Silgi / Lisa

10 6 22
                                    

Masum başlayan ilişkimiz yoktu. Cinayet sonrası parmağımda yüzük ve vampirlerin olduğu odaya Alex ile gelen zihnim sorgulamayı kapatmıştı.
Pizzayı yedikten sonra bana aldıkları görmek için poşetle birlikte banyoya girdim. Benim bedenime uygun iç çamaşırları, gecelik ve elbise almıştı. Siyah geceliği giyinip havlu ile yarıya kurtulmuş saçlarıma aynada elimle şekil verip banyodan çıkmayı başardım. Onu görmeyince korktum ama gülümseyip pencerenin kenarından çıktı.
- Seni beklemek zordu. Çatıya çıkıp hava alıp geldim.
- Gabriel Strabon'un cesedini mi düşündün ?
- Hayır. Ortadan kaldırmış olduğum binlerce kişi oldu geçmişte. Ben sadece sana karşı yanlış yapmak istemedim.

Gecelik seçimine şaşırdım. Dekolteli değildi. Gayet uzun kollu ve sıradan bir siyah gecelik almıştı.
- Geceliği sevmedin. Seksi ve dekolteli iç çamaşırları hoşuna gidiyor. Ama seni ben Lisa olarak seviyorum. Bedenin için değil eşim.
- Şaşırdım.
Hangi erkek öyle düşünürdü ki ? Vampirlerin seksi çok ateşli olurdu.
- Senden başkası ile ben yattım.
- Aferin. Bunları melez kurdum duymak hiç istemiyor.
Küçüldü oda. Ya da duvarlar daralıyor sanki bu cümle beni perişan ederken kurdum bağırıyordu.
- Sen sürüye aitsin Silgi.

Yatağa sırt üstü uzanmaya gittim. Tavanda bulunan pembe avize bana gülüyordu sanki.
- Pembe süit. Kaç kadını getirdin bu otelin odasına ? Sibel onlardan biri mi ? Avize gülüyor bana.
- Pizza bulamadım. Otelin mutfağından aldım. Kan hamurun içinde olunca biraz halüsinasyon görmen normal.
Yataktan fırladım.
- Kan mı vardı pizzanın içinde Alex ?
- Eşim olacaksın. Seni beslemek için azar azar kan takviye yapmakta sakınca görmüyorum.
- Ben alfanın sürüsüne döneceğim Alex. Yaptığın iyiliğine karşı seks yapacağız. Yüzüğünü bırakıp parmağına gideceğim. Ben kan ile yaşamak istemiyorum.
- Damarından petrol akmıyor senin Lisa.

Arkamdaki yatağa çabucak uzandı ve kafamı döndürdü.
- Alfa senin üstünde vampir kokusu alacak. Kurtlar seni istemez.
- Saldırıya uğramış olduğumu anlatırım. Vampirler bize saldırıyor.
- Alfa kurtlar yalanları burnundan anlar. Melez olarak seni bana sattı. Çünkü; vampir ilgini biliyordu.
Alex Telles ayağa kalkıp ayakkabıları çıkardı. Prize dokundu. Odanın ışıkları kapanmıştı. Sadece dışarıdan yansıyan ışıklar odanın pembe atmosferini bize gösteriyordu.
- Benden tüm sürü üyeleri korkuyor. İstediğim kanla beslenmek ve yuva kurmak.
- Neden öyle ise bir vampir sevmedin ?
- Vampir seversin. Yatarsın onunla. Sibel ile yattım. Ertesi sabah odadan ayrıldım. Öğlede ona kan getiren biriyle başka odada seks yapıyordu. Vampirlerin seksi böyle. Kurtlar eşini bulunca sadık olur. Öncesinde yattığı kızlar vardır. Alfa kanları kızgınlık döneminde ilişki arar.
- Alfa bizi öğrenir ise daha fazla sorun çıkmaz mı ?
- Lisa. O senden vazgeçti ve vampire dönüş diye bana sattı seni. Ya da beslenip seni ölümü bırakıp giderdim.

Beni yakalayıp yatağa yatırdı. Çabucak benimle sevişecek korkusu ile dilim kurudu. Soğuk olan vampir dudaklarında beni öptüğü saniye ateşi hissettim. Beni acele etmeden nazik ve kibarca öpmeye başlamıştı. İnsan bir sevgilim olsa ancak böyle olurdu. Kırılacak bardağı sıkıca tutar iseniz çatlar. Geceliği çekiştirip bedenimi kollarıyla kontrol etmek istiyordu. Öpücüğü ile gerilen vücudumu yatağa bastırma gayreti göğsümde baskıya neden oldu. Tüm kontrolü sadece Alex kendisinde istiyordu.
Bacaklarım gevşedi ve boynuma uzandı. Kurtlar birbirini işaretlemek isterdi. Vampir ise boyundan beslenmeye daha çok önem verirdi. Kararsızlık benim için çağrı olmuştu. Eliyle geceliğini çıkartırken boynuma dili değiyordu. Kopartıp geceliği saniyeler içinde parçaladı. İç çamaşırlarının üstümde kalmasına niyeti yoktu.
Sütyeni çıkartıp aldığında yeşil gözleri iştahla bakıyordu bana. Göğüs uçlarını yemeğe başladığında ben inledim. Alex ise sadece fısıldadı.
- Çok güzelsin eşim.
Dudağıma geldiğinde elleriyle göğüslerim dans ediyordu. Alt dudağıma hafif bir ısırık verdi. Korktum. O bir vampir ve kontrolü kaybeder ise seks kana dönüşür ve ölürdüm.
Benim aklımı görüyordu ve yaptığımız sekste şeffaflık fazlaydı.
- Seni yiyemem. Sen eşim olacaksın.

Alex giysilerini çıkartıp yatağa döndüğünde bacaklarıma öpücükler veriyordu. Bacaklarım açıldığında onun lezzetli aletiyle tanıştım. Oldukça sertti. Ama vampir kokusu sanki bana tatlı geliyordu. Akan kan bana aitti.
- Senin bakire olduğunu biliyordum Lisa. İster isen devam etmeyiz. Acıyor musun ?
Nefesimi kesen Alex'in içimden çıkmasını istemiyordum.
- Eşim olduğunu söylüyorsun. Çiftleşme sırasında kalkıp gidemezsin vampir.
Beni tatmin ediyordu. Yeşil gözlerinden memnun olduğunu anlıyordum. Her öpücük sonrası gözleriyle beni süzdü.
