2-En Doğru Kararımsın

627 44 8
                                    

Medya-Anıl

İyi okumalar 🤍

*Bir yıl önce*

Bu koca konağa geleli bir yıl olmuştu. Buraya gelmekte tedirgin olsamda yanımda ki adam sayesinde çoğu korkumu yenmiştim.

Karanlık hayatıma ışık gibi doğmuştu.

Bana seni Urfa'ya götürücem dediğinde yüzüne bir yumruk geçirmiştim. Şimdi düşününce bu kadar mutlu olacağımı bilseydim onunla hemen evlenirdim.

Bana verdiği bütün sözleri tutmuştu. Dediğini yapmış ve beni çaresizliğin içinden çekip çıkarmıştı.

Huzuru tatmıştım. Gerçi Cengin'in kokusu bile huzurdu.

Hiç şüphesiz 24 yıllık hayatımın en güzel yılları onun yanında geçmişti ve inanıyordum geçmeye de devam edecekti.

Düşüncelerim arasından sıyrılıp onun yüzünü incelemeye başladım. Ağzı yine hafif aralıktı. Kaşlarıda çatık. Bu tipine kocaman sırıtıyordum.

Onun yüzüne kıyasla küçük ellerimi suratına yerleştirdim. O uyurken onu mıncıklamak çok hoşuma gidiyordu. O bunu ne kadar sevmesede.

Kıkırdayarak yüzünde daireler çizerken ellerimi yavaşça dudaklarına indirdim. Parmağımı yavaşça sürerken pusuya yatmış avcı gibi elimi yakaladı. Ve ağzıyla bir ses çıkarttı. Bu hareketi ile korkuyla irkildim.

O kahkaha atarken omzuna bir tane geçirdim. Ama dayanamadım ve bende gülmeye başladım. Ona göre fazla gülmüştüm.

Gülüşümü izlerken iç çekti.

"Niye bu kadar güzelsin sen ya?"

Ağlayacak gibi konuşmuştu. Afallayarak yüzüne baktım. Ardından bir kahkaha patlattım. Ben gülerken oda tuttuğu elimden beni kendine çekti. Üstüne düştüm. Ama gülmemi durduramadım.

Dudaklarıma yaklaştığını fark ettiğimde gülüşüm soldu.

"Ne oldu öpmek mi istiyorsun?" diye sinsice sordum.

Ne yaptığımı anlamıştı. Bana biraz daha sokuldu. Piç gibi gülerken konuştu.

"Diyelim ki istiyorum."

Onu daha da kızdırmak için dudaklarını izlemeye başladım.

"Yok demeyelim."Ciddiyetle üstünden kalktım.

Afallamıştı. Gülesşn geliyordu ama yüz bulsun istemiyordum. Yoksa bu şerefsiz sadece öpmekle kalmazdı.

"O niye ya" diye mızmızlandı.

"Afedersin ama ayı gibi uyuyorsun Cengin. Kahvaltıya geç kaldık zaten. Sonra baban söyleniyor sana."

Oflayarak yataktan kalktı. Babasının disiplinini biliyordu. O yüzden kendide bana hak vermişti. Ama yine de küsmesin diye küçük bir öpücük verebilirdim.

Yataktan kalkıp onun peşinden kyafetlerin olduğu odaya doğru ilerledim. Kapıdan girince içerde kaşlarını çatmış kıyafetlerini izlediğini gördüm. Yanına ilerledim ve arkadan sarıldım.

"Bişey demedim Cengin. İnşallah darılmamışsındır."

Sözümü bitirince bana döndü ve yüzümü avuçladı. Yanağıma öpücük kondurdu.

"Yok bebeğim sana alınmadım."

Dudağıma küçük bir öpücük kondurdu.

"Sadece bu evden gitmemiz gerektiğini düşünüyorum." dedi.

Geçmişin İzi - GAYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin