||↬ Bit artik nasil kitapsin sen ya

192 20 5
                                    

"Hoseok hadi ama güzelim"
"Hayır"
"Lütfen!"
"Hayır"
"Ya beni seviyorsan"
"Offff Ne var dışarıda ya!"

Normalde kıçı kurtlu sevgilim evde durmaz, ki bir aydır eve adam akıllı geldiği de yok neymiş hastanede bunalmış ondan geziyormuş.
ŞİMDİ İKİ SAATTİR PİKNİĞE GİDELİM DİYORUM YOK, BEYEFENDİNİN ÜŞENECEĞİ TUTTU!

"Sevgilim gel işte temiz hava, oksijen H2O"
Omuz silkti.
"Nıck, dizi maratonu yapacağım"
"Ya Hoseok!"
"Ya Yoongi!"
"Ya yapma şunu!"
"Ya yapma şunu!"

Oflayarak bedenimi onun bedeninin yanına attım, kollarımı belime doladım ve dudaklarımı büzerek diz üstü bilgisayardan açtığı diziye bir süre baktım.

Big Mause

Bir anda ayaklandım, kocaman gülümsedim.
"Ne oldu?"
Merakla bana döndü bakışları.

Merak. Hoseok'un en büyük sorunu net aşırı meraklı olması.

"Hiiç, dışarı çıkacağım ufak bir işim var benim"

Kocaman açıldı gözleri, kolumu ççekiştirdi.
"Neymiş işin?"

"Önemli değil ya, sen oturup dizini izle"
Mızmızlandığını belirten sesler çıkarıp tekrar çekiştirdi elimi.

"Önemli değilse söyle"
"Çıkmalıyım Hoseok hava kararacak şimdi"

Elimi onun elinden kurtarıp dolabın başına geçtim, bir süre bilgisayara ve bana baksa da sonra ayaklanıp yanıma geldi.

"Bende geleceğim"
"E dizin ne olacak sevgilim?"
"Sonra izlerim, nereye gideceğiz? İşimiz ne? Ne kadar sürecek? Neden bir anda aklına geldi?"
"Çimenlik bir yer olacak ona göre giyin"

Daha fazla konuşmasına izin vermeden kıyafetlerimi alıp banyoya girdim.

Utandığımızdan değil banyoda giyinmemin sebebi, kaç yaşında adamlarız sonuçta.

Sadece Hoseok ile aynı ortamda ikimizden biri çıplaksa kendimizi birkaç dakika içinde sevişirken bulduğumuz için el mecbur böyle bir çözüme geçtik.

Ben bu çözümden hiç memnun değilim!
Ne olacak yani onun o buğday tenini, ince belini hafif kaslı göbeğini, kara göğüs uçlarını, incecik kaslı ve uzun bacaklarını görünce kendimi tutamıyorsam?

Ama neneymis.
DANSÇIYIM BEN YOONGİ SÜREKLİ SEVİŞİRSEK NASIL DANS EDİCEM mişte falan da filanda.

Hep bahane ağam bahane.

Bak gidip sikesim geldi.

Pantalonumun düğmesini ilikleyip odaya girdiğimde Hoseok giyinmiş saçını düzleştiriyordu.

Aşık olduğum dalgalı saçlarını.

Döveceğim şimdi.

Yüzümün halini gördü ve hemen itiraza başladı.
"Ama böyle daha güze-"
Devam etmesine izin vermeden yanına gidip makineyi kapattım ve sürahiden alıp elime döktüğüm suyla saçını nemlendirip eski dalgalarını geri getirdim.

Sadece derin nefes verip boş verdi.
Aferin.

Elini sıkıca tutup üzerine ufak bir öpücük kondurup yavaşça odadan çıkardım onu odadan.

"Biz çıkıyoruz!"
Koridorda öpüşerek ilerleyen Nammin ikilisini umursamadan bağırarak bilgilendirme yapıp Hoseok la beraber çıktım yurttan.

Şu yurt işi ilk başta saçma gelse de alışmıştım bu 5 deliye.

Namjoon un da onlardan birisi olmasına bile alıştım.

Alone with me ↬SopeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin