Who is Mona?

3.2K 187 34
                                    

29. Dio

Vanessa's P.O.V.

Ne mogu vjerovati da sam to učinila. Ponovo su moje usne na njegovima i osjećam se loše,prljavo...ljubim muškarca koji me je uništio i koji mi je dao bol.

Xxx:"Pa nisu mogli tako daleko pobjeći!"

Xxx:"Pa čini se da su vam pobjegli."

Čujem glasove konobara i zaštitara iza svojih leđa dok i dalje ljubim Harrya. Vidim da on u ovome uživa jer je svoje ruke stavio na moje obraze i pokušava me što više stisnuti uz njegovo tijelo. Ovo je pogreška,nisam ovo trebala uraditi.

Xxx:"Djeco! Nema ovdje ljubakanja! Hajd' bježite odavde!"

Čim to kaže odvojim usne od Harryevih i povučem ga što dalje od restorana i onih ljudi. Hvala Bogu pa su nas potjerali i više ga ne moram ljubiti. Žao mi je što sam ga poljubila i znam da ću cijelu večer žaliti zbog toga. Sigurno bi nas uhvatili da nisam to uradila i sad bi bili u ko zna kakvim problemima. A mogli smo jednostavo i platiti večeru,ali ne! Gospodinu Harryu se luduje.

Vanessa:"Mislim da je ovo najluđa stvar koju sam u životu uradila ."

Propnem se na prste kad se okrenem prema hotelu i vidim da nas uopće ne primjećuju i da dalje pričaju.

Vanessa:"Uopće nas nisu primjetili!"

Nasmijem se i okrenem se prema Harryu koji izgleda kao da je ugledao duha.

Vanessa:"Harry?"

Prodrmam mu rame i on me pogleda. Ne mogu mu očitati s lica kako se trenutno osjeća jer izgleda čudno.

Vanessa:"Harry jesi dobro?"

Udarim ga malo jače i vidim da otvara usta,ali ništa ne govori. KAKO ĆU MU POMOĆI DA PROGOVORI?!

Harry:"Ja..."

Vanessa:"Želiš da negdje sjednemo?"

Klimne glavom i ja pogledam malo bolje da uočim neki zidić,klupu ili nešto slično.
Ugledam malu klupicu nedaleko od nas i kažem Harryu da me prati.
Polako koračamo i za minutu se nađemo pokraj nje. Sjednemo i ja i dalje ne znam kako bih mu pomogla.
Vanessa:"Hoćeš vode ili nešto drugo?"

Harry:"Ne..ne.."

Vanessa:"Harry,što se događa s tobom?"

Pogleda me i iskreno izgleda mi prestrašeno. Sav je čudan od poljupca i našeg ljubljenja.

Harry:"Iznenadila si me s onim poljupcem."

Vanessa:"Sada bi bili u nevolji da te nisam poljubila..."

Zašto sam ga uopće poljubila? Mogla sam ga jednostavno zagrliti i sve bi bilo oke.

Harry:"Ne mogu vjerovati..."

Rekao je tiho,ali ja sam ga ipak čula.

Vanessa:"Što ne možeš vjerovati?"

Harry:"Pa..."

Nije valjda pomislio nešto krivo?

Vanessa:"Harry,hajde reci m..."

Prekine me zvuk mog mobitela i uzmem ga iz torbice i vidim na ekranu nepoznat broj.

Vanessa:"Čekaj tu. Odmah se vraćam."

Ustanem se i udaljim se od Harrya. Pritisnem tipku i javim se.

Vanessa:"Halo?"

Xxx:"Slušaj kučko! Nitko,ali baš nitko neće ljubiti mog Harrya!"

Možete li pogoditi tko je? Pa dosadna Ariana naravno!

Double backWhere stories live. Discover now