Merhaba nasılsınız?
.
...
Bilinmeyenin attığı mesajdan sonra okula gelmiştim. Son sınıftım lisede babam yüzünden sürekli ders çalışmak zorundaydım. Çok çalışkan olmalıydım ona göre çünkü onun gibi olmalıymışım. Babam kendi şirketinin başındaydı Babam ders çalışmadığım bir anı gördüğünde kavga çıkarıyordu. Evde çok bunalmıştım sürekli ders çalışmaktan ama yapacak bir şeyimde yoktu. Babam yüzünden çok fazla arkadaşım da yoktu. Sadece dört arkadaşım vardı.
Dördüyle de lisenin ilk zamanları tanışmıştık. Defne, Asrın Efe, Yağız Aras ve Ayaz. Defne ve Asrın Efe sevgililer. Benim sevgilim yoktu. Zaten arkadaşlarımın olmasına bile karşı çıkan babam birde sevgilim olduğunu öğrense daha fazla sıkıntı çıkartırdı. Ona göre her şey vakit kaybıydı. Tek çocuk olduğum için üstüme düştüğünü düşünsem de biraz fazlaydı bu hemde baya fazla. Annem ona karşı sesini çıkartmaya kalktığında babam ona çok kötü davranıyordu.
Okula geldiğimde sınıfıma çıktım Yağız Aras, ben ve Ayaz eşit ağırlık okurken Defne ve Asrın Efe sayısalcıydı. Yağız Arasla ben aynı sınıftaydım Ayaz farklı sınıfa düşmüştü hepimizden ayrı bir sınıftaydı. Sınıfta Yağız Aras ile beraber oturuyorduk. Yağız Aras daha gelmemişti. Sırama geçip oturdum. Hem hocayı hem de Yağız Aras'ı beklemeye başladım.
Hoca sınıfa girdiğinde Yağız Aras hala yoktu. Derken Yağız Aras sınıfa girdi. Hemen yanıma gelip oturdu. "Neredesin? Uyuya mı kaldın yine?" dedim. Kafasını kaşıyarak "Evet alarmı kurmayı unutmuşum bu yüzden uyuya kaldım." dedi. Kafamı salladım ona cevap olarak hoca yoklamayı aldıktan sonra derse başlamıştık. En sevmediğim dersti coğrafya ve şu an coğrafya dersiydi. Mecburen dersi dinliyordum. Ders bittikten sonra Yağız Aras kantine gideceğini söyleyip gitmişti. O sırada telefonuma bir mesaj geldi. Baktığımda bilinmeyendendi mesaj. Açıkçası kim olduğunu bilmediğim birisiyle konuşmak beni biraz geriyordu. Mesaja girip baktım;
Bilinmeyen numara:Ne yapıyorsun ceylan gözlüm?
Deniz:Ceylan gözlüm demez misin lütfen.
Bilinmeyen numara:Ama ceylan gözlü olmasan sana ceylan gözlü dermiyim ceylan gözlüm.
Deniz:Tanımadığım birisiyle konuşmak beni geriyor.
Bilinmeyen numara:Ben sana beni tanımıyorsun demedim ki.
Deniz:Ne yani ben seni tanıyor muyum?
Bilinmeyen numara:Bilmem tanımıyor da olabilirsin, tanıyor da olabilirsin. Belkide yoldan geçen biriyim.
Deniz:Ders başlayacak seninle şu an konuşamam görüşürüz.
Bilinmeyen numara:Görüşelim güzelim.
(Görüldü)
.
...
Bölüm hakkındaki düşünceleriniz?
Yağız Aras hakkındaki düşünceleriniz?
Denizin ailesi hakkındaki düşünceleriniz?
Bir sonraki bölüme kadar kendinize iyi bakın hoşça kalın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fikrimin İnce Gülü ||Texting
Teen Fictionİslami bir kurgu değildir! Bilinmeyen numara:Fikrimin ince gülü.(06.09) Bilinmeyen numara:Kalbimin şen bülbülü. Bilinmeyen numara:O gün ki gördüm seni. Bilinmeyen numara:Yaktın ah yaktın beni. Bilinmeyen numara:Fikrimin ince gülü olur musun? Deniz:K...