↬13 | Kara Büyü

165 99 63
                                    

Zarlar atıldı ve hamle yapılmaya hazır hâle geldi. Kıyamet Kraliçesi kanlı zerafeti ile önlerine çıktı.

"Bir hoş geldin demek yok mu?"

Gülerek sorduğu soruyla herkes tedirgince mırıltılar çıkardı.

"Neden buradasın?"

Ateş Kralı'nın sorusuyla Gizem ona baktı.

"Eminim benden daha iyi biliyorsundur."

Gizem ellerini kaldırmasıyla Ateş Kralı'nı kendine çekti ve hava onu boğmaya başladı.

"Gizem babamı derhal bırak!"

Atakan'ın bağırışı tüm salonda duyuldu, öyle ki aşağıya Nisa da indi.

"Gizem, sen ne yapıyorsun?" dedi kesik nefeslerle.

"Benden nefret ediyor musun?" dedi Gizem onun sorusunu umursamadan.

Prenses Nisa önce can çekişen babasına ardından onu tutan Gizem'e baktı.

"Ne istiyorsun?"

"Adalet istiyorum."

"Birisini öldürmekle adaleti sağlayamazsın Gizem."

Atakan İrem'i ve annesini arkasına almıştı.

"Sizin adaletinizden değil kendi adaletimden bahsettim sevgilim."

Ateş Kralı'nı bir poşet gibi yere firlattığında Nisa koşarak babasının yanına gitti.

Enes' in adamları İrem ve Ateş Kraliçesi'nin kollarından tuttuklarında Atakan şaşkınca arkasına baktı.

"Bakıyorum da pek çaresiz görünüyorsun, artık yanında kimse yok diye mi?"

Gizem'in gülerek söylediği şey ile Atakan sinirlendi ve gözleri kırmızıya döndü.

"Gözlerinin bu rengi daha da hoşuma gitti sevgilim, bundan sonra seni daha da çok sinirlendirmeliyim sanırım."

"Bundan sonrası olmayacak!"

"Çok emin konuşuyorsun ama ben sana söyleyeyim bu gece bu sarayda bir sürü ölü beden olacak şimdiden kendini hazırla."

Gizem ellerini Atakan'ın saçına götürmüştü. Atakan sinirden fazla ısınmaya başladığında Gizem'in elleri yandı.

"Enes adamlarına söyle herkesi bıraksın, vakit geldi."

Enes ikiletmeden adamlarına emri verdiğinde herkes Gizem'in etrafinda bir çember oluşturmaya başladı.

Gizem çembere dahil olan Nisa'yı gördüğünde ona baktı.

"Sen de mi?"

"Özür dilerim Gizem ama ailemi öldürmene izin veremem."

"Onlar beni öldürmeye çalışsa bile mi?"

Atakan ve Nisa duyduklarıyla şaşırdı.

Ateş Kraliçesi "Dinlemeyin onu sadece saçmalıyor!" diye bağırdığında Gizem gülümsedi.

"Böyle tam bir aptala benziyorsunuz
Kraliçem, size yakıştığı gibi."

"Sözlerine dikkat et Gizem!"

Atakan da bağırdığında Gizem başını ona çevirdi ve Ateş Kralı bundan yararlanarak ateş oklarını Gizem'e gönderdi.

Gizem aldığı her darbe ile sarsılıyor ama bir yandan da gülümsüyordu.

"Fırsatınız varken beni bitirmeliydiniz."

Gizem tek parmağı ile Ateş Kralı'nı havalandırıp yanına getirdi.

KIYAMET KRALİÇESİ (Düzenleniyor) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin