52. Dio
Monica's P.O.V.
Monica:"Ja sam šta?"
Uhvatim se za glavu I osjetim kako mi se crni pred očima. U ušima mi snažno bubnja I sigurna sam da nisam dobro čula.
Doktor:"Trudni ste. Dobit ćete dijete."
Bacim se na krevet pritom udarivši snažno glavom. Želim da umrem. Želim da umrem. O moj Bože.
Kate:"Mona?"
Kate me uhvati za ruku I protrese,ali ja I dalje ne mogu razmišljati.
Trudni ste.
Jedina rečenica koju čujem u glavi. Ja sam trudna. Postati ću mama. Imat ću dijete. Moja krv. Harryeva krv. O moj Bože Harry! Harry me mrzi. Dobit ću dijete. Naše dijete. Ubit ću se.
Kate:"Čestitam Mona."
Kate me zagrli I snažno me stisne uz sebe. Osjetim kako mi suze lagano klize niz oči I kada ih Kate vidi odmah me čudno pogleda.
Kate:"Hej,hej...nemoj plakati."
Mona:"Kako neću plakati? Kate ja sam trudna. Harry ne želi čuti za mene,a tek za naše dijete."
Kate:"Ne znam kako uopće možeš misliti na njega sada. Curo,dobit ćeš dijete. Svoje dijete Monica. Možda ti se to sada čini čudno,ali kada ti počne rasti stomačić I kada osjetiš kako te udara u trbuhu biti ćeš najsretnija osoba na svijetu. A tek kada primiš svoje dijete u naručje,ne znam ni sama kakav je to osjećaj,ali sigurna sam da ljepšeg osjećaja nema. Ako bude curica oblačiti ćemo joj haljinice I uređivati je,ali ako bude dečko biti će zaštitnik svoje mame I bit će prava muškarčina."
Nasmijem se glasno I suze krenu još više niz lice. Ali ovaj put su suze radosnice. Svojim mišljenjem Kate mi je uljepšala sve.
Kate:"E to je taj smijeh koji želim vidjeti. I ne treba da te bude briga kako će Harry reagirati. Ako te voli,voljet će I vaše dijete. Zato nemoj se brinuti."
Zagrlim Kate snažno I drago mi je što mi je prijateljica. Kada mi je doktor rekao da sam trudna sve mi se činilo tako crno,a sada mi se sve čini tako lijepo I divno.
Monica:"Hvala ti Kate. Zahvalna sam ti I previše I zato ako bude curica...biti ćeš joj kuma."
Kate glasno vrisne I Justin je čudno pogleda. Tek sada primjetim Justina. Ima ogroman osmijeh na licu I kada mi se približi zagrli me snažno.
Justin:"Bit ćeš najbolja mama na cijelome svijetu."
Na licu mi se stvori ogroman osmijeh I jednostavno ne mogu odoliti,a da ne pomilujem svoj trbuh. Kate isto stavi ruku na moj trbuh I nasmije se.
Kate:"Kumo,nadam se da ćeš biti dobra I da nećeš praviti probleme."
Nasmijem se glasno jer Kate priča s mojim trbuhom.
Doktor:"Još ne znamo spol djeteta,ali vi ćete dolaziti često na preglede pa ćemo za par mjeseci znati što nosite."
Klimnem glavom I kada pogledam na trbuh - gdje mi se nalazi ruka - izvijem usne u osmijeh.
Justin:"A kako je on?"
Doktor:"Dečko koji je bio s gospođicom Green je uredu. Dapače jako dobro. Trenutno prima posjete I mislim da su ondje sada njegova majka I djevojka."
Djevojka? Tko bi to mogao biti? Možda misli na Gemmu I ne zna da mu je to sestra. Ja sam mu djevoj...barem sam bila. Mene I Harrya više ništa ne veže,osim djeteta naravno. Ne znam kako će on to sve primiti,ali moram mu što prije to reći. Ne želim to držati u sebi I prešutiti. Pa pobogu on je ipak otac I ima pravo znati da čekamo dijete.
YOU ARE READING
Double back
Fanfiction"Kad bi se barem na trenutak mogao osjećati kao i ja kada si me povrijedio. Vjeruj mi, više me nikad ne bi mogao pogledati u oči." rekla mi je glasom ispunjenim mržnjom, glasom koji je bio tako leden da mi je zamrznuo srce. Selena Gomez kao Monica G...