Tanıtım

72 28 40
                                    

Her zaman fazla akıllı davranmakla övünüyor ve melez olarak gücümün farkında yaşıyordum. Yarı kurt yarı insan olarak klanın en kibar dişisi bendim. Asla öfkeli davranmıyor ve uzun süre kurt formuna geçiş yapmıyordum. Klanın geleneklerine sıkı sıkıya bağlı kalıyordum. Kimseye kimliğimi aşikar hiç etmemiştim.

Ama şimdi sınıf arkadaşımın bedeninde benim pençe izlerim duruyordu. Gözleri üniversitenin çam ağaçlarına bakıyordu. İç organları ise çoktan dışarıya fırlamış yatıyordu. Olayı temizlemek adına klandan yardım almak zorunda kalacaktım. Sürüde bulunan alfa, beta ve gama kurtlara haber verir isem temizlikçi gelirdi. Temizlikçi ile işbirliği yapmak istemiyordum.

Kurt formuna asla dönüşmeye yakın kurdum olmamıştı. Hepsi sınıf arkadaşımın benimle alay etmesi ile başladı. Durduk yere onu öldürmüş değildim. Kurdum öfkesini sakinleştirmeye çalıştı. Arkadaşım ise bana tokat attı. Bir cinayette katil ile kurban olur. Şimdi katil olduğum için haklı çıkmaya çalışıyordum belki. Sonuçta insan olan birinin canını aldım. Aramızdaki barışı bozdum.

Okulun arka bahçesinde kimse yoktu. Çardaklar boştu. Kurt kimliğim hiç üzgün olma diye beni teselli ediyordu. İnsanı yönüm ise yanlış yapıyorsun ikazına başlamıştı. Gabriel Strabon sürekli olarak bana salak ve aptal diye hakaret ediyordu. Sınıftan içeriye girdiğim günden beri akıl almaz derecede bana kafayı takmıştı. Fiziksel olarak taş gibi kızdım. Ama onun için fazla olduğumdan dolayı beni karalama kampanyası başlatmıştı. Su fırlatıp ketçap kafama sıktı. Yetmedi onlar Gabriel'in benimle giriştiği alay savaşlarına. Vize günü kimliğimi binadan attı.

Klanın eğitmenleri bize alay hakkında net şeyler söylemişti. Biri sizinle dalga geçerse acizdir. Ona benzemek istemeyecek kadar duyarsız olun. Duymayın. Sizi belirleyen kendi görüşleriniz olsun. Gençliğinin başında sürüden beş kişi insanlarla yaşamaya dayanamadı. Onları sinirlerini kontrol edemedi diye gözden çabucak çıkardım. Ellerinde silahlarla insanlar sınıra dayanmıştı. İçgüdüsel olarak şimdi ben onları anlıyorum.

Gabriel Strabon ölmüştü ve sürü bilsin istemiyordum. Cesedi göle atar isem ortadan beden kalkıyordu. Arka bahçede beş tane güvenlik kamerası her açıdan beni polise gösteriyordu. Strabon oldukça milyoner ailenin tek oğluydu. Babasının avukat ordusu olduğunu anlatırken hepimize rest çeken dudakları artık mora yakındı. Sürü aile demektir. Alfa ise beni kurtarmaya gelmez. Bireysel hataların sırtı bizde okşanmaz. Bugüne kadar hiç sırrım olmadı. Artık olmalı. Kimse beni kana susamış melez bilsin istemiyorum. Cesaret bulaşıcıdır. Klanın bir kısmı beni örnek alır ise geleneksel yasa ayaklar altına alınır. İnsan ve kurt adam savaşında sadece kan akar toprağa.

İki aydır hiç sesi çıkmayan onun ağaçlar arkasından bana bakışını gördüm.
- Silgi. Benim melez yüreklim. Başını fena belaya soktun.
Varlığıyla kimseyi mesut edemeyenler vampir olarak gözünü açar göğe. Tüylerim diken diken olmadı. Hep onlardan biriyle sevgili olmak istiyordum. Fakat bu durumda asla tatlı fikirler geçmiyor aklımdan.
- Yarı çıplak duruyorsun. İnanmıyorum sana. Silgi büyümüş ve pençesi geçmiş insana. Büyük şova biraz geç kaldım.

Kalem onun lakabı.Yaşayan saf kana sahip vampir Alex Telles ağaçların arasından çıktığında sanki görgü tanığı arıyordum.Vampirin ifadesini kimse dikkate almaz. Son yıllarda onların gemisi fazla su aldı. İnsanlardan beslenen yeni doğmuş vampir adayları ödül avcılarına yem oldu. Saf kan kurtlar zaten sınırlarını değiştirdi. Biz melez ve sona kalanlar ise iç savaş istemiyoruz. Saf kan kurtlar kadar güçlü olamayız. Vampirlerin ise adil kartları cebinden bulunmuyor.
Siyah saçlarının dalgalarında bir avuç yağ vardı. Böyle pis gezmesi normaldi. Vampirlerin yıkanmaya vakti yoktu. Yeni doğmuş vampirler için geceleri ava çıkıyordu Alex.

Parmağında parlayan mavi taşlı yüzüğü gözümü kamaştırıyordu.
- Alex Telles. Çerez arama. Ben ağzına layık olamam. Gülecek isen beni kaderin benzer Gabriel'in sonuna.
Dişimi göstermez isem Telles benimle farklı oyunlar oynar.
Cesedi inceliyordu.
- Onun canını fazla sıkması senin hatan olamaz Silgi.
- Beni mi izledin ? Gabriel hakkında neler biliyorsun ?
Telles dışarıya çıkan iç organlara eğilip cebinden çıkardığı eldiveni ile dokundu.
- Yazık oldu. İç organ kolay bulunmaz. Biraz hasar Gabriel alsaydı onu kurtarmak isterdim.
- Vampire dönüşmek isteyeceğini hiç sanmıyorum.

Alex Telles eldiveni gösterdi bana.
- Kana bulaşmış oldum. Ortak sayılıyoruz.
- Seninle ortak olmam.
Alex kahkaha attı ve bana vampir dişlerini gösterdi. Beyaz dişleri parlıyordu yüzüğü gibi.
- Silgi ve Kalem oluruz. Ve belki sen melez sürüden ayrılıp benimle kalmaya gelirsin. Hiç arkadaşım yok.
Saf kan vampir ve melez arkadaşlığı olmayacaktı. Sürüyü aylar önce Alex Telles ziyaret etmişti. Pek ziyaret sayılmaz. Aniden ortaya çıkıp bizleri insanlar geliyor diye uyardı. Hepimiz alarm durumuna geçtik. Gelen giden olmadı. Telles sadece kan stoklarını diğer vampirlerin çalması için gösteri yapmıştı.
- Yalanlarına artık karnım tok.
- O mesele mi ? Silgi ben unuttum.
- Çekip git Alex.

Alex elini çenesine götürdü ve yatan Gabriel'in cesedini gösterdi.
- Onu burada bırakır isen hukuk senin yakanı tutar. Hapiste yatarsın. Kurt kimliğin cezayı ikiye katlar. Ceset dışında kamera sorunun var. Görgü tanıkları birazdan gelecektir. Çabucak davranmak için sana yardımcı olacağım.
- Sen mi ?
- Evet.
Sinirden gülmeye başladım.
- Vampir ve melez işbirliği olmaz. Yoluna gidersin ve biter.
- Temizlikçi için neden parmağın telefonda değil Silgi ? Cesedin kokusunu almadı mı ?

Temizlikçi para, mülk ve kişisel hobileri için çalışma isterdi. Onunla anlaşır isem klana dönüşüm uzar. Mezun olamam. Ailemden kalan sürü evini satarım. Banka kartının bakiyesi sıfırlanır. Alfa beni evinden kovar ve eşimi bulamam.
- Silgi. Senin için Gabriel Strabon davasını kapatacağım.
- İstemiyorum.
Saf kana sahip vampirin yeşil gözlerindeki ateşi görüyordum. Dolambaçlı bir yol düşündüm. Arabanın direksiyon hakimiyeti kaybettim. Uçurumdan düşeceğim zaten. Alex anın resmini çekmeye gelmişti.

Melez bizler iyiliği gizlice yaparız. Vampir Alex Telles ise şovuna beni çıkarmak arzusu ile dolup taşıyordu. Sadakat ile sürüye bağlı olan kurdum onun gitmesini istedi.
- Kimseye iyilik borcum olsun istemiyorum.
- Sürünün kan stokları çaldık. Şimdi seni tehlikeden çekip alacağım Silgi.
- Alfa ben değilim. İkiniz çözersiniz.
- Alfa daha önce kaç kişiyi öldürdü ? Silgi sen ise ömründe ilk kez öldürdün. Gabriel Strabon hak etmişti.
- Su yerine yüreğime benzin döküp vicdan yaptırma bana Alex.
- Ben öldürdüm. Vampir, melez, cadı, kurt adam. Durum hakkında ilk kez Silgi net konuşacağım.

Gözleri parladı ve yüzüğünü çıkarttı parmağından.
- Yüzüğü bir geceliğine takar mısın ? Lisa benim karım olmanı istiyorum.
Aklımdan cinayet uçtu gitti. Saf kan vampir Alex Telles bana evlenme teklifi etmişti. Lisa olan gerçek adımı söylemişti az önce. Bana karısı olmamı söylemişti değil mi ?
Dün gece yatmadan önce fazla kahve içmiştim kantinde. Önce siyah bir kabus görmüştüm. Şimdi hülyalı bir aşk rüyası.
Dudağını ısırdı. Sanki rüyada beni arzulayan adam cidden Alex Telles'ti.
- Silgi. Cevap vermeyecek misin bana ?
Ben zaten vampir sevgili istiyordum. Şimdi ise Alex Telles bana eş olma lüksü tanımıştı. Sürü cinayeti duymaz ve merak ettiğim vampirler arasında olurdum. Kurdum hırladı.
- Silgi. O seni kurban seçti. İnanma sakın vampirin sözlerine.

Silgi 🙋Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin