Unuttuğum bilgilendirme:
Burada bahsedilen 1 hafta konserin hazırlıklarına başlamadan önceki 1 hafta, yani aslında 2 haftaları var ama o diğer hafta giyilecek şeyler, makyaj, sahnede prova olacağı için onu saymadan konuşuyorlar.Yoongi'nin ağzından;
"Let me show you 'cause talk is cheap
Side step, right-left, to my beat"Jimin, Jungkook ve Hoseok öne çıkıp 'Butter' ın feat versiyonu ile dans etmeye başladı, böyle ayarlamıştık.
Daha sonra diğerleri -ben sahnede değildim- kulise geçecek, Hoseok 'More' sergilecek, daha sonra ben çıkıp ona ait olan 'Arson' u söylerken o da dansını yapacak, sonra ben 'So Far Away' yapacağım ve Jimin ile beraber 'Tony Montana' yaptıktan sonra diğer üyelerde gelecek ve açıklamayı yapacağız.
Tabii daha sonra olacak şarkılarda bende olacağım için -Hoseok zaten çoğunda vardı- kareografiyi ona göre düzenleyip ilk çalışmamızı yapmaya başlamıştık.
"'Cause every beat I get on get turned into Hubba Bubba, ah"
Megan'ın sesi bitip Jimin tekrar söylemeye başlarken diğer üyelerde geldi ve dansa devam ettiler, şarkının bitmesi ile diğerleri kenara koştu.Siyah giyimli dansçılar ortada kafası eğik durup yavaş yavaş nefeslenen Hoseok'un etrafını çevrelerken 'More'un melodisi içeriyi doldurdu.
"Make it mine, make it right
또 누군가의 favorite song, huh?"Açıkçası az önce gülerek dans eden adamın böyle bir şarkı yazması fazlasıyla şaşırmamı sağlamıştı.
Onun rap'i benimkine göre yavaş kalıyordu, benimki de onun dans edemeyeceği kadar hızlı -aslında o yapabileceğini söylemişti ama yeni kareografi bulmak çok zaman alır diye vaz geçtik- o yüzden 'Arson' da karar kılmıştık zaten.
Benim için yine yavaştı, ama güzel şarkı laf etmeyeceğim.Sesi şarkı söylerken benimkisinin aksine sert ve keskin, oysa konuşurken benim sesim ondan daha kalın, fark ettiğimde şaşırdığım başka bir şey de bu olmuş oldu.
Garip bir adam."Hah! Shout out
I say 'More'
Hah! Yeah, right!
'Cause I want some more"Zıplarken açılan tişörtünü tek eliyle çaktırmadan düzeltirken hiç kareografiyi bozmadan dans etmeye devam etti.
Ritim biter bitmez elimde şuan kapalı olan mikrofon ile koşarak yanına geçtim bende, hâlâ sözlere tam alışamadığım için şimdilik playback yapacaktık.
HADİ AMA 1 GÜNDE SÖZLERİ EZBERLEYEMEM!
Yani çoğunluğunu ezberlemiştim ve ezberlediğim kısmını söyleyecektim zaten!Normalde şarkıyı söyleyerek dans ettiği için şuan doğaçlama yapacaktı, eğer olmazsa değiştirecektik şarkıyı zaten.
"It's done, done, done, done
Done, done, done, done (arson)"Bir anda durdu, o durunca şarkıda durdu.
"Olmadı. Bu şarkı böyle olmaz""Haklı, tam tersi yapsak?"
Namjoon'un da ona onay vermesi ile hepsi bana bakmaya başladı, ama Hoseok kafasını iki yana salladı.
"More ona göre fazla yavaş kalmaz mı? Gerçi Min'in raplerine bakınca Arson da yavaş kalıyor"Yüzüme bakıp konuşunca kekelediği için -ki bu da epeyce garip- bana ismimle hitap etmiyor ve suratıma da bakmıyor.
Bu herif aşırı garip.Namjoon bir anda parmak şıklattı.
"Ugh'u sen ve Yoongi'ye ayarlasak?""Yok, unuttun mu o şarkıyı 3. ses lazım diye çıkarmamıştık....belki üçümüz yaparız ama iki kişi olmaz"
"Seesaw?"
Jimin'in önerisi ile ona döndük.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alone with me ↬Sope
Fanfictionalonewithme; BANA BAK OROSPU ÇOCUĞU agustd; Pardon? ~ "Tek başıma yalnız olmak...çok yorucu ve kırıcı Hoseok tepeden güzel manzarayı izlemeye devam ederken derin bir nefes verip devam etti. Yoongi gözlerini kırpmadan onu izliyordu. İnce dudaklarını...