2.2

18 3 3
                                    

Merhaba nasılısınız?

Keyifli okumalar dilerim.

.

...

Yağız'a ne kadar dinlenmesini söylersek söyleyelim 2 haftanın sonunda evden çıkmıştı. Beraber basket oynamaya gelmiştik. Yıllar önce anonimken verdiği sözü şu an tutabilmişti 6 senede çok fazla şey yaşamıştık. 

Elinde topu sektiren Yağız'a baktım. Bir süre sektirdikten sonra başlamak için topu bana attı. 

"Görelim marifetlerinizi Deniz hanım."

"Görelim bakalım Yağız bey."

Topu sektirerek potaya gittim ve Yağız'ın tüm engellemelerine rağmen topu atmıştım. 

Bir süre oynamıştık ama yorulduğumuz için yere oturup kalmıştık. Yağız kazanmıştı. Kazanamıyım diye her şeyi yapmıştı. 

"Seni yendim güzelim."

"Engellemeseydin yeniyordum."

"Hım öyle mi olmuş."

"Öyle olm-" lafım yarıda bölünmüştü.

"Yağız." Potanın girişinden bir kız Yağız'a seslenmişti. O tarafa doğru döndüm.

Çok  tanıdık gelmişti kimdi bu kız.

"Yağız değil Aras."

"Adın Yağız Aras değil mi?"

"İsmimin öyle olması bana Yağız diyeceğin anlamına gelmez. Yağız'ı sadece karım kullanıyor."

Ne karım mı? Düşme Deniz düşme. 

Kız Yağız'ın bunu söylemesi üzerine donup kalmıştı.

"Ne için gelmiştin Ezgi."

"Ben ziyarete gelmiştim. Basket oynadığını söyledikleri için buraya geldim."

"Gelmene gerek yoktu kaç gündür geliyorsun."

"Ben merak etmiştim."

"Etmene gerek yok bana iyi bakıyorlar." Bunun üzerine Yağız elimi tutmuştu.

Kızı şimdi hatırlamıştım. Kızda karakoldandı ve sürekli Yağız'ın çevresindeydi. Karakoldakilerin demesine göre Yağız'ı seviyordu. Yağız vurulduğundan bu yana sürekli geliyordu ama unutmuştum. Hatırlamadığıma göre aklımda kalmaya değer biri değilmiş.

"Ne zaman geleceksin?"

"Ayrıca ben senin arkadaşın değilim. Komiserinim mesafeyi koruyalım. Karakolda neysek dışarıda da oyuz."

"P-peki iyi günler." Yağız bir insana kötü davranacak biri değildi. Artık ne kadar bıktıysa en sonunda patlamıştı.

Kızın gidişini izlerken belime sarılan kollarla dikkatim dağılmıştı. 

"Ceylan gözlüm niye bu kadar baktın kızın arkasından gitti artık."

"Kızı hiç sevmiyorum. O kim oluyor da Yağız diyor. Ayrıca ben sizin avukatınızım saygıdan bile olsa selam verebilirdi. Sen karım deyince çok bozuldu oh ol-" 

Yağız elini ağzıma kapatmıştı.

"Güzelim yavaş motorun soğusun. Sakin ol gitti artık gelemez bir daha."

"Ya gelirse gelirse döverim bu sefer."

"Tamam güzelim sen ne dersen o olur."

Şu an beni geçiştiriyordu ama ben ciddiydim şaka yapmıyordum.

Fikrimin İnce Gülü ||TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin