Vampir Otel'de uzun süre kalmak eşim ile istemiyordum. Şehrin güney yakasında bulunan teras katı şimdilik güvenli yerlerden biriydi. Otelde ayrıldık ve evimizin olduğu otoparkta arabadan indim.
- Seninle terasta kalacağız Lisa.
Eşim arabadan inince otoparkta bulunan siyah arabalara baktı.
- Neden arabalar hep siyah ?
- Köklü vampirler kalır bu binada. Kimse diğerini rahatsız etmez. Lisa asansörde iken onu buraya getirmenin bedelini düşündüm. Hayatımın sayfalarını ona açmaya başlamıştım. Lisa güveni sonuna kadar hak eden biriydi.
Teras katının kapısını açtım.
- Bana yaptıklarını Lisa görüyor musun ? Seni en gizli ve güvenli binaya getirdim.
- Hep kalıntılar arasında ve ormanda yaşadığınızı düşünüyordum.
Kapıyı kapattım. Akşam oluyordu ve davetsiz misafir hiç istemiyordum.
Dolabın kapağını açtım. Her rafta kan vardı. Lisa'nın ne yiyeceğini düşündüm.- Pizza yemek istiyorum.
Dolabın kapağını tuttum.
- Aklımı yoksa okudun mu ?
- Hayır. Dolaba öyle baktın ki benim için yemek aradığını anladım.
Dolabın kapağını kapattım ve pizza siparişi için telefonu elime aldım.
- Vampirlerin yaşadığı binaya pizza getiren kurye ölür. Sen evde beni bekler isen pizza alacağım Lisa.
- Alex hep bensiz çıkıp gidiyorsun.
- Kan içme saatim geliyor Lisa.
- Ben koltukta oturup beklerim. Sonra beraber çıkarız.
- Olur.
Eşimin birlikte hareket etmemizi destekliyor oluşuna hayran kaldım. Kan serumu çıkartıp bardağa döktüm. Zil çaldı.
Lisa koltuktan kalkıp koşarak bana sarılmaya geldi. Kim geldi ise binadan biriydi.
- Sakin ol Lisa. Vampirler çat kapı genelde iyi şeyler için gelir. Ben bakacağım. Sen beni burada bekler misin ?
- Olur.Eşimi mutfakta tezgahın yanında kalırken ben kapıyı açtım. Nil ve Berk çiftini görmeyi beklemiyordum. Berk eşinin dudağını ısırıyordu.
- Pardon Alex. Terasta olduğunu anlayınca seni yarın gece Ela'nın doğum gününe davet etmek istedik. Değil mi Nil ?
Nil kanayan dudağından akan kanı yaladı.
- Berk haklı Alex. Ela şirin bir kız. Seni görmek ister.
Lisa için partiye katılmayı kabul ettim.
- Geleceğim.
Onlar gider gitmez Lisa kan bardağını uzattı bana.
- Aç kalma Alex. Partiye mı gideceğiz ? Ela kim ? Hediye olarak ne alınır vampir birine ? Ben bilmiyorum.
Kan bardağını bitirdim. Ağzımı sildim.
- Alışverişe çıkıp ardından senin pizza yediğini izlemek isterim.
- Vampir partileri nasıl olur ?
- Oldukça kalabalık.Lisa'nın koluna girdim. Saçlarıyla oynadım.
- Vampirler genelde siyah renkleri sever. Pahalı bir kolye alırız Ela'ya. Bence hoşuna gider.
- Pizza önce yiyip sonra alışveriş yapmak istiyorum Alex.
- Aslında vampir mağazasına gider isek alışverişi ben yaparım. Yorulmuş olmazsın.
Lisa pizza yediği sırada mekanda bir maskeli adam gördüm. Kokusunu alamadım. Lisa korkar diye durumu ondan saklamak için ellerimi yıkamaya gideceğimi söyledim.
Çatı katının solunda tuvalet bölümü vardı. Vampir ayağa kalkınca ben masaya cebinden çıkardığı kağıdı bıraktı.
Onun kokusunu alamadım ama kağıda bakınca adımın üstünde çizik vardı.
Düşmanlarım varsa tekrar ziyaretime gelirdi. Kağıdı cebime attım ve biten pizza tabağını gösteren eşime elimi uzattım. Hesabı ödeyip mekandan çıktık. Sağanak yağmur geliyordu. Rüzgardan dolayı herkes gözlerine gelen kum tanelerini silmeye çalışıyordu. Cadde boyunca uzanan beş lamba sönüp tekrar yanıyordu. Mekanda bulunan vampirin burada olma ihtimali kafama yattı. Oyun arıyor ise arabamın peşinden gelecekti.Lisa'nın telefonuna gelen mesajı görmüştüm.
- Gabriel Strabon ölü bulundu. Sınıf arkadaşı olarak ifade için yarın karakola gelirseniz bayan Lisa sevinirim. Dedektif Maske.
Vampir bir dedektif bizi mi izliyordu ? Bugüne kadar ortadan kaldırmış olduğum insanları düşündüm. Bu fikir bana saçma geliyordu.
- Şimdi ben ne yapacağım Alex ?
- İllüzyonist benim. İfadeye gideceğim Lisa.
- Kampüse er ya da geç dönecek miyim ?
- O konu mu ? Gittiğinde normal sınav dönemi öncesinde olacaksın.
Alışverişi Lisa için hallettim ve eşim uyusun diye yatağı açtım. Lisa bana sarıldı ve şehvet duygum ağır bastı. Kısa soluklu öpüşme benim dedektif Maske görüntüsü ile bölündü.
- Seni seviyorum Lisa ama kan içmez isem çileden çıkarım.
- Kan içtikten sonra benimle beslenmeye çabuk gelmelisin.
Yatak odamızda onu bırakıp dikkatini verdiği telefonu nasıl alacağıma dair planı yaptım.
Mutfağa gidince elektriği kapattım. Lisa ise telefonun fenerini açtı.
- Alex illüzyon sırasında gördüğüm Siyah Kraliçe kitabını okumak için uygulama arıyordum. Öyle sessiz gelme yatağa korktum.
- Kitap okumak için saat geç Lisa. Elbiseni dolaba koymadık. Eşim düzenli olmalı.
Telefonu bırakan Lisa yatağa uzanıp ayaklarını makas yaptı.
- Egzersiz yapmıyorum. Kilo aldım. İllüzyon bitmiyor. Sen beni düzenli olmamak ile suçla. Asıl kafamı dağınık bırakan sensin Alex.Üç buçukta Lisa uyudu. Dedektif Maske adlı kişiyi bulmaya gittim. Dedektif benim Lisa olduğumu duyunca karakolda beklediğini söyledi. Beşinci kattaki odasına gidince yaşlı ve gözlüklü dedektif ile tanıştım. Kemal Maske altmış yıllık dedektif. Soyadı ile ünlü olmuş. Aslen Antakyalı. Ama kızı Yaren için bu karakolda kaldığını anlatıp bana Türk kahvesi söyledi.
- Erkek arkadaşım merak eder beni. Gitmeliyim.
Türk kahvesi gelmeden karakoldan çıkmıştım.
Lisa uykusunda benim olduğumu düşündüğü yastığa sıkıca tutunmuş duruyordu. Düşmanlarım hiç insan olmuyor. İnanıyorum onu bulacağım. Kağıdı çıkartıp cebimden yırtıyor ve banyodaki çöpe atmaya gidiyorum. Lisa'nın okul kaydını dondurmak için bilgisayarı açıyorum.Dedektif Maske şimdilik Lisa'ya inandı. Arkadaşının ölümüne üzülüp kaydı dondurması için okları üstümüze çekerdi. Vazgeçip bilgisayarı kapatacak iken yakın mesafede bulunan ağlara bakınca adını okudum.
- French French.
Kavgamız sonucunda gözünde ve yanağında ciddi hasar olan vampir binaya dönmüştü. Pizza yiyen eşime bakmış ve beni tehdit etmişti.
Bilgisayarı bıraktım ve zemin katta bulunan kapının zilini üç kez çaldım. French French maskesiz olarak bana bakıyordu.
- Alex.
- Çizik attığın ben davetsiz geldim French.
- Yazık bana. Maske taktım. Korkmuş olmalısın. Alex, gelmez misin evime ?
- Bizim için kavga bitmişti.
- Alex. Beş operasyon geçirdim. Sen ise kızlarla yine sarmaş dolaş geziyorsun. Benim bedenim ise kurak. Kızlar bana bakmıyor. Pizza yiyen ve kurt kokan kız arkadaşın kurak iklimde yağmur olurdu.French French son kez yağmuru gördü. Evinde onu öldürüp parçalayıp küllerini verdim yağmura. Cinayet sonrası kan ihtiyacı için Vampir Otel'in önünde buldum kendimi. Güvenlik görevlisi olarak çalışan Vera bana kan getirdiğinde ondan uzaklaşmak için zorladım kendimi. Lisa uyurken başka vampirin ellerinin aletimi okşayıp beni tahrik etmesine ihtiyacım yoktu.
- Git kafamdan Vera.
- Sadece Alex. Senin olmanın hayalini kuruyorum. Beni ısırıp beceremez misin Alex. Olmaz mı ?
- Lisa.Kanı aldım ve ödemeyi kolumdaki saatle yaptım. Eşimi öperek uyandırdım ve kokusunda kendimi dinç hissettim.
- Alex. Sen korkulu rüya mı gördün ?
- Senin böyle iyimser cümlelerine kan dökerim. Pizza yediğin mekanda maskeli vampir dikkatimi çekince onun peşinden gittim sen uyurken eşim. French French artık yok. Binanın bir katı boşaldı.
Lisa kokuyu alınca ona öpücük verdim.
- Vera bana kan verdi. Vampir Otel yol üstünde olunca kan takviyesi yaptım.
- Böyle çok çabuk gücün bitiyor mu ?
- Uykusuzluk çekiyorum Lisa.
Eşim elini uzattı bana. Giysileri çıkartıp beni yatağa uzattı. Başıma masaj yapıyordu.
- Alex. Şimdi bizim için bir dilek düşün. Gözlerini kapatıp imgeler isen uyku seni götürür.
Gözlerim masaj ile rahatlayıp zihnim hayallerle meşgul oldu. Gözlerim kapanmadan önce Lisa göğsüme uzanıyordu.
- Seni seviyorum vampir kocam. İyi ki sensin benim nefesim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Silgi 🙋
Teen FictionMelez olarak kimseden yardım istemeyi düşünmedim. Onu görünce fikrim değişti. Okurken oy vermeyi unutmayın.