a,kum ah pawh la naupang tak eng mah la hrethiam lo khan a nu tello a awm dan tur a thiam lo hle pawh a ni mah na.Pu Muana : a theih ngawt ṭhin hleihnem......An chhui mek zel alawm.
Joseph - Ka hria alawm pa a hmingin an chhui ve mai" a nih hi.
Pu Muana - Ka hria alawm Bawihtea nu thih na hi a run thlak tih chu mahse kei ni ai a thiam zir chiang mi te pawhin an zir chiang zel alawm..Nghak ila a hun ah chuan kan chak ngei ang.
A thihna kha ho lam mai" a ral tur chuan ka phal lo Bawihtea'n nakin ah min zawt se engtin nge kan chhan ang...Ṭha tak a kan chhan theih nan an chhui mek alawm nghak ila...Kan nghak chhuak em" ang.Skipppppppp
Ka mit ka men theih na pawh ni 2 lai a lo ni ve ta,Vic ka bul ah a la awm renga.....A thil ṭhul zawng" kalsan in min pui a,min ngaihtuah a....Min enkawl tel bawk.
Ka nu ka call changa a rilru hah zia thu a sawi te chuan ka awm an ti nuam lo a.
Kan Naute lo ni bawk..James lo ni bawk a tan chuan a hahthlak ve dawn tak zet....Vic chuan kan thawmhnaw vel a pek mawlh" a...Tun aṭanga dar kar hnih hnu ah chuan Mizoram kan let leh dawn a ni.
Duati ka rilru ah a lo lang chhuak a,Josepha nen a,an mut dun pawh khan ka haw chuang miah lo......A engkim kha sawi sel tur ka hre ve lo...ka chung ah a sual lo a,min ti buai ngai hek lo.
He tiang a,a thi hi mak ka ti ngawih" hur sual na lam khel a an khawih khan ka rilru a ti na zual lutuk mihring pangai tan tih theih a ni dawn a mi? Suah sual na tawp ni in ka hria.....'Kan hman maw?' ka kawnga min kuah paha a tih chuan ka harh chhuak deuh zawk a.
Ka lu ka bu a...A thaw hak a...Rilru hahna nei ni awm hmel a pu.Andria : Ti nge?
Vic : eng maw!
Andria : I rilru a hah a ni tiraw?
Vic : Aih hah lo eee..Ti nge?
Andria : ka zawt mai" che a.....
YOU ARE READING
You are me,I'm You // Mizo BL
Любовные романыHe story hi tlem a a dang dai deuhin tih ka tum a...Chhiar dan tur pawh nang mah ni ngaih dan"a ni mai...