Yoongi'nin ağzından;
"Saçmalık, kaç yaşında adamlarız, hep beraber yurtta mı kalacağız?!"
Ben homurdanırken Hoseok mutlu mutlu etrafımda dolaşıyordu."Daha uzun süre dans edebileceğim!"
Göz devirip bavulu hazırlamaya devam ederken o da yatağa çıkıp zıplamaya başladı.
"Hayır, ekstra çalışıp yorulmak yok! Zıplamayı keste senin de bavulunu toplayalım bebeğim""Ama Yoongi~"
Aego yaparak konuşması ile bavulu hazırlamayı bırakıp ona döndüm.
Tanrım...ÇOK TATLI!
"Hadi bebeğim, bak çok karanlığa kalmayalım"Kafa sallayıp poposunun üzerine bıraktı kendini yatağa, kıkır kıkır gülmesi tatlı değilmiş gibi zıpladığı için kabaran saçlarıyla dayanamadım ve yanaklarını tutup dudaklarına uzun bir öpücük bırakıp çekildim.
Doyamıyorum, içime sokmak istiyorum onu, sürekli öpmek, sarılmak ve sevmek istiyorum.
"Bu gece benim evimde kalalım, Buradaki eşyalarım kalsın kendi evimden kıyafet götüreceğim"
Kafa sallayarak onayladım onu, bavula bakıp son eksikleri yerleştirmeye devam ettim.
"Bugün yayın açmamı söylemişti şirket, senin evinde açarım o zaman"
"Olur"
Bavulu kapattım ve ona yaklaşıp dudaklarına uzun bir öpücük kondurdum."Uzun süre burada olamayacağız, bu gece...ramen yiyelim mi?"
Gülümsedi ve kollarını boynuma dolayıp suratlarımızı yaklaştırdı.
"Bol acılı olsun"~
Hoseok'un stüdyosunda kamerayı da ayarladıktan sonra sürahiye su doldurdum ve büyük bir bardak alıp masaya koydum, susarsam gidip almak zorunda kalmazdım.
Hoseok'un evi benimkinden daha büyüktü, üst katı da satın alıp evin içinden oraya çıkabileceği bir merdiven yaptırmıştı mesela, yatak odaları oradaydı, alt kattaki odaları mutfak, salon ve dans odası vardı, üst katta yatak odası, misafir odası, banyo ve stüdyosu vardı.
Benim siyah dolu evimin aksine onun evi daha çok ahşap ve bej-beyaz renklerle döşenmişti, neredeyse her yerde çiçek vardı.
Açıkçası fazlasıyla zevkliydi.Yarın iş olduğu için 'ramen'i tamamen yiyememiş, ön sevişme yapıp ayrılmıştık, yurda götüreceğim kıyafetlerle beraber bir de Hoseok'un evinde kalması için birkaç parça kıyafetimi getirmiştim.
Kapıyı kapattım, kamerayı açtım ve vlive da yayını başlattım.
Birkaç dakika boş boş herkesin gelmesini bekledim, daha sonra gülümseyerek el salladım.
"Selam millet, ben Suga!"Bir yandan yazanları okumaya çalışıyor, bir yandan vereceğim cevabı düşünüyordum.
'Hey, burası senin stüdyon değil?'
"Oh evet, Hoseok'tayım bugün! Biliyorsunuz artık solo sanatçı değilim, BTS grubunun bir üyesiyiz, o yüzden yarın yurda yerleşeceğiz, Hoseok'un birkaç kıyafetini almak için onun evine geldik. Ama stüdyosu çok güzel değil mi! Ben çok sevdim açıkçası, yine de bu kadar bitkiye nasıl baktığına da şaşırıyorum"
'Boynundaki izler :)))) Sanırım güzel bir geceydi'
Bu yoruma güldüm ve üzerimdeki ceketi biraz çekiştirdim.
İzleri saklamaya gereği duymuyordum, sevgili olduğumuzu zaten biliyorlardı."Hoseok biraz yaramaz bir bebek~"
'Hey, Hoseok şuan nerede? Neden birlikte yayın açmadınız?'
"O şuan bavulunu topluyor, ben topladım bile! Eğer onu beklersem fazla geç olabilirdi, bende yayın açamazdım"
Bir süre bekledim ve akan yorumların arasından cevaplayabileceğim şeyleri bulmaya çalıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alone with me ↬Sope
Fanfictionalonewithme; BANA BAK OROSPU ÇOCUĞU agustd; Pardon? ~ "Tek başıma yalnız olmak...çok yorucu ve kırıcı Hoseok tepeden güzel manzarayı izlemeye devam ederken derin bir nefes verip devam etti. Yoongi gözlerini kırpmadan onu izliyordu. İnce dudaklarını...