True

2.8K 164 21
                                    

38. Dio

Vanessa's P.O.V.

Flashback

Vanessa:"Justine!"

Sada ili nikad. Moram mu reći. On je sada jedina osoba koja mi može pomoći.

Justin:"Molim?"

Uđem u spavaću sobu i zateknem ga kako sjedi na podu i tipka na mobitelu.

Hajde Vanessa. Možeš ti to.

Vanessa:"Ja...moram ti nešto reći."

Sjednem do njega i prođem rukom kroz kosu. Hladan znoj me oblije i osjećam toliki strah.

Justin:"Hajde reci."

Vanessa:"Ja..."

Prekrijem rukama lice.

Vanessa:"Ja nisam Vanessa. Ja se zovem Monica. Monica Green."

Osjetim njegovu ruku na svojoj i on mi skloni ruke s lica. Podigne mi prstima bradu i pogledam ga u oči.

Justin:"Ne razumijem."

Vanessa:"Ja se zovem Monica. Sinoć sam te lagala jer ti nisam mogla reći. A sada kad mi ulijevaš neku dozu povjerenja neće mi biti teško priznati ovo."

Odem do police i uzemem svoju staru,smeđu kutiju. Ponovo sjednem do njega i ponovo prijeđem rukom kroz kosu.

Vanessa:"Molila bih te sada da pažljivo slušaš. Nemoj ništa govoriti."

Klimne glavom i vidim da je sav zbunjen,ali sve će mu ubrzo biti jasno. Otvorim kutiju i izvadim staru sliku od sebe. Od stare i dobre Mone.

Vanessa:"Harrya Stylesa upoznala sam u Londonu. To jest nikad se nismo normalno upoznali. Uglavnom...ja sam bila zaljubljena u njega preko ušiju,od malena."

Uzmem duboki uzdah te nastavim.

Vanessa:"Zadnji tjedan nastave,Harrya sam upoznala u knjižnici i tada su mi se svi osjećaji prema njemu udvostručili jer je razgovarao sa mnom."

Osjetim jaku glavobolju i prstima protrljam pulsirajuću bol na sljepoočnicama.

Vanessa:"Nisam izgledala ovako kako trenutno izgledam i svi su mi se rugali. Ali jedne večeri kada smo imali tulum u mojoj kući,Harry me pitao da mu budem partnerica za maturalnu večer. Naravno pristala sam."

Justin:"Čekaj. Samo jedno pitanje. Da li je to onaj isti Harry što živi preko puta?"

Klimnem glavom te mu stavim svoju sliku u ruke i on je pogleda. Promatram njegovo lice kako bi samo vidjela da li će se nasmijati staroj meni,ali ne. On ostaje i dalje ozbiljan.

Vanessa:"Uživali smo tih par dana. Čak smo se i poljubili,a ja sam bila sva u oblacima. On se družio s Brooke. Brooke me nije voljela,a nisam ni ja nju. Ona je bila Harryeva bivša cura i mislila sam da je bila ljubomorna ne mene,ali nije. Jer znaš zašto?"

Justin:"Zašto?"

Vanessa:"Jer je cijelo vrijeme znaka da je Harry sa mnom samo zbog oklade i gledala me kao najveću jadnicu."

Osjetim peckanje u očima i sve dublje dišem jer kao da će mi nestati zraka. Vraćam se u prošlost. Ne tako lijepu prošlost.

Justin:"Čekaj,kakva oklada?"

Vanessa:"Harry se kladio sa svojim prijateljem Zaynom i kad je izgubio okladu morao je biti sa mnom,ali ja to nisam znala i sve sam se više zaljubljivala u njega. Sve dok nismo otišli na tulum. Tulum kod Brooke."

Zatvorim par minuta oči kako bi izbrisala sve ove slike iz prošlosti u glavi,ali ne ide.

Justin:"Kako si reagirala?"

Vanessa:"Slomio me je. Nakon toga nisam htjela čuti za njega. Prijatelji su mi pomogli da se oporavim. I uspijela sam. Uspijela sam jer sam dobila razlog. Osvetu."

Justin:"Kakvu osvetu? O čemu pričaš?"

Vanessa:"Polako. Kao i što sam ti rekla. Promjenila sam ime i prezime. I sve ostalo što je bilo potrebno promjeniti. Saznala sam da je Harry ovde i... tadaam. Evo me ovde."

Možda mu govorim o ovome zašto sam ovde. Ali...ja sam zaljubljena u Harrya. Moji osjećaji nikad nisu prestali.

Justin:"Ubit ćeš ga?"

Vanessa:"Ne,ne,ne... samo ću ga povrijediti."

Uzemem sliku iz njegove ruke i vratim je u kutiju. Kako sam samo ondje bila naivna. Ali sada ne. Više ne.

Justin:"Ne razumijem kako te nije prepoznao."

Vanessa:"Očito da sam se dobro promjenila."

Justin:"Pa vidim,ali dokle misliš ići s okladom?"

Ne znam da li bi trebala dalje ići. Ali sada kad se sjetim što mi je sve učinio...mislim da bi trebala.

Vanessa:"Još samo malo. Harry se zaljubio u mene,a ja ću mu ubrzo slomoti srce i osjećati će se kao i ja."

Ali ne želim mu slomiti srce. Želim mu priznati da sam ja Mona.

Justin:"Ali...Ariana...ta neće odustati dok ti ne naudi."

Vanessa:"Ona mi i je mala smetnja. Previše me promatra i istražuje. Mogla bi nešto saznati."

Moram je nekako maknuti s puta.

Justin:"Hoćeš moju pomoć?"

Vanessa:"Ne želim te petljati u ovo."

Justin:"Već sam upetljan."

Žao mi je jer sam dosta ljudi u ovo uplela,ali ne mogu sve sama.

Vanessa:"Ali kako? Kako odmaknuti Arianu?"

Justin:"Smislit ću do sutra nešto."

Vanessa:"Hvala ti."

Primaknem mu se te ga zagrlim snažno. Poznajem ga jedan dan i poput najboljeg prijatelja mi je.

Vanessa:"Hvala ti."

Justine:"Hvala tebi Mona što si podijelila ovako nešto sa mnom."

Kako čudno zvuči kad me zovu Mona. A navikla sam se na ono njegovo umiljato 'Nessa'.

Vanessa:"A znaš da me moraš i dalje zvati Nessa? I ovo ostaje između nas?"

Justin:"Nemaš brige. Nego samo me zanima...kako si uspijela da ga ponovo gledaš,diraš,pričaš? Zar ne osjećaš mržnju?"

Vanessa:"Jednostavno zamrzneš sve osjećaje. I ne budeš više igračka s kojom se netko igrao,već igrač."

Ustanem i odem do police kako bi ostavila knjigu. Možda mi se opet vraćaju osjećaji. Ne možda,već sigurno. Ali ja ih ne mogu samo tako odbaciti.

Justin:"Znači osveta će biti okruta?"

Vanessa:"Itekako."

Justin:"A na listi za osvetu su..?"

Nasmijem se iako ne znam zašto. Opet mi se vraća žudnja za osvetom.

Vanessa:"Harry,Zayn i Brooke."

Justin:"Oho..on dobije slomljeno srce,a ti ono što si željela. Osvetu."

Vanessa:"Ne samo slomljeno srce,već će mu se vratiti i grižnja savijest."

On se ustane i prekriži ruke ispod grudi.

Justin:"Grižnju savijest?"

Vanessa:"Tada ću ga podsjetiti što mi je uradio. Uzvraćam duplo."

On se nasmije i baci se na krevet.

Justin:"Opasna si ti cura. A to je nešto kao 'Double back'?"

Vanessa:"Da... To je 'Double back'..."

___________________________

Nemam ništa za posebno reći,ali moram vam reći da će Justinov plan biti presmiješan.

Volite li Justina?

Velika pusaa <33 mwaaa :)

Double backWhere stories live. Discover now