Hoseok'un ağzından;
Utancından adamla konuşama, ama git azarla, AFERİN BEN AFERİN!
Parmaklarımla oynayarak dizlerim üzerinde ekrana bakarak sırıtan Yoongi'nin yanına varınca varlığımı fark etmesi için biraz bekledim ama hâlâ sırıtarak telefona bakıyordu.
Hayır bir de onu engellediğim ekrana bakıyor, ne bu kadar komik olan?
Bana çocuk gibi olduğumu söylediğinde beni inceledi diye sevinsem mi uke dedi diye zırlasam mı arasında çok kalsam da hepsini akşam evde yapmaya karar verip engeli basmıştım.
Yavaşça kolunu dürtükledim.
"Min hyung..."
Oflayarak telefonunun ekranını kapatıp bana döndü.
"Efendim HOSEOK. Bak ben ismini söylüyorum belki sende denemelisin."İSMİMİSÖYLEDİİSMİMİSÖYLEDİİSMİMİSÖYLEDİ.
"Hoseok? İyi misin?"
Aynadan kıpkırmızı olmuş suratımı görünce elimi yanaklarıma koydum ve kafa salladım.
"Ben özür dileyecektim hyung, normalde öyle değilim ama konu dans olunca katı ve sinirli birisi oluyorum"GÜLDÜ.
SENİN GÜLÜŞÜNÜ YERİM BE ADAM!ELİNİ OMZUMA KOYDU.
WTF.
BİR ŞEYLER SÖYLÜYOR AMA DUYAMIYORUM KULAKLARIM UĞULUYOR SANKİ."Başım!"
Eh, bir anda heyecanla eror verip çekilmeye çalışırken oturduğum yerde yere düşüp kafamı vurunca herif tabii sana gülmemek için dudaklarını dişleyerek bakar Hoseok! Rezilsin Hoseok!"YEMEKLER GELDİ!"
TAE VE GGUK! SİZ BENİM KURTARICIMSINIZ!#
"HOSEOK YETER!"
"ÇOK YORULDUM!"
"UYKUM VAR!"
Namjoon, Jin ve Taehyung bir ağızdan söylenirken Jimin ve ben gayet memnunduk, tabii Yoongi yere oturup kafa sallayınca şarkıyı boş verip ona baktım."Dayanamıyorum artık, yalvarırım yarın devam edelim"
Dans Hosoek, dans her şeyden önce gelir, daha çok çalışmalısınız zamanınız az-"Peki peki! Ama yarın da sıkı çalışacağız tamam mı!"
SALAK HOSEOK SENİN ALTIN KURALIN NEYDİ HA! SEN SABAH BU YÜZDEN ÇEKİŞMEDİN Mİ BU HERİFLE! SALAK SALAK SALAAAAK!Hepsi kocaman bir ohlamayla eşyalarını alıp ben fikrimi değiştirmeden koşarak çıkınca bende ufak bir mola verip telefonumu aldım.
Bir önceki molada Yoongi'nin telefonunu alıp bir şey yazdığını görmüştüm ve bana bildirim geldiğini de, ama şüphe çekmemek için bakamamıştım telefona işte!
SUGA
agustd; Şaka yaptım şaka
Aç hadi engeli
Tamam tamam en seme sensin ben senden sonra semeyim
Hadi aç
Özledim seni aptalagustd; Hadi hadi
Ceviz
Aptal
Ne dememi istemiştin?
Hayatım?
Bebeğim?
Açsana ya...TANRIM! BEN BU HERİFİ YİYECEĞİM!
Diğer hesabının engelini kaldırıp tekrar istek attım ve hemen mesaj attım, yolda olduğu için cevap vermezdi muhtemelen.L.O.V.E
alonewithme; Çok ağlamışsın kıyamadım :p
Tatlımı unutmuşsun bu arada?!?!?!?!
İşim vardı biraz ondan geç açtım
Merak ettirdiysem üzgünüm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alone with me ↬Sope
Fanfictionalonewithme; BANA BAK OROSPU ÇOCUĞU agustd; Pardon? ~ "Tek başıma yalnız olmak...çok yorucu ve kırıcı Hoseok tepeden güzel manzarayı izlemeye devam ederken derin bir nefes verip devam etti. Yoongi gözlerini kırpmadan onu izliyordu. İnce dudaklarını...