62. Dio
Monica's P.O.V.
Lagano otvorim oči i sunčeve zrake odmah mi zasmetaju pa okrenem glavu na drugu stranu te zapazim da Harrya nema. Podignem se i povučem plahtu kako bi prekrila svoje golo tijelo. Protrljam oči kako bih razbistrila vid i kad vidim da ga nema u sobi bacim se ponovo na krevet i zatvorim oči.
Monica:"Harry!"
Viknem koliko mogu,ali mislim da me nije čuo ako je uopće u kući. Najbolje bi bilo da provjerim da li je u kući,ali nemam volje da se ustanem. Ajmo Monica. Što se mora nije teško.
Ustanem se i odmah osjetim bol u trbuhu te stanem par minuta kako bi bol prestala. Ali svakim korakom ona se vraća. Iz ormara uzmem farmerski šorc i bijelu lepršavu košulju. Kad to obučem uzmem štikle roze boje te ih obujem. Kosu izvijem u lagane valove i na lice stavim malo šminke. Nadam se da ću moći prošetati po gradu i da me neće snažno boljeti. Pa Harry...imao je pravo. Sinoć sam mislila da ću umrijeti. Ali kad me snažno zagrlio i kada sam se našla u njegovom krilu bol je prestala.
Monica:"Harry,gdje si?"
Spustim se niz stepenice i pregledam dnevni boravak koji je prazan,ali kad uđem u kuhinju ugledam ga kako sprema doručak.
Harry:"Dobro jutro ljubavi."
Monica:"Dobro jutro."
Povuče me za ruku te otisne nježni poljubac na moje usne i zagrli me. Dan mi nije mogao ljepše započeti.
Harry:"Jesi se lijepo naspavala?"
Monica:"Da. Ti?"
Klimne glavom i ja mu otisnem poljubac na njegovu čeljust. Osvrnem se po kuhinji da vidim što je sve kupio i vidim da ima dosta povrća.
Harry:"Donna bi bila ponosna na mene."
Nasmijem se te sjednem za stol na kojem se nalazi sok i čaše. Naspem sebi soka od jabuke i otpijem gutljaj. Hladna tekućina prođe kroz moje grlo i odmah me osvježi. Pakleno je vruće i jedva čekam kad ćemo se otići kupati.
Harry:"Rano sam se ustao kako bih otišao u trgovinu kako bih mogao kupiti sve potrebno za doručak."
Monica:"To sam mogla i ja obaviti."
Harry:"Ne želim da se zamaraš."
Nasmijem se iskreno i on mu namigne. Ustanem se i izvadim iz police tanjire za jelo te ih uredno stavim na stol zajedno s priborom za jelo. Harry spusti lonac na stol i iz hladnjaka izvadi bocu crnog vina.
Harry:"Nadam se da je ukusno."
Kušam njegovo jelo i odmah što osjetim je to da je preljuto i imam osjećaj da će mi se spaliti usta. Izbacim sve iz usta u ubrus i popijem čašu vode.
Harry:"Previše čilija?"
Klimnem glavom i popijem još jednu čašu vode. Jelo bi bilo lijepo da nije stavio previše čilija. A ovako je samo propalo. A i ja sam sada gladna a njegovo jelo ne namjeravam jesti.
Monica:"Naručit ću picu."
Harry:"Izvoli moj mobitel."
Uzmem njegov mobitel te nazovem piceriju koju smo i sinoć zvali. Pica je bila predobra i tako sam se najela.
Harry:"Naruči dvije džambo pice. Umirem od gladi."
Pa gdje će mu stati toliko pice? Naručim dvije džambo pice i poklopim. Krenem da mu vratim mobitel,ali on zavibrira u mojoj ruci i ja ga otključam. Neće mu smetati ako vidim od koga je dobio poruku. Djevojka sam mu i mi djelimo sve tako da nema što sakrivati od mene.
Prebacim pogled na Harrya i vidim da je on zaposlen i da stavlja posuđe u mašinu.
Odmaknem se malo od njega i pogledam mobitel i otvorim poruku koja je od...Noge mi zaklecaju i dah mi stane kad ugledam ime pošiljatelja.
Moja Ariana❤
Protresem glavom i drhtavim rukama otvorim poruku. Nemoguće da je ona. Još ju je nazvao svojom.
