Yoongi'nin ağzından;
Yemin ederim bacaklarımı hissetmiyorum, Hoseok veledi nasıl bu kadar enerjik olabiliyor?
Çünkü biz 6 kişi neredeyse ağlayacaktıkta.Aynadan tek kaşını kaldırarak süzdü bizi, gözleri benimkine değer değmez gülümsedi.
Canım acıyor, bana ihtiyacı var ama duygularına karşılık veremem.
Zaten hoşlandığım birisi var."Bak yavaşlıyorsunuz ritmi kaçırıyoruz"
Sinirle bizi azarlarken yanıma gelip omuzumdan destek alarak kulağıma fısıldadı Jungkook.
"Hyung, yalvarırım bir şey de, seni dinler yalvarırım"Diğer omuzumda Taehyung belirdi.
"Ne istersen yaparım yalvarırım bir şey de"Hoseok şarkıyı başa almak için arkasını dönüp ayarlama yaparken Jin ve Jimin de önüme geçti, Namjoon yerde yüz üstü yatıyordu.
Öldü galiba, yazık..."Bir şey de şuna yeminle halim kalmadı düşüp bayılacağım şimdi"
Jin elinin tersini alnına koyup ağlamaklı konuşurken Jimin kendini gösterdi.
"Ben ne yapayım? Beni sabahın köründe kaldırtıp ekstra çalıştırıyor, sıçayım yeteneğine danstan soğudum artık!"Hoseok şarkıyı başlatıp çatık kaşlarla bize döndü.
"Toplanmayın öyle topçuk gibi, bitmedi daha çalışma saati""Hoseok?"
Sesimi duyduğu gibi gülümseyerek yanıma geldi.
"Efendim Yoongi~"
Hyungu atmıştı...hyung desene çocuk! Abinim ben senin.
Başka bir şeyin olmam Hoseok, sevdiğim biri zaten var.
Özür dilerim..."Mola verelim mi artık? Çok yoruldum"
Dudağını ısırdı, gözlerini etrafta gezdirip düşündü ve tek parmağını kaldırdı.
"Son bir tur? Sonra mola?"Bak şimdi ne yapacaksın biliyor musun?
Tutacaksın yanaklarından, sıkacaksın, böyle tokat ata ata seveceksin.
LAN BU HERİF NASIL 25 YAŞINDA YAHU!
Benim kardeşim işte, kan bağına gerek yok, Min Yoongi gibi müthiş bir insanın manevi de olsa kardeşiyseniz otomatikmen yükleniyor tatlılık.
Ama ben daha tatlıyım Seok-Ah~
Üstelik, benden hoşlanıyorsun, yani bu beni 2 kat tatlı gösterir.Dudaklarımı büzdüm, derin bir nefes verim omuzlarımı düşürdüm.
"Ama çok yoruldum"
Diğerleri de benim gibi umutla bakıyordu ona.Kocaman açıldı gözleri, iyice süzdü beni, sonra gözlerini sıkıca kapayıp derin bir nefes verdi.
"Sadece 45 dakika mola, sonra hemen başlayacağız!"Kendimi büyük bir 'Oh' sesi ile yere atarken o da şarkıyı kapatmaya gitti, diğerleri ufak bir teşekkür mırıldanıp kendilerini dans odasının parkelerine atarken Hoseok yanıma geldi, kafamı koyduğum yerin yanına oturdu ve kafamı kaldırıp dizlerine yerleştirdi.
Yavaşça saçlarımda gezindi eli, gözlerimi kapattım.
Herhangi bir tepki vermiyordum bana yakınlaşmalarına, kırmak, üzmekten korkuyordum onu.
Benim için yaşadığını söylemişken kalbini benim kırmam çok etkilerdi onu...
Peki, ya ileride Alone ile bir geleceğim olursa, o zaman nasıl açıklama yapacağım?
Gerçi, o da birinden hoşlandığını söylemişti."Çok mu yoruldun Yoongi-ah?"
"Senden büyüğüm Hoseok, bana hyung demelisin"
"Peki~""Hoseok, SeokJin?"
Namjoon'un sesi ile bakışlarını sonunda benim yüzümden çekti.
Namjoon senin için kurban keseceğim, sağ olasın koçum!"Sıra sizde, gidin yemek alın gelin"
Seokjin Homurdanırken ayağa fırladı Hoseok.
Keşke kafamı dizlerine koyduğunu hatırlasaydın çocuk."Sadece 55 Beomji Ramen e gidelim! Oranın rameni bir harika! Ağzıma ondan başka bir ramen sürmem ben!"
Heyecanla elini çırpıyor, zıplıyordu.Bu yerin ismi fazla tanıdıktı...
SeokJin in kolundan sürükleyerek çıkarlarken telefonumun yanına gittim ve en sevdiğim konuşmaya girdim.
L.O.V.E
ysgmin; Alone~
I miss you~
Ya Hoseok çok çalıştırıyor yazamıyorum bir türlü
SEN NİYE YAZMIYORSUN YA!Ve 3 gündür evimde kaldığım oğlanın telefonunun tanıdık ve kendine has -So Far Away'in dream kısmı- melodisi 5 defa duyuldu dans odasında.
Sadece tesadüf dimi...
"Komik, kalabalığın içinde yalnız kalmak olayına asla inanmazdım, ama en ağır şekilde yaşadım"
Bu cümlenin bana Alone u hatırlatması sadece tesadüftür...değil mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alone with me ↬Sope
Fanfictionalonewithme; BANA BAK OROSPU ÇOCUĞU agustd; Pardon? ~ "Tek başıma yalnız olmak...çok yorucu ve kırıcı Hoseok tepeden güzel manzarayı izlemeye devam ederken derin bir nefes verip devam etti. Yoongi gözlerini kırpmadan onu izliyordu. İnce dudaklarını...