What?!

3.2K 170 51
                                    

32. Dio

Vanessa's P.O.V.

Vanessa:"Da,mama znam. Potrudit ću se da što prije pronađem posao."

Mama:"To ti govorim jer ne znam da li ti je dovoljan novac koji ti mi šaljemo. Ne želim da budeš gladna ili žedana,ne nikako."

Previše se brine,ali znam da je to uloga majki. Brinuti se za svoje djete. Želi mi dobro i stalno pazi na mene iako sam punoljetna.

Vanessa:"Novac koji šaljete svaki mjesec je više nego dovoljan. Ne trošim puno novca."

Mama:"Slobodno ti potroši novca,znaš da ti mi možemo poslati kad god ti zatreba."

Sada imamo dosta novca. Tatin posao cvijeta i možda otvori svoju vlastitu tvrtku. Ondje radi kao arhitekt i dobro zarađuje. Drago mi je zbog toga.

Vanessa:"Ne mama. Kažem ti da mi je ovo dovoljno."

Mama:"Nadam se da me ne lažeš."

Nasmijem se zajedno s njom i oko srca mi postane toplije. Tako mi je drago što ja i mama napokon imamo normalan odnos. Prije nismo uopće ovoliko pričale.

Mama:"Kako ti je u novom gradu? Da li je Harry još tu?"

Moja mama ne zna da se želim osvetiti Harryu i neće nikad saznati. Ona misli da sam ovdje s njim i da smo on i ja zajedno. Ne zna za njegovu okladu ni za moju osvetu. Mislim da je tako bolje.

Vanessa:"Super mi je ovdje. Nema dosadne kiše. A Harry..umm on je još ovdje samnom."

Mama:"Ne mogu ti opisati koliko mi je drago zbog vas. Napokon si našla nekog s kim ćeš dijeliti vrijeme."

Vanessa:"I meni je drago što sam s njim."

Nasmijem se iako mi sad nije do smijeha. Ja jednostavno ne znam šta bi s Harryem. Kad sam s njim i kad se prema meni ponaša tako lijepo dođe mi da ostavim sve iza sebe priznam mu tko sam ja i da ostanemo zajedno,ali nekad se ponaša kao idiot i naživcira me užasno i dođe mi tolika želja za osvetom. Ne znam što ću s njim,stvarno ne znam.

Mama:"Evo tata je stigao s posla,sada idemo jesti. Moram prekinuti."

Vanessa:"Pozdravi mi tatu i reci mu da mi puno nedostaje. I ti mi nedostaješ mama."

Mama:"Ubrzo ćemo se vidjeti kćeri. Barem se nadam. I ti nama nedostaješ puno. Ali sada moram ići. Pizza nam se hladi."

Pizza? Njami...i ja sam gladna.

Vanessa:"Ćao."

Poklopim slušalicu i sjednem na kauč. U glavi mi je trenutno Harry. Možda...možda sam i ja pretjerala. Nisam trebala onako vikati na njega. Ali..kad me poljubio onako grubo i drsko kao da sam neka jeftina djevojka koja dopušta Harryu da me ljubi kad god hoće. Stvarno želim da popravim odnos između nas,ali ne mogu jer uvijek netko nešto upropasti. Idemo korak naprijed,a dva nazad. Želim da to popravimo.
Možda bi mu se trebala ispričati? Da,trebala bi mu se ispričati.
Ali moram se prvo urediti. Ne želim da me vidi ovako prljavu i čupavu jer sam cijeli dan pospremala kuću. Jedino tako nisam mislila na njega. Moram se potruditi sada. Nadam se da ćemo sada uspjeti.

Harry's P.O.V.

Harry:"Možeš li ti doći do mene? Nisam još spreman tako da dok ti budeš dolazila do mene ja ću se spremiti."

Ariana:"Može. Tu sam s taxijem za petnaest minuta."

Prekinem poziv te nastavim sa uređivanjem kose. Odavno sam spreman nego plan je taj da nas Vanessa ugleda kako izlazimo iz stana,ali to neće biti moguće ako odem do Ariane. Nema logike ako se budem vraćao s njom u stan,a ovako će ona doći do mene i onda će nas Vanessa vidjeti. Znam da će mi Ariana cijelu večer dosađivati,ali barem će se isplatiti. Još ako nas Vanessa bude pratila do kluba...pa to će biti odlično!

Double backDonde viven las historias. Descúbrelo ahora