Otvorim poruku i pročitam tekst koji me shrva.Dođi na ono mjesto gdje smo se našli prije sat vremena. I pazi da te Monica ne uhvati. Volim te.
Sjednem na stepenice i glavu stavim u ruke. Ovo nije moguće. Zasigurno sanjam. On i Araina se nalaze ovdje i prave mene glupom. Cijela ova Harryeva ljubac je lažna? Cijelo vrijeme se meni osvećuje?
Uzmem mobitel u ruke i pročitam prethodnu poruku koju je poslao Harry.
Čekaj me pokraj trgovine kod koje smo se dogovorili. Potrebna si mi. Želim dodirnuti tvoje usne i opustiti se barem pet minuta. Hvala Bogu pa Mona još spava.
Osjetim snažnu bol u glavi i odjednom mi se sve zacrni. Cijelo vrijeme me laže i u tajnoj je vezi s Arianom. Ne mogu vjerovati da mi je to uradio. Mislila sam da smo gotovi s osvetama,ali on očito nije. Osjećam kako mi se srce slama i kako se bol povećava i kao da ne mogu disati. Mislila sam da me voli.
Harry:"Jesi li naručila? Ja sam počistio on..."
Monica:"Kako si mogao?"
Glas mi puca i suze krenu niz moje obraze. Ne mogu opisati koliku bol osjećam. Uništio me je. Sve one njegove riječi i sve njegove izjave ljubave su bile laž.
Harry:"O čemu govoriš?"Ustanem se te mu bacim mobitel na pod. Osjećam ogroman bijes i ogromnu tugu i ne mogu shvatiti kako mi je to mogao učiniti kada imamo zajedničko dijete. Odrekla sam se.. Odrekla sam se Ryana zbog njega i on mi ovako vraća?
Monica:"Govorim o tvojoj tajnoj vezi s Arianom!"
Opalim mu šamar i stisnem zube kako se nebi slomila ispred njega. Ja ga volim,a on mi ovako vraća? Cijelo vrijeme je glumio. Glumio da me voli. Iskorišavao me.
Harry:"Monica,slušaj. Mogu ti objasniti. Samo se smiri."
Monica:"Kako da se smirim?!"
Opalim mu još jedan šamar i pustim suze. Ne mogu. Žensko sam i lako se slomim,a pogotovo kad je u pitanju prevara. Nikad nisam mislila da bi me mogao prevariti,a još manje sam mogla misliti da bi to bila Ariana. Prevario me s curom koja nas je umalo ubila. Spasila sam mu život,a on bira ubojicu.
Monica:"Koliko dugo to već traje?!"
Viknem na njega i glas me izda te pukne. Ne mogu ni pričati normalno. Glavobolja sve više raste i imam predosjećaj da ću se svaki trenutak onesvijestiti.
Harry:"Pa..."
Monica:"Harry,voliš li ti mene uopće?"
Pogledam ga i on spusti glavu. Znala sam. Gledam ga kako šuti i znam odgovor. Cijelo vrijeme ovo je sve bila laž i ja sam zavoljela lažljivca i prevaranta.
Harry:"Moram ići."
Monica:"Ideš njoj?"
Izađe iz kuće te zalupi vratima. Ja brzo potrčim i izađem iz kuće te ugledam njega kako trči. Izujem štikle te ih uzmem u ruke i potrčim za njim. Neće mi pobjeći dok ne saznam cijelu istinu.
Monica:"Stani!"
Jako sam mu blizu,ali ga ne mogu zaustaviti. Trčim što brže mogu,ali ne mogu više trčati jer ne mogu disati. Zaustavim se na trenutak kako bi unormalila disanje. Ali ono postane još gore kada suze krenu niz moje lice i kad se bacim na pjesak. Harry me vara s Arianom.
___________________________________
Volim vas sve❤
YOU ARE READING
Double back
Fanfiction"Kad bi se barem na trenutak mogao osjećati kao i ja kada si me povrijedio. Vjeruj mi, više me nikad ne bi mogao pogledati u oči." rekla mi je glasom ispunjenim mržnjom, glasom koji je bio tako leden da mi je zamrznuo srce. Selena Gomez kao Monica G...