Elimi kapının soğuk demir kulpuna koyup derince nefes aldım, kalbim yerinden çıkacak gibi atıyor.
Sanki aşk denen duyguyu ilk defa tatmışım gibi atıyor kalbim.
Diğerleri benden önce girmişti, Jimin ve Namjoon benim tarafımda olsa da Jungkook, Taehyung ve Seokjin beni suçladığı için ilk girmeme izin vermemişlerdi.
O çok yorulmasın diye uzun aralıklarla sırayla giriyoruz.
Açtım kapıyı, yavaşça adımladım içeri.
Güzel sevgilim beyaz çarşafa sıkıca sarılmış yeni alınmış telefondan bir şeyler izliyordu.
Seslere bakacak olursak yine o tiktok denen salak uygulamadaydı.
Yanına gittim, gördü beni ama dudaklarını büzerek devam etti izlemeye, çatık kaşları.
O da kızgın bana.
O da suçluyordu beni.Oturdum yanına, yavaşça okşamaya başladım saçlarını.
Bir şey olacak korkusuyla yavaştım.
Diğer elimle telefonumu çıkardım, yüzükleri baktığım siteyi açıp koydum tam yanına.
"Sürpriz yapacaktım, özür dilerim... Özür dilerim sevgilim özür dilerim böyle olacağını bilsem onunla gönderir miydim seni oraya? Çok özür dilerim çok özür di-"Kolundan destek alarak diklendi ve dudaklarımızı birleştirerek susturdu beni.
Kollarını beline yerleştirip geri yatırdım onu, maksadım canı acımasın diye.
Dudaklarımızı ayırıp güldü.
"Çok ayıp Yoongi hastanede mi? Çok ayıp"Gülümsedim, yanlış anladığını söylesem utanacağından sadece yüzünü öptüm.
"Yalnız ben sürekli aynı yüzüğü takamam çıkarırsam kusuruma bakma"
"Ne demek takmam? Hoseok evliliğimizi temsil edecek o bizim"
"Ama kombinime uymuyor bazıları"
"İyi bir sürü alırız"
"Ama bir tane olması gerekiyor?"
"Ama çıkarmamanda gerekiyor"
Güldü, sıkıca doladı kollarını.
"Çok ağrın var mı miniğim?"Aşağı yukarı salladı kafasını.
"Evet acıyor, ama ne güzel itmişim heee!"Kendi kendine mırıldandı, ağız burun yiyeceğim şimdi.
Eğilip ısırdım burnunu, öptüm yanaklarını.
Çok güzelsin sevgilim, doyamıyorum öpmeye koklamaya.Yanına uzanıp göğsüme çektim onu, saçını yavaşça okşarken ufak ufak öpmeye başladım.
"Yüzük bakalım mı?"
Gülümsedi, telefonumu açtı hızlıca."Hmmm başka mağazalara da bakalım ama"
"Sen nasıl istersen"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alone with me ↬Sope
Fanfictionalonewithme; BANA BAK OROSPU ÇOCUĞU agustd; Pardon? ~ "Tek başıma yalnız olmak...çok yorucu ve kırıcı Hoseok tepeden güzel manzarayı izlemeye devam ederken derin bir nefes verip devam etti. Yoongi gözlerini kırpmadan onu izliyordu. İnce dudaklarını...