Bora, bizim için şehir dışında bir günlüğüne otel odası kiralamıştı. Lunaparktan sonra eve dönmek istemediğimiz için şehir dışındaki güzel bir otele geldik, burada bir gün kalıp güzelce vakit geçirmeyi planlıyoruz.Odaya geldiğimizde eşyalarımızı bıraktık. Otelin kapalı havuzunun olduğunu duyduğumdan beri aklım oradaydı yüzmek istiyordum. Yüzmeyi çok küçük yaşta öğrenmiştim, o günden itibaren de sürekli yüzmeye giderdim. Bora'yla beraber de yüzmek istediğim için ona döndüm.
"Havuza inmek ister misin?"
Sorduğum soruyla gözlerimin içine bakarak dudaklarını ısırdı. Dudaklarını neden ısırdığını anlamamıştım.
"Kötü şeyler olabilir." Dedi.
Ben lafıma başlayamadan, konuşmasına devam etti.
"Seni aşağıda bekliyorum."
Odadan çıktığında istemesizce dudaklarımı ısırdım ve gülmeye başladım. Yanaklarımın alev alev yandığını hissettim. Onunla olmayı çok istiyordum, bedenlerimizin bir olmasını çok istiyordum. Bundan asla çekinmiyordum, tek istediğim ona her şeyiyle sahip olmaktı. Bora'nın da böyle hissettiğini ve bunu istediğini iyi biliyordum.
Yanımda mayo ve bikini getirmediğim için küçük bir küfür savurdum. Kapalı havuzda yalnız olacağımızı umarak, çantama koyduğum temiz iç çamaşırlardan birini kaptım. Bu gece mavisi renginde, dantelli bir iç çamaşırdı. Bora'nın hoşuna gideceğini düşünüyordum. Bu iç çamaşırı, bu yüzden almıştım.
Otel odasının lavabosuna ilerleyerek, üstümü değiştirmeye başladım. İç çamaşırlarımın üstünde sadece beyaz bir havlu bağladım. Hafif dalgalı saçlarımı da açarak, aynada kendime baktım. Bora'nın bu görüntüme ne tepki vereceğini bir anda görmek istedim.
Kapalı havuzun olduğu alana girdiğimde Bora'nın suyun içinde kulaç attığını gördüm. Birkaç dakika onu izledim. Vücudu çok güzeldi, omuzları çok genişti. Siyah saçları, ıslanmış ve hafif dalgalanmıştı. O gerçekten çok yakışıklı bir adamdı... Benim olduğum tarafa kulaç atmaya başladığında gözleri beni buldu. Birkaç saniye üstümde havluya bakarak, derince yutkundu. Dudaklarımdan bir cümle döküldü.
"Burada güvenlik kamerası var mı?"
Güçlü, yüksek sesle bir kahkaha attı. Bu sorduğum soru hoşuna gitmişti.
"Hepsini kapattırdım, gel güzelim."
Duyduğum cümle karşısında sevinmiştim. Ne başka bir insan, ne de kameralar vardı. Her şey istediğim gibi gidiyordu. Vücudumdaki havluyu çıkardığımda, sadece gece mavisi rengindeki iç çamaşırlarımla kalmıştım.
Bora'nın dudakları gördüğü manzara karşısında aralandı. Birkaç yıldır düzenli spor yaptığım için fit ve güzel bir vücudum vardı. Göğüslerim çok büyük değil ama iriydiler ve bu kesinlikle onun hoşuna gitmişti. O neye uğradığını şaşırdığında havuzun yavaşça bacaklarımı sokmaya başladım.
"Tanrım çok güzelsin."
Duyduğum iltifat yanaklarımın hafifçe kızarmasına neden olduğunda, bugün utanmayacağıma dair kendime verdiğim söz aklıma geldi. Bugün utanmak yoktu, bugün istediğimi alacaktım. Uzun zamandır ona tam anlamıyla sahip olmaktı, bunu alacaktım.
Göğüslerimin yarısına kadar ılık suya girdim. Bora, yavaşça yanıma doğru yüzerek tam karşımda durdu. Omuzlarının genişliği gerçekten muazzam gözüküyordu.
Bacaklarımı suyun altında ona doğru yaklaştırdım ve hiç düşünmeden sırtına sardım. Bora, tekrardan küçük bir kahkaha atarak beni belimden yakaladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bağlılık | Daddy İssues
Short StoryGördüğüm manzarayla olduğum yerde kala kaldım. Bu o muydu? Sevgilimin babası... #daddyissues