Merhaba nasılsınız?
Keyifli okumalar dilerim.
.
...
Proje ödevimiz için Arasla bizim eve gelmiştik. Hem proje ödevimizi yapacaktık hem de ders çalışacaktık. Mutfaktan yemek için bir şeyler getirmiştim. Evde ne annem vardı ne de babam. Annem anneannemlere gitmişti. Arasla dersimiz bittikten sonra ben de gidecektim. Ama ondan önce babama her zamanki gibi yemek hazırlayacaktım.
Zaten zar zor izin alabiliyorken biz de mecburen ne istiyorsa yapmaya çalışıyorduk. Anneannemi yılda birkaç kez görebiliyordum. Sadece anneannem de değil çok fazla olmasada akrabalarımız için de geçerliydi bu durum.
Atıştırmalıklarımızı yiyip derse başlamıştık hemen, proje ödevimiz uzundu biraz.
"Deniz ben şimdi anlamadım. Tam olarak ne yapacağız?"
Aras'ın bana sorduğu soruyla ona dönüp konuşmaya başladım.
"Şimdi hoca bize konu verdi ya o konuyla ilgili araştırma yapacağız. Bu kadar ama tabi sadece bu da değil. Birkaç yere gidip fotoğraflarını çekmemiz gerekiyor. "
"Fotoğraf işi halledilir de önce bunları buraya bitirsek daha iyi olacak gibi."
"Aynen öyle oldu o yüzden ne kadar erken bitirirsek bu yazma ödevini o kadar çabuk geziye çıkabiliriz."
"Tamam Deniz hadi hemen başlayalım." Aras'ın bu tepkisine gülmüştüm gezi konularında çok heyecanlıydı. Her zaman yeni yerler keşfetmeyi çok seven biriydi....
Ödevimizi bitirmiştik Aras ile kapının önünde konuşuyorduk.
"Ne zaman gideceğiz ben çok merak ediyorum oraları."
Tebessüm ederek cevap verdim.
"Tam hangi gün olur bilemiyorum anneme sormam gerekiyor durumları biliyorsun." "İstersen ben gidebilirim senin için sıkıntı olacaksa hocaya birlikte gittik deriz."
Böyle düşüneceğini hiç tahmin etmemiştim. Beraber gidelim diye ısrar eder sanmıştım."Sana bir gün veremem ama inşAllah izin alırsam beraber gideriz."
"Deniz gerçekten kötü olacaksa ben tek başıma gidebilirim."
Çok ince düşünüyordu Aras her zaman öyleydi.
"İzin almaya çalışacağım. Belki babama söylemeden izin alabilirim."
"Öğrenirse sıkıntı çıkartmasın."
"Ben halledeceğim bir şekilde halledemezsem sonrasına bakarız artık."
"Tamam o zaman ben gideyim artık geç oldu."
" Melike teyzeye selam söyle "
"Aleykümselam söylerim."
Aras bahçe kapısından çıkınca arkasından kapıyı kapatıp içeri girmiştim. Annemin yaptığı yemekleri dolaptan çıkarıp ısıtmaya başlamıştım. Yemekler ısınırken de sofrayı hazırlamıştım.Ocağın altını kapatıp evden çıkmıştım. Zaten babam birazdan gelecekti. Kapıyı kilitleyip bahçe kapısından çıktım. Otobüs durağına doğru yürüyordum. Anneannemlerin evleri bize uzaktı otobüsle gidersem daha çabuk giderdim.
...
Buraya geleli bir saat oluyordu. Yemek yiyip ders çalışmıştım biraz. Uykum geldiği için de şimdi yatacaktım. İçeriye iyi geceler demeye gittiğimde duyduğum şeyler karşısında şok olmuştum. Hemen odaya döndüm.
Duyduğum şeyler de neydi. Eğer gerçekten böyle bir şey varsa. Ben kimin kızıydım? Ben kimdim? Gerçek ailem kimdi? Gerçek adım neydi?...
.
...
Bölüm hakkında düşünceleriniz?
Deniz'in duyduğu şeyler neydi sizce?
Bir sonraki bölümde anonim var. Anonimi öğrenmemize çok az kaldı.
İnstagramdan ve Tiktoktan takip ederseniz çok sevinirim oralarda bölümlerle ilgili editler paylaşıyorum.
İnsagram:gokyuzundeyaziyor
Tiktok:gokyuzundeyaziyorBir sonraki bölüme kadar kendinize iyi bakın hoşça kalın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fikrimin İnce Gülü ||Texting
Teen Fictionİslami bir kurgu değildir! Bilinmeyen numara:Fikrimin ince gülü.(06.09) Bilinmeyen numara:Kalbimin şen bülbülü. Bilinmeyen numara:O gün ki gördüm seni. Bilinmeyen numara:Yaktın ah yaktın beni. Bilinmeyen numara:Fikrimin ince gülü olur musun? Deniz:K...