1.4

35 9 1
                                    

Merhaba nasılsınız?

Keyifli okumalar dilerim.

.

...

Annemle kahvaltımızı yaparken bir yandan hareketlerini izliyordum. Tavırlarını bunları yaparken kendimi çok kötü hissediyordum. Beni buna zorlayan da onlar değil miydi?

Onlar yüzünden yaşadığım şeyler. Yaptıkları şeyleri hak edecek ne yaptım. Hak ettiysem de etmediysem de sesimi sonuna kadar duyuracağım. Hiçbir kadın ve çocuk şiddeti hak etmez. Hastanelik olduğum günlerin hiçbirini unutmuycam. Belki şu an benim gibi sesini çıkartamayan kadınlar, çocuklar vardı bir yerlerde. Ben bir gün bu yerden kurtulacaktım. Yaşadığım her şeyi bu insanlara ödetecektim ve ben ne olursa olsun sesini çikartamayanların sesi olacağım. Belki zor olacak ama hiçbir zorluk aşılamayacak derecede değildir. Yeter ki biz yapmak isteyelim.

Koluma dokunan anneme ilkelerek baktım.
"Deniz kaç kere seslendim niye duymuyorsun?"
"Dalmışım pardon."
"Bir daha olmasın."
Ne olmuştu bu kadına babamdan iyi davranıyor derken yanılmışım sanırım.

"Babanın sözünden çıkma onun istediği bölümde oku."
"Hayır istediğim bölümde okuyacağım."
"Deniz babanın dediği bölümde oku diyorum."
"İstediğim yerde okurum benim hayatımı siz yaşamayacaksınız."
"Laflara bak terbiyesiz sen iyice şımardın. Bu bulaşıkları topluyorsun. Çamaşırları yıkıyorsun sana ceza."
"Yapmıyorum sizin sözünüzü dinleyecek değilim."
"Yürü git odana."
Masadan sinirle kalkıp odama gittim. Kapıyı arkamdan kitledim. Çoğu zaman böyle kavga ettiğimiz  için odamda banyo ve küçük yiyecek dolabım vardı. Atıştırmalık şeyler alıp saklıyordum.

Hayatı zindandaymışım gibi yaşatmaları neydi. Bu hayat benim hayatım onlar olmayacak. Bir süreden sonra ben tek başıma kalacağım. Babamın istediği bölümü okumaya kalksam severek yapmayacağım. Ama kendi istediğim bölümü okursam öyle  olmayacak.

Kitaplıktan bkr kitap alıp okumaya başladım. Kitaplarım olmasa ben çıldırırım galiba. Normal insanların vermediği huzuru bana kitaplarım veriyor. Kitaplar iyi ki varlar.

...

Akşam olmuştu. Babam gelmişti yemek bile yemişlerdir. Umurumda bile değiller kendileri bilirler. Ben odamda mutluyum.

Telefona uzun zamandır bakmadığım için telefonuma baktım. Yağızdan bir sürü mesaj vardı.

Yağız♡: Güzelim napıyorsun? (13.10)

Yağız♡: Güzelim neredesin? (13.30)

Yağız♡: Seni merak ettim.

Yağız♡: Meleğim neredesin? (14.00)

Yağız♡: Sen bu saate kadar uyumazsın.

Yağız♡: Neredesin?

Yağız♡: Merak ediyorum.

Yağız♡: Bir şey mi yaptılar.

Yağız♡: En son sabah konuşurken bir şey söylemedin.

Yağız♡: Asrın ve Ayazla hali sahaya gidiyoruz aklım hala sende. (17.00)

Yağız♡: Mesajlarımı görünce cevap ver lütfen merakta bırakma beni.

Deniz: Özür dilerim gamzelim. (19.30)

Deniz: Annemle kavga ettim.

Deniz: Odamda oturuyorum.

Mesajlarım anında görüldü olmuştu.

(Yağızyazıyor...)

Yağız♡: Güzelim yemin ediyorum meraktan öldüm.

Fikrimin İnce Gülü ||TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin