New Mona?

4.2K 212 30
                                    

18.Dio

Monica's P.O.V

/nakon tjedan dana/

Napokon...napokon nakon toliko vremena sam im uspjela sve ispričati. Sve ono što se dogodilo između Harr...njega i mene. Svaka slika,svaka rečenica se ponavlja u mojoj glavi i tada tek shvatim...pa Harry je samo govorio laži i sve ono što sam mu rekla bacio je u vodu.

Calum:"Ne mogu vjerovati da na svijetu još postoje takvi muškarci.Koji gad."

Monica:"Kao što vidiš postoje. Sve je bila jedna obična laž. A moji osjećaji nisu bili lažni."

A ja...ja ga još volim samo što to ne mogu reći na glas. I imam tako veliku potrebu da ga povrijedim,da osjeti ovu bol koju sam ja osjetila. Želim da pati kao što sam i ja patila,da proživi ovu bol kao što sam i ja kad me povrijedio.

Michael:"Zašto...zašto jednostavno ne povrijediš njega kao što je i on tebe?"

Monica:"To mi nebi uspjelo zasigurno. Zna da ga ne želim vidjeti.."

A osim toga ja ga ne želim vidjeti. Ne želim da ponovo svom srcu nanesem bol,da me ponovo povrijedi.

Michael:"A možda...možda bi uspjelo,ako bi.."

Niall:"Ako bi što?"

Michael:"Mona...da li si ikad razmišljala o tome da mu uzvrtiš?"

Svakim danom. Svakim danom zamišljam kako ja njega povrijeđujem,kako ga boli jer sam ga uništila,jer je mislio da ga volim,a nisam. Ali nažalost ta je priča obrnuta,a u našoj priči ja sam žrtva.

Monica:"Naravno da jesam."

Michael:"Da li si sigurna jer imam plan?"

Monica:"Možeš li nam malo više reći o tom planu?"

Ispila sam ostatak soka u jednom gutljaju i malo sam se približila kako bi bolje čula.

Michael:"Želim...Želim da se Harry zaljubi u tebe."

Monica:"Pa i sam znaš da je to nemoguće."

Da se zaljubi u mene? Ako se nije zaljubio prvi put,neće ni drugi.

Michael:"Moguće je,ako dobijemo malu pomoć od jedne osobe..."

Monica:"Koje osobe???"

Da sam zbunjena malo je reći. Michaelove rečenice i izjave su uvijek bile poput zagonetke,uvijek mi je morao puno puta objašnjavati kako bi shvatila.

Michael:"Nije bitno. Ali samo reci želiš li učiniti da Harry pati?"

Monica:"Želim! Želim da ga boli kao što je i mene."

Michael:"Jesi sigurna?"

Monica:"Sto posto. Nikad sigurnija."

Michael:"Onda se spremi da ga uništiš..."

Rođena spremna...

/Ujutro/

Već se nekih pola sata vozimo u autu i uopće ne znam gdje idemo,niti u koga...Znam samo da je Michael rekao da idemo kod nekog njegovog prijatelja koji mu dizajnira odjeću.

Monica:"Jesmo napokon stigli?"

Luke:"Ne,ali još malo."

Monica:"A sad?"

Luke:"Ne."

Monica:"A sad?"

Svi su smijali u autu dok sam ja Lukeu polako počela dizati živce. Pa što ću kad mi je dosadno. Nadam se da ćemo ubrzo stići jer ću poludjeti u ovom autu.

Double backTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang