||↬Toplantı

270 31 5
                                    

Yoongi kaşlarını çatmış, toplantı masasında karşısında oturan çocuğa bakıyordu sertçe.
Üzerine su döken çocuktu bu!

Hoseok ise yerinde endişe ile kıpırdanıyor, dudaklarını kemiriyordu ki dizini sertçe tutan el ile durdu.

"Başım döndü"
Jiminin sinirle söylenmesi ile olduğu yerde durup şirince gülümsedi.

"Siz beni dinliyor musunuz?"
Namjoon'un sinirli bakışları ikisi arasında gezerken rahatça arkasına yaslandı Hoseok.
"Danstan gerisini dinlemedim"

Namjoon sabır diler gibi ellerini saçlarına geçirince, pd nin gitmesinin rahatlığı ile yanına gitti ve alnına masaj yapmaya başladı Jimin.
"Sakin ol, gerilecek bir şey yok"

"Bir hafta içerisinde olacak konserde onların söyleyeceği şarkıları ayarlıyoruz ama adam dinlemiyor! 1 hafta Jimin!"

Hoseok dirseklerini masaya dayadı, kafasını çenesine yasladı ve sandalyeyi bir sağa bir sola hareket ettirdi.
"Evet, sizde dans edeceğim süreden çalıp bana boş yapıyorsunuz. Anlatma şarkıyı aç bana, dans edeceğim ben"

"Daha ne kadar edeceksin! Bir dur durduğun yerde aq"
Gaza gelip ayaklanan Hoseok u kolundan tutup oturtan Jin ile dudaklarını büzdü Hoseok.
"Peki peki, sadece özet geçseniz?"

Jungkook ayağa kalktı, Yoongiyi gösterdi.
"O rap yapacak" Hoseok u gösterdi
"Sen dans edeceksin, sonra o solo çıkacak. Okey?"

Birkaç saniye sessizlik ve sandalyede geriye düşen Hoseok...

"BEN YAPAMAM! BEN DANS EDEMEM Kİ!"
Ve yine sessizlik.

Hoseok battığını hissediyordu, sahte hesaptan Yoongiye asla yazmamalıydı.

Yoongi ise bu aptal çocuğa daha fazla dayanamadı ve oradan çıktı, birkaç gündür yaptığı gibi yine alonewithme nin hesabına girdi.

Alone with me ↬SopeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin