||↬ BEN BU KİTABI YAZARKEN SENARYO BÖYLE İLERLEMİYORDU NE OLUYOR AMQ

213 28 8
                                    

"ARMY~"
Jimin'in neşeli bağırışı army'lerin çığlıklar atmasına neden olurken kıkırdadı 7'li.

Epey yorulmuşlardı, yine de harika bir konserdi.

Namjoon, seslerin kesilmesi ile ciddi bir şekilde mikrofonu ağzına yaklaştırdı.
"Army, kafanızın karışık olduğunun farkındayım, o yüzden sizi daha fazla meraklandırmadan açıklamayı yapmak istiyorum, bundan sonra, hepinizin AgustD olarak tanıdığı Min Yoongi-"
Sözü çığlık ve ıslık sesleriyle kesildi, Namjoon biraz bekleyip elleriyle sessiz olmalarını işaret ettiği anda konser alanı sessizliğe büründü.

Tam ağzını açıp devam edecekti ki yüksek bir çığlık duyuldu bir fandan.
"YUNGİ MARRY ME!"
Üyeler kahkahalarla gülerken Hoseok kahkahaları arasından yere diz üstü çöktü ve sanki elinde yüzük kutusu tutuyormuş gibi durdu.
"Yungi Marry Me?"

Yoongi kafasını kahkaha atarak iki yana 'Hayır' manasında sallarken gülmekten yere düştü Hoseok.
Gerçi şuan neye güldüklerini bile unutmuşlardı.

Ortalığın sakinleşmesiyle boğazını temizleyip tekrar ciddi bir ses ile devam etti.
"Ve J-Hope olarak tanıdığınız Jung Hoseok-"
Sesi bir öncekinden az olsa da çıkan çığlık ve ıslıklarla kesilirken Hoseok kameraya dönüp kocaman kalp yaptı.

Namjoon tekrar onları susturup sahneye döndü.
"Bundan sonra BTS'in bir parçası! Yeni üyelerimiz!"

Çığlık ve ıslık sesleri konser alanını adeta yıkarken birkaç görevli sahneye çıkıp çocukları kulise sürüklemeye başladı.
"Ne oluyor?"
Namjoon sinirle ne olduğunu öğrenmeye çalışırken görevli konuştu.
"Konser iptal, Min ve Jung'un öpüşürken çekilen bir video sosyal medyada dolaşıyor, patron sizi bekliyor"

Üyeler dönüp ikiliye bakarken ikisi de sıçtıklarının farkındalardı.

Alone with me ↬SopeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin