Kampüste kahvaltı yaparım diye Alex'in uykusunu bölmeden teras katından çıktım. Otobüs geldiğinde şifremi girdim. Teknoloji ile birlikte artık otobüslerde kartlı sistem yoktu. Okul numaranız sizin için her türlü imkanını sağlıyordu. Kampüs içine giden otobüslere sadece okul numarası ile öğrenciler alınıyordu.
Kahvaltı için bölümün kantininde bulunan kırmızı şeritte şifreyi giren öğrencilere ücretsiz sandviç ve bir büyük bardak meyve suyu bedava veriliyordu.Ekstra cipsler için para gerekiyordu. Sürünün bana verdiği karttaki parayı kullanmadım. Sınıf arkadaşım Dilara ve Ferit bana gülümsedi. Ferit ayağa kalkıp masasına davet etti beni.
- Lisa. Birlikte kahvaltı yapabiliriz. Dersin başlamasına bir saat var.
- Teşekkür ederim. Ama dosya almaya gideceğim.
Dilara çantasından poşet dosya ve kağıt çıkardı.
- Arkadaşlar bugünler için vardır tatlım. Dosya ve beyaz kağıdın adını yapmam. Bugün biraz garip misin ?
- Sadece ben biraz uykusuzluk çekiyorum.Ferit ve Dilara'nın masasına oturur oturmaz dedektif Maske'ye verdiğim ifadeyi konuşmalarıyla içtiğim meyve suyu boğazımda kalıyordu.
- Gabriel Strabon'un benimle ölmeden önce iddiayı girdiğini Lisa nereden biliyorsun ? Erkekler tuvaletinde kimse yoktu. Ya da vardı. Kim bizi sana söyledi ?
Vampir Alex ismini veremem. Sandviç ekmeği boğazımdan zor indi mideme.
- Gabriel söyledi. Bilirsin kazanma hırsı fazladır.Dilara ve Ferit'in yanından kurtulmak için itiraf ediyorum tuvalete gitmem acil gerekiyor diye yalan söyledim. Eşime benzemeye başladım. Derste iken ifademi okumak için can atıyordum. Ara verildiğinde boynumda bulunan kalem dövmesini soran arkadaşlarıma açıklama yapmak için gülümsedim.
- Sadece hoş bir dövme.
Beni ısırdığı yatak sahnesini hoş kelime ile anlatmak üstünkörü olurdu. Ama yatak odasından söz edilmezdi öylece.Öpücükleri yağmur olmuştu dolgun dudaklarında. Harika hissetmeme neden olan ellerinin yaptıkları fantastik tüm öğelerin ardı sıra sahneye çıkışı değil miydi ? Ona olan tutkum ebedi sürecek miydi ?Bacaklarım titredi ve vampir eşimin beni doyurmak için sınıfa geldiğini hayal ettim. Ferit benden Dilara'nın kalemini son ders istediğinde Gabriel Strabon'un sevgilisi olduğunu Dilara anlatıyordu.
Vampir eşimin Gabriel'in sevgilisinden haberi var mıydı acaba ?
- Söyledim. Dedektif Maske bana sevgilisiyle yurtdışına gitmek için bilet aldığını anlattı. Uçağa binmeden önce havaalanında kameraya takılmış Gabriel. Sevgilisinin olduğunu bilet satan kadın söylemiş zaten. Sürpriz yapacağını anlatmış uzun uzun Gabriel görevliye.Gabriel'in görüntüsüne bürünen başka vampir miydi ? Alex'in yanına gelenler Gabriel gibi ortalıkta gezmeye başlamıştı belli ki. Eşim ondan rahattı. Ferit artık susmasını söyledi Dilara'ya.
- Dilara. Yeter biraz susar mısın ? Dedektif Maske hepimize farklı şeyler söyledi. Katilin sınıftan olma olasılığı vardı. Denedi bizi.
Sınıftan çıkan herkesin bana katil diye baktığını düşününce ellerimi cebime koydum. Sanki ben yaptım diye açıklama yapmak için ortaya atlamak istiyordu ellerim.Sınıfta duran Meral ve Meryem ise diğerlerinden farklıydı. Meral sınıftaki sırasından kalkmadı. Herkes gitmişti oysa.
- Meryem seninle yattığını ben ifade sırasında öğrendim.
- Lisa burada ? Sessiz olur musun ?
- Kızlar sizi dinlemek istemedim. Gidiyordum ben.
Meryem çantasını kapattı.
- Meral. Gabriel öldü. Evime gidip kahve yapacağım. Gelecek isen bize ondan bahsetme.
- Hayır.
Meryem arkadaşının oturup duruşuna aldırış etmedi ve onu bırakıp telaşla gittiğinde bende sınıftan çıktım hemen. Bahçede Alex'i aradı gözlerim. Uyanıp beni almaya gelir diye düşündüm. Durakta otobüsü beklerken Meral geldi. Saçlarını açmış ve gözlerinden akan yaşları silmeye çalışıyordu.
- İyi misin ?
- Değilim tamam mı ?
- Bana anlatmak ister misin ?
- Benim kankam Meryem.Otobüste yan yana oturduk. Meral beş kez Meryem'in numarasını aradı. Meryem ise banyodan sonra konuşuruz yazmıştı ona. Gözümün ucu ile mesajı görmüştüm.
- Lisa.
- Meral.
- Gabriel'in bebeğine hamile olabilirim. Meryem'in evinde kaldığım gece Gabriel misafir odasına geldi. Ve ona karşı koyamadım.
Hüngür hüngür ağlıyordu. Sarıldım ona. Gabriel'in bebeğine babasız büyücek ve katili bendim. Düşünce tüylerimi diken diken etti.
- Bebek kaç aylık ?
Bana boş boş bakıyordu Meral.
- Bilmiyorum. Adetim gecikti.
- Test yaptın mı ?
- Evet. Çift çizgi vardı.
Alex'in evinde değildim. Doktor İlyas'ın gelmesini Meral ile hastanenin girişinde bekliyorduk. Jinekolog İlyas dışında poliklinikte başka doktor yoktu. Hepsinin ameliyatı vardı.
Orta boylu maksimum otuz sekiz yaşındaki doktor İlyas geldiğinde Meral ile muayene odasına girdim.- Dış gebelik yaşanıyor. Acil ameliyat olmanız gerekiyor.
- Ben aileme söyleyemem.
- Bebeğin babası kim ?
Meral ağlayınca cevabı ben verdim.
- Alex. Öyle değil mi Meral ?
- Alex mi ?
Meral şaşırdı ama ameliyat için eşim gelir ise sorun çözüme kavuşmuş olurdu. Ameliyat öncesi Meral bana Alex'in kim olduğunu sordu.
- Arkadaşım kendisi. Bize yardım edecektir.
- Meryem'i arıyorum.
- Sen bilirsin.Gabriel'in çocuğu olmayacaktı artık. Ben burada neden dikilip duruyordum. Odanın kapısı açıldığında doktor İlyas doğrudan bana bakıyordu.
- Lisa.
Doktora adımı ben söylemedim. Onun Alex olduğunu anladım.
- Arkadaşınız Alex sizi danışmanın orada bekliyor. Onu bence bekletmeyin.
Meral telefonu kapattı ve doktora gülümsedi.
- İmzayı ben atsam olur mu ?
- Elbette.
Kırk dakika sonra danışmanın yanına Alex geldi. Elinde bir dolma kalem vardı.
- Meral iyi. Lisa seninle evde konuşacağım. Araba hastanenin önünde.Hastaneden çıkar çıkmaz Alex bana elini uzattı.
- Bu el sen var diye tutmayı seviyor. Tuttuğum el sana ait. Uyurken başını belaya sokma eşim.
- Meral ağladı ve ben ona yardım etmek istedim.
- Bizim gitmemiz gereken doğum günü partisi var.
- Biliyorum Alex.
Arabaya binince eğilip dudağıma öpücük verdiğinde ağzımdan ismi döküldü.
- Alex.
- Böyle adımı tutku ile söyler isen seni bırakmam.
Telefonum çalmaya başlayınca Alex arabayı çalıştırdı.
- Bilinmeyen numara arıyor beni.
- Meral'dan arkadaşı Meryem'e mesaj attım. Duygu yüklü olunca dönüş sağlamış olabilir sana.Meryem hangi hastane olduğumuzu soruyordu. Meral için yola çıktığını anlattı. Numaramı Meral mesaj olarak atmıştı. Alex kahkahalar ile gülüyordu. Vampir eşim bu durumları ayarlayıp seyirci gibi kenardan izlediği için yeşil gözlerine ikinci kez hayran kaldım. Meryem teşekkür edip kapattı. Alex ise arabayı sağa çekti.
- Trabzon pidesi yedin mi ?
- Hayır.
- Trabzon pidesi çok ünlüdür. Peynirli pide veya kıymalı yiyorsun bugün.Karnıma saplanan ağrıya bakacak olur isek adet olacaktım. Kıymalı ve peynirli sipariş etmişti Alex.
- İkisini bitirmem zor.
- Karnın ağrıyor. Regl mi olacaksın ?
- Bilmiyorum. Adet döngüsü kalmadı hiç hafızamda.
Tereyağını sıcak kıymalı pidenin içine koyan Alex beni elleriyle besledi. Ayranın ortasına pipet batırdı. Güm diye ayran sıçradı yüzüne. Gülümseyip peçete uzattı bana.
Arabada pideler için para vermek istedim ona.
- Ödemeyi ben Lisa senden başka türlü alacağım.
- Nasıl Alex ?
- Daha sıcak şekiller biliyorum ben.
- Ateşli vampir seks için melez kurdunu ikna mı ediyor ?
- Ateşli ben güzel eşimi ödeme konusunda rahatlığa erişim seçeneği ile eritmek istiyorum. Parmağım senin alevini hissedip ağzım dudağında aşkı bulmalı.
- Alex böyle yapar isen arabada regl olacağım.
- Karnın ağrıyor mu hala ?Karnım geçmişti ve onun sözleri bildiğim ağrı kesici olmuştu bana.
- Ağrı geçti Alex.
- Sen hiç geçme benim yüreğimden. Senin yangının aletimi hep uyanık tutuyor.
- Dün gece aletin sis altında mı kaldı ?
- Lisa. Hiç koca ile dalga geçilir mi ?
- Alex. Horlayan koca istemezdim. Sen pos pos şeyler yaptın.
- Gaz çıkartan vampir olur mu ?
- Oluyor. Dün gece test edildi ve onaylandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Silgi 🙋
Teen FictionMelez olarak kimseden yardım istemeyi düşünmedim. Onu görünce fikrim değişti. Okurken oy vermeyi unutmayın.