KURTULUŞ!-22

295 23 129
                                    

(S)"BUCKY, ÖLÜME GİDİYORSUN GERİ GEL!"

(B)"HAYIR MARİA'YI ALMADAN OLMAZ!"



Yaklaşık iki ay oldu ve Maria'dan hala bir iz yok. Tek bildiğimiz acı çektiği. Kuleye garip paketler geliyor ve içini her açtığımızda ya videolarla dolu bir USB ya da Maria'nın bazı fotoğraflarıyla karşılaşıyoruz.

Mesela geçen gün gelen pakette Maria'nın sırtındaki ve bacaklarındaki morlukların fotoğrafları vardı. Natasha fotoğrafları gördüğünde ağlamaya başladı. Natasha, ağlamaya, bizim yanımızda.

Bazen gelen videolardan friday bir konum belirliyor ve bakmaya gidiyoruz ama şu ana kadar bir ipucu bulamadık. Kimsede eskisi kadar umut yok, Natasha dışında.

O kadar çok hırs yaptı ki çalışmaktan kendinden geçecek hale geliyor bazen. Sıklıkla sinir krizleri geçiriyor ve herkese saldırıyor. Onu anlıyorum. Maria ile çok yakınlardı, ikisi de kayıp yarılarını bulmuş gibi. Aslında karakter olarak çok farklılar ama uyumsuzluğun uyumunu yaşıyor gibiler.

(S)"Buck, Friday geçen gün gelen videodan üç konum daha belirledi."

(B)"Ne zaman çıkıyoruz?"

♤♡◇

(T)"Merak etme aşık çocuk, Maria'nı bulacağız."

(B)"Либо ты заткнись, либо я покажу тебе влюбленного мальчика Тони."

Natasha'nın hafif sesli gülmesini duyduktan sonra bende ona bakıp güldüm. Ekip ise bize bakıp ne dönüyor burda diye bakıyordu.

(T)"Neye gülüyorsunuz? Friday, ne dedi bu?"

(F)"Ya o çeneni kapatırsın ya da aşık çocuğu gösteririm Tony."

(T)"Bunun nesi komik?"

(N)"Yüzünü görmen gerekirdi."

(C)"Susun gevezeler. Geldik."

Maskemi takma zamanı gelmişti. Taktığım anda tüm duygularımın içimde bir yere çekildiğini hissettim.

Eğer Maria buradaysa karşıma çıkanı öldürmekten çekinmeyecektim.

Jetten indiğimiz gibi karşımıza bir grup asker çıktı.

(S)"Bu ilk defa oluyor."

(N)"Doğru yerde olabiliriz."

(B)"Ya da kandırılıyoruz. Ya kimse yoksa? Hydra asker harcamaktan çekinmez."

(T)"Başka şansımız var mı metal kafa?"

(B)"Onu mu dedim? Ah, seninle tartışmayacağım Tony."

Askerler bitmek bilmiyordu. Bu kadar asker bu kadar hızlı bir şekilde gelebilmesi imkansızdı. Doğru yerde olabilme ihtimalimiz çok fazlaydı.

DO İ KNOW YOU?《》bucky barnesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin