(B)"Скажи, что тебя пугает?" (Anlatın bakalım, sizi korkutan ne?)
♤♡◇
Çocuklar Bucky'nin yüzüne gergin bir ifadeyle baktılar. Onun duruşu, bakışı, özellikle o metal kolu yüzünden Bucky'i bir tehlike gibi düşünmüşlerdi. Daria yine hafif tedirgin ama mahçup bir ifadeyle masmavi gözlere baktı.
(D)"Приносим свои извинения за боязнь." (Korktuğumuz için özür dileriz.)
(B)"Нет. Это нормально бояться. (Hayır. Korkmanız çok normal.)
Daria'nın özür dilemesi yine korkusundandı. Nelere kızabileceğini bilmediği birine çok kendinden emin sözler söylemezdi, özellikle bu adama. Acaba kızsa onlara zarar verir miydi?
Daria'nın düşüncelerini kesen abisi Alexey'in sorusu oldu.
(A)"Твоя рука, как это случилось?" (Kolun, o nasıl oldu?)
(B)"Вы когда-нибудь слышали историю о Зимнем Солдате?" (Kış Askeri'nin hikayesini hiç duydunuz mu?)
♤♡◇
(M)"Acaba ne konuşuyorlar?"
(C)"Bucky ve çocukları düşünemiyorum. Umarım kriz geçirmez."
(S)"Sanmam. Senin çocuğun dışındakilerle iyi bile anlaşıyor olabilir."
(N)"Eskiden sever miydi?"
(M)"Kız kardeşi vardı, Rebecca. Bucky'nin dünyası oydu."
(C)"Sonra ne oldu?"
(S)"Annesi onu bırakıp gitti, Rebecca'yı da aldı. Bucky tamamen yalnız kaldı."
(C)"Bu... Nasıl bir annelik? Sen doğurdun bu çocuğu, nasıl yaparsın böyle bir şey?"
(M)"Hala uykularında Rebecca dediği zamanlar oluyor. Gidişini asla kabullenememişti zaten."
Clint'in yüzü kıpkırmızı olmuştu. Aile kavramı, özellikle çocukları onun en büyük zaafıydı. Laura'nın böyle bir şey yaptığını düşündü, iki oğlunu alıp Lila'yı bıraktığını.
Yaşamadığı bir olay içinde buldu kendini, çaresiz hissetti.
(M)"Çaresizlik, değil mi?"
(T)"Ölüm sebebi."
(S)"Ölmedi mi sanıyorsun? Ruhu annesiyle beraber kayıplara karıştı, tam olarak mutlu olamadı asla."
♤♡◇
(D)"Значит, ты был очень хорошим солдатом, а потом тебя сделали гораздо лучшим солдатом. Это правда?" (yani sen çok iyi bir askerdin, daha sonra seni çok daha iyi bir asker yaptılar. Doğru mu?)
(A)"Это супер! Я тоже всегда хотел быть солдатом." (Bu süper! Bende hep asker olmak istemiştim.)
(B)"Ты больше не хочешь быть?" (Artık olmak istemiyor musun?"
(A)"Нет. Если я стану солдатом, я могу умереть. Я не должен умирать, я должен работать и зарабатывать деньги. Мои братья нуждаются во мне." (Hayır. Eğer asker olursam ölebilirim. Benim ölmemem, çalışıp para kazanmam gerek. Kardeşlerimin bana ihtiyacı var.)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DO İ KNOW YOU?《》bucky barnes
Fanfic"Ben hep burada olacağım, seni bekleyeceğim." #1 memories