- Daha ne kadar öyle bana bakacaksın Alex ?
Ona sinirlendim. Katılacak olduğumuz doğum günü nasıl ertelenmiş olabilirdi. Alex salonda bulunan tekli koltuğuna oturmuş ve pipet ile kan içiyordu.
- Bu kadar gitmeye meraklı olduğunu Lisa bilmiyordum.
- Davet için elbise almıştım. Aldığım elbiseye yazık oldu.
- Seninle yatakta elbiseyi parçalayıp ardından film izleriz. Olmaz mı ?Pipet ve bardağı yıkarken Alex, ben vampirlerin doğum günü pastasını düşünüyordum.
- Yüzyıllardır bende vampir doğum gününe hiç katılmadım. Cidden nasıl olduğunu unuttum.
Yıkamış olduğu bardağı kurulayıp dolaba kaldırdı. Pipet ise çöp kutusuna gitmişti.
- Kurtların doğum günleri hep şölen havasında geçer. Süslenir klan üyesinin evi.
- Melez eşimin doğum günü için bende bazı şeyler düşünüyorum sevgilim. Ama önce yatak odasına geçmek istiyorum.
Yan gelip uzanmış olduğum koltuktan gözümün ucuyla ona baktım.
- Şimdi cidden doğum günü partisine gitmiyor muyuz ? Bizi istemedikleri için bence sana öyle söyledi komşular.Alex Telles buzdolabı açtı ve bana pembe lolipop şekerini fırlattı.
- Sana almıştım. Benden vampirler korkuyor. Ama doğum günü için daveti ev sahibi belirler. Doğum günü sahibinin işi çıkmıştır Lisa.
Buzdolabının kapağını kapatıp sakince benim olduğum koltuğun yanına yürüdü. Ayaklarıma dokundu.
- Binlerce vampir öldürür isem soyumuz cidden neslini korumayı başaramaz. Kurtları öldürür isem luna ve alfa mutlu olamaz. Komşumuz French French öldü. Sanırım pis kokuyu alanlar doğum gününü erteledi.
Başka açıklama yapmadı ve çorapları eline aldı.
- Tüm bunları anlattım. Çünkü; benimki senin gibi tahmin. Gidip bakmam gerekli mi ?Lolipop severdim. Doğum günü partisi ilgimi kaybetti. Ben lolipop yalamaya başladım ve Alex ayak parmaklarımı ovmaya devam etti.
Lolipop bittiğinde Alex ıslık çaldı.
- Burada kocan var. Lolipop bitti. İlgi istiyor vampirin.
- Belki bizi davet eden komşuları ortadan kaldırır isen seni öperim.
- Lisa.
Bana uzun süre cevap vermedi. Çorapları gösterdi.
- Kirli sepetine atıyorum çorabını. Ben kiralık katil olmam. Karım ise beni tutan azmettirici hiç olmasın. Ne sen söyledin ne ben duydum.
Yatağa uzanmıştı ve benimle konuşmak için yastığa sarılmıştı.
- Hakkımda kan emici dışında katil ruhlu vampir Alex kodlaması yapıldığını bugün öğrendim.
Bana trip değil alıngan bir eş gibi davranıyordu.
Onun duygularını inciten kendimden utandım. Pijama giymek için arkamı dönünce belimde elini hissettim. Boynuma öpücük verdi.- Mis kokulu sevgilim. Hemencecik benim için üzüldün mü ?
- Şey. Galiba sen beni denedin mi ?
Belimden ellerini çekti.
- Seninle tüm cinayetleri işlemek isterdim. Bir vampir eşim olsun diye değil bana verdiğin tutkuya beslenip eşlik ederdim sana.
Arkama baktığımda iki yastığı almıştı kafasının altına ve karşı duvara bakıyordu.
- Benden çocuğun olsun cidden istedin mi ?
Alex gülümseyip bana dilini uzattı.
- Korkarım. Cinayet zanlısı beni gören karım bebek yapmaz benden. Katil olmamı teklif eden bir kadın nasıl eşim olur ?Yatağa koşup Alex'in üstüne atladım ama o beni havada tuttu. Hafifçe beni kendine yaklaştırdı.
- Sonra seks yaparız.
Boğuk sesi ve kollarıyla beni yan tarafa bırakan Alex'in tavrından hoşnut olmadım.
- Ama senin eşin benim.
Alex ayağa kalktı ve uyumam için bana iki şey söyledi.
- İyi geceler.
Ortadan kayboldu. Beni sekste yaklaştırıp ağzımın payını vermişti. Şişen göğüslerim acıdı. Ağladım. Beklenti ile geri dönmesi için onun adını söyledim. Alex dönmedi odamıza. Bana haz vermek istemedi. Duştan çaresizlikle çıktım.Alex Telles elindeki oyun hamurları ile bana bakıyordu.
- Sen iyi misin eşim ?
- Değilim.
- Sen bana küs müsün ? Oyun hamuru almaya gitmiştim.
- Ben seks dedim. Sen ise beni bırakıp gittin.
- Oyun hamuru aldım bize. Geçen gün elbise aldığımız mağazanın yanında oyun hamurları dikkatini çekmişti.
Bir şey söylemedim ve oyun hamurlarını alan Alex Telles onları dolabın içine götürüp bıraktı.
- Seni beklettim. Ben çok özür dilerim.
Ellerini kulaklarına götürüp şebek şebek şeyler yapınca güldüm.
- Oyun hamuru benim eşim için eski anı. Ben onun gülen gamzeli yüzünü istiyorum hep.
- Çocukken oyun hamurunun kokusunu hiç sevmezdim.Alex yatağın kenarına oturmak için eğilip elini uzattı bana. Tutar tutmaz beni kucağına almıştı.
- Bana ait pijama takımı biraz bol olmuş sana. Onu çıkartmak gerekiyor sanırım.
Sözlerinin beni tahrik etmesiyle dudağımı bastırdım dudağına. Bana karşılık verdiğinde ellerim boynuna dolandı.
Yatağa uzanıp beni sever diye düşündüğüm Alex dokunmayı bıraktı.
Sadece bana doyasıya bakıyordu.
- Hayal kırıklığına seni uğratmış olduğum için seksi hak eden partner değilim. Sen bugün benim sahibim ol Lisa. Ne yapmak istiyor isen hepsini ben sana ayak uydurup tamamlamak zorundayım.
- Neden ?
- Vampir olmamış olsam yatakta nasıl olurduk diye merak ediyor kocan.
Onun burnuna dokunup dudağını ardından ısırdım. Dudağı kanamadı.
- Ben ısır isem kanın yatağa fazla akar Lisa.
- Azgın olmak istemiştim Alex.Alex'in kucağına çıktım ve onun boynunu yaladım sakince.
- Vampirin benim bu gece seninim.
- Lisa. İddialı konuştun benimle.
Giysileri çıkartıp onun vücudunu iştahla inceleyip aletine dokundum ve onunla öpüşmeye başladım. Yan yana iken bir elim meşguldü. Diğer elim ise onun boynunu kavrayıp nefes almasına izin vermiyordu.
Ne yaptığımı biliyordu ve nefesi biten ben oldum. Yana doğru serbestçe bıraktım ellerimi.
-Dudak işkencesi yapıyorsun. Hile sayılır bu.
- Aletinin zevk suyu elimde Alex. Gayet başarılı tahrik gücüm var benim.
- Lisa seni ben istiyorum.İstediğini ona vermek için dilim aletini kibar kibar yaladı. Dudağıma zevk suyu damladı. Yaptığım şey ona keyif veriyordu.
- Lisa ama bu şahane.
Sesi kısık kısık geliyordu.
- Sen cidden benim için kıvılcım olacaksın. Yakıyorsun bedenimi eşim.
Senin için boşalmak istiyorum. Yapabilir miyim ?
Yataktan kalkan eşimin önünde diz çöktüm ve aletini emdim.
Nefes nefese sadece adımı söylüyordu ve onun boşalmaya çok yakın olduğunu biliyordum.
- Durmaz isen ağzına geleceğim.
Durdum ve koşarak banyoya gitti Alex.
Yatağa geldiğinde gözleri parlıyordu bana bakarken ve onun söyleyeceği şeye hazırdım.
- Seksi karım.
- Biricik sevgilim.
- Benden intikam aldın Lisa.
- Seni mutlu ettim Alex.
Aramızdaki elektrikle birlikte onu baştan çıkarıp çokça sevdim yatakta. Sırtımda vampir eşimin tırnakları varken ağzımdan çıkan çığlıkları harikaydı. Ağzını benden çekmeyen vampir eşim dayanamadı ve boynumdan aşağıya indi. Aynı saniyelerde birbirimize baktık.
- Tutkum. Dişim istiyor boynunu.
- Alex. Boynum senin.
Dişleri dövmenin üstüne battı tekrar.
Ve kurdum karşılık verip Alex'in boynuna yapıştı. Alex'in şaşkınlığını beni geri çekilmeye zorladı.
- Alfa değilim. Niye işaretlemek istedin beni Lisa ?
- Evcilik oynamıyoruz. Oyun hamuru yaşını geçtim. Kocam olduğunu başka vampirler bilsin istedim.
- Beni böyle çok istediğin zaman teras katından beslenmeye çıkamam Lisa.
- Benden beslen öyleyse Alex.
- Karıcığım. Doğum günü partisine gidemedik. Seks yapmadık. Sen cidden bu akşam ilizyon olmadan şov yapıyorsun bana ?
Suyun altında beraber duş almaya gittik. Alex'in beni yıkaması muziplik etmeme engel olmadı.
- Seni köpük yapacağım.
- Banyoda oyun olmaz. Regl olacaksın hem. Sıcak sudan kaçma sevgilim.
- Regl takvimini benden iyi mi takip edeceksin Alex ?
- Yumurtaların kıymetli. Mini mini sana benzeyen çok kızım olsun istiyorum.
Alex'in oyun hamurları ile banyodan çıkınca çocuklarımız için oyun parkı yaptık. Parkı bozmak vampir kocam istemedi. Uykuya dalmadan önce Alex parkın adını buldu.
- Melez Vampir Yuvası.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Silgi 🙋
Teen FictionMelez olarak kimseden yardım istemeyi düşünmedim. Onu görünce fikrim değişti. Okurken oy vermeyi unutmayın.