27.Dio
Vanessa's P.O.V.
Ashton:"I što se dogodilo poslije toga?"
Vanessa:"Samo je izašla iz stana i kad sam vidjela da je sve u redu i ja sam otišla."
Michael me gledao sumnjivo i imao je znatiželjan izraz lica i čudan osmijeh.
Michael:"Ja mislim da tu još nešto ima."
Nakon toga smo razmijenili par rečenica gdje me je Harry ispratio zagrljajem i poljupcem u obraz.
Vanessa:"Nema ništa. Što bi trebalo biti? Pa neću se ljubiti i grliti s njim, a jučer smo se ''upoznali''."
Nasmijala sam se patetično na to i prstima pokazala znakove navodnika. Skrenula sam pogled u stranu i izbjegavala kontakt očima sa bilo kim u prostoriji.
Michael:"Možda imaš pravo, ali tom rečenicom si me potakla da još više razmišljam. Možda uopće nismo mislili na poljubac ili na zagrljaj."
Sumnjičavo me gledao i tražio znakove koji bi mogli ukazati kako lažem. Zadržala sam ozbiljnu facu i gledala ga duboko u njegove oči.
Michael:"Ali to je postalo i nebitno. Jesi ga ikako vidjela od sinoć?"
Cijelo jutro sam u stanu i nisam ga imala priliku vidjeti i mislila sam, ustvari bila sam uvjerena kako će pokucati na moja vrata nakon naših susreta i razgovora. Imala sam osjećaj kako su ga naši razgovori zaintrigirali i kako se lako povezao sa mnom. Davala sam mu do znanja kako ga razumijem i kako sam tu za njega. S možda se varam, možda nisam postigla ništa svom ovom glumom.
Vanessa:"Ne, nisam ga vidjela. Možda nisam bila dovoljno uvjerljiva. Vjerojatno je sad negdje kod Ariane i mogu totalno zaboraviti na svoju osvetu."
Otpuhnila sam stresno i naslonila sam glavu na ruku pokušavajući se što vise odmoriti od svog ovog razmišljanja i razgovora.
Calum:"Možda je shvatio tko si pa je pobjegao."
Jedva pričao jer se gušio kokicama. Svakog od nas bi na par sekunda pogledao i opet bi se vratio na kokice.
Ne mislim da me je prepoznao, iako je to moguće. Ne znam je li uspio upratiti sve moje osobine ili bar većinu njih dok se igrao sa mnom, dok sam mu bila obična oklada. I samim ovim razmišljanjem me obuzme val ljutnje i bijesa.
Luke:"Pa pogledaj je Cal. To je izgledom sasvim druga osoba, a ne znam koliko dobro poznaje njen karakter od prije kako bi mogao imati bilo kakvu sumnju."
Muk je nastao par sekundi jer su svi bili svjesni situacije i rizika u koji smo upali i svatko je nešto prevrtao u svojoj glavi.
Calum:"A možda je jednostavno s Arianom? Nakon onog sinoć možda su napokon našli zajednički jezik."
S njom?
Sagledavši sinoćnu situaciju koju sam vidjela dok sam stajala na vratima, mislim da je vrlo moguće. Možda su doista uspjeli naći zajednički jezik, možda su uspjeli izgladiti probleme i nesuglasice.
Vanessa:"A možda je sve ovo obično sranje."
Frustrirano sam otpuhnila i svi su me iznenađujuće pogledali.
Calum:"A što ako..."
Zvono na vratima prekine Caluma i jedni ruku mi je drago što ga je prekinulo u pričanju, postavljanju toliko pitanja i mogućnosti kako je sve ovo propalo.
Vanessa:"Stižem!"
Glasno sam rekla kako bi osoba koja je na vratima prestala tako uporno zvoniti i uništavati mi svaki preostali živac nakon ovog iscrpljujućeg razgovora .
YOU ARE READING
Double back
Fanfiction"Kad bi se barem na trenutak mogao osjećati kao i ja kada si me povrijedio. Vjeruj mi, više me nikad ne bi mogao pogledati u oči." rekla mi je glasom ispunjenim mržnjom, glasom koji je bio tako leden da mi je zamrznuo srce. Selena Gomez kao Monica G...