*Önemli*
Ya detaya girip her hareketlerinden bahsetmek istemedim ama zaten son bölümde Yoongi Hoseok'tan şüpheleniyordu.
Ki sadece son bölümde değil.
Hoseok'a dans bölümünden beri yakın olmasının sebebi Hoseok bayılana kadar dans edince onu Alone benzetmesi.
Yani aslında kardeşi gibi gördüğünü kendine söyleyip dursa da onun Alone olma ihtimaliyle yaklaştı ona.
Yeteri kadar detay veremedim sanırım ama şimdi anladınız mı?*
Hoseok'un ağzından;
"Kaç defa aradım seni Hoseok! Niye açmıyorsun!"
Seokjin tarafından azarlanırken bana kıs kıs gülen Yoongi ye sinirli bakışlar atıyordum.Haberi yoktu ama onun suçuydu!
Son zamanlarda sürekli yan yanayken Alone a mesaj attığı için bildirimlerimi kapatmaya başlamıştım onun yanında, sonra da açmayı unutmuşum.
Bile bile yapıyor sanki herif! Bir de şuna bak nasılda gülüyor!Çok güzel gülüyor be aga...
"Ya hyung bildirimleri kapalı unutmuşum üzgünüm dedim ya~"
"Bak o telefonum bir daha açılmasın götüne sokmuyor muyum!"
Canım hyung'um çok anlayışlıdır!!!Üfleyerek masaya oturdum.
2 Gün sonraydı konser! Biz de biraz rahatlamak ve konserden önceki son gecemizde güzel bir akşam yemeği yiyelim demiştik!
Zengin olmasaydık bu kadar pahalı bir restorana geldiğimiz için saatlerce söylenirdim.
"Hyung, ne istersin? Ramen de var"
Hemen buruşturdum, dudaklarımı aralamıştım ki Yoongi benden önce atladı.
"O 55 55 Beomji Ramen den yer, niye boşuna sorup duruyorsun ki?"NASILDA TANIYOR BENİ BE!!!
BAK İŞTE AŞIK BANA!Hayır salak, sabahtan akşama kadar aynı yerdesiniz ve sen sürekli konu açamadığın için 55 Beomji Ramen'i anlatıyorsun.
Şşşşşt, bazı doğrular önemsizdir.
Herkes siparişini verirken Kook hızla bana döndü, heyecanlıydı.
"Hyung! Cevizli ekmek varmış! Deneyelim mi beraber"Neye üzüleyim?
Alerjim var diyip Yoongi'nin benden şüphelenmesine neden olacağıma mı?
Yoksa kaç yıllık arkadaşlarımın alerjimi bilmemesine mi?"Yok ya, ceviz sevmem ben pek"
"Hyung! Lütfen deneyelim işte"
Yoongi, gözlerini dikmiş bana bakıyordu ki bu da konuşmamı zorlaştırıyordu, derin bir nefes alıp onaylama manasında aşağı yukarı salladım kafamı.
Jungkook çok inatçıydı ve ben çok tedirgindim, doydum derim yemem en kötü.Yemekler geldi, herkes eline çubuklarını alırken Yoongi benim önüme konulan cevizli ekmeği alıp zaten küçük olan ekmeği tek lokmada yedi.
Tamam iyi güzel işime yaradı da, neden yaptın bunu herif?Garip bakışlarıma dur işareti yaparak karşılık verdi ve ağzındaki yutup dudaklarını yaladı.
Dudakları çok güzel duruyor demiş miydim?"Tadını merak etmiştim, sorun olur mu senin için?"
"Yok, afiyet olsun"Bir dakika lan
Yoongi benim Alone olduğumdan şüpheleniyor olmasın!
Yani zaten öyleyim de...o şüphelenmeye başladıysa.
Bu iyi bir şey mi kötü bir şey mi?Dalgın dalgın yemek yerken, yanlış ekmeği ağzıma attığımı fark ettim.
Sıçışşşşşşş.
Aferin geri zekalı, insan ne yediğine bakmaz mı?
LAN BİR DE YUTUYOR!Hızla ayağa kalkıp telefonumu aldım.
"Hyung ben bir lavaboya gidip geliyorum"
Run Hobi run!Lavaboya girip kapıyı kilitledim, favorilerde olan isme tıkladım.
*omma aranıyor*
Hoseok? Önemli mi? Biliyorsun şimdi gr-
Kızılcık ben yanlışlıkla ceviz yedim!
Birkaç hışırtı ve küfür duyuldu.
Yanlışlıkla nasıl yemiş olabilirsin?
Gerçi sorgulamam hata, sen Jung Hoseok'sun
Bekle salak bekleÇabuk ol lütfen, diğerleri ileyim...Restorantta
Konum at, geliyorum!
Sürekli beni sevmediğini söylüyordu yalancı, sesinden belliydi endişelendiği.
Benim en büyük fanım ve en büyük antimdir Markus!
Ve kurtarıcım T.TÇok fena azar yiyeceğim...
Aman be ilk defa yemedim sonuçta.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alone with me ↬Sope
Fanfictionalonewithme; BANA BAK OROSPU ÇOCUĞU agustd; Pardon? ~ "Tek başıma yalnız olmak...çok yorucu ve kırıcı Hoseok tepeden güzel manzarayı izlemeye devam ederken derin bir nefes verip devam etti. Yoongi gözlerini kırpmadan onu izliyordu. İnce dudaklarını...