•Vote'leri arttıralım canlar, final vermek istemiyorum <33Saçlarımın usulca okşandığını fark ettiğim sırada gözlerimi yavaş yavaş açtım. Uzun zamandır hissetmediğim huzuru, Bora'nın dizlerindeyken hissetmiştim. Yıllardır yorgan olan vücudum, onun kollarında dinlenmişti.
''Bora.''
Fısıltı şeklinde çıkan ses tonumla, dizlerinin üzerinden kafamı kaldırmayarak yana çevirdim. Gözlerimiz buluşmuştu, bana çok güzel bakıyordu.
''Uyanmış güzel kızım''
Dudaklarımı hafifçe ısırdım.
''Ben uzun zamandır hissetmediğim güven ve mutlulukla uyuya kalmışım.'' Dedim.
Bu söylediklerim onu mutlu etmişti, bunu yüzünde görebiliyordum. Biz bu saatten sonra hep mutlu olmayı hak ediyorduk, artık gurur yapmayacaktım. Onun sevgisinden de, kendi sevgimden de tamamen emindim. Biz birbirimiz için yaratılmıştık, bir olmak için yaratılmıştık.
''Aç mısın bakalım?''
Sorduğu soruyla, kulağımı karnına doğru yaklaştırdım. Bir guruldama bekliyordum. Bunu fark ettiğinde kahkaha attı.
''Evet acım...'' Dedi.
Bu benimde kahkaha atmama sebep oldu. Bora onu tanıdığım ilk günden beri açtı, bu asla değişmemişti. Çok fazla yemek yemesine rağmen ve yaşına göre fiziği çok güzeldi. Doğruyu söylemek gerekirse Türkiye'de yaşayan, bu yaştaki erkekler genelde göbekli ve buruşuk oluyorlardı. Bora'nın ise çok güzel bir fiziği vardı. Bir kez daha şanslı olduğumu hissettim.
''Ben de acıktım ya.'' Dedim.
Dün akşamdan beri hiçbir şey yememiştim. Gün içinde uyuyup, uyanmakta beni daha çok acıktırıyordu. Onun dizlerinin üstünden kafamı kaldırarak yanına yerleştim. Bir süre düşündükten sonra ellerini mutlulukla çırptı ve ani bir hareketle ayağa kalktı.
''Çok güzel bir yer biliyorum.''
Mutlulukla ben de ellerimi çırptım ve ayağa kalktım.
''Üzerimde hala pijamalarım var. Üzerime değiştirip, birazcık süslendikten sonra gidebiliriz.'' Dedim.
Bu da yaklaşık bir saat sonra evden çıkabiliriz demek oluyordu. Bora, beni baştan aşağıya süzdükten sonra beni belimden yakalayarak kendine çekti.
''Yıldızlı pijamalarına bayılıyorum.''
Ve ekledi,
''Bana güzel küçük kızım olduğunu hatırlatıyorlar.'' Dedi.
Duyduklarım gözlerimin fal taşı gibi açılmasına sebep olduğunda, kalın bir kahkaha attı. Hiçbir şey söyleyemeden doğrudan odama koştuğumda daha derin kahkaha attı. Yanaklarım kıpkırmızı olmuştu.
*
Üzerime deri ceketimi geçirdikten sonra odamdaki boy aynasından kendime baktım. Bora'nın küçük kızı gibi gözüküyordum. Onun kombinine benzer bir kombin yapmıştım. Siyah dalgalı saçlarımı da açık bırakmıştım. Bora'nın görünüşüme bayılacağını düşünerek odamdan çıktım. Telefonumu cebime atarak, bir elimi deri ceketimin cebine soktuktan sonra oturma odama girdim. Bora, televizyondan spor haberlerine bakıyordu.
''Öhöm öhöm.''
Küçük öksürmemle beni fark ederek, olduğum yere döndüğünde ağzı hafifçe aralandı. Kaşları yavaşça şaşkınlıkla yukarıya kalkmıştı. Kombinimi seveceğini düşünmüştüm, öyle de olmuştu. Bir süre sonra kendine geldiğinde, dudaklarından birkaç cümle döküldü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bağlılık | Daddy İssues
Historia CortaGördüğüm manzarayla olduğum yerde kala kaldım. Bu o muydu? Sevgilimin babası... #daddyissues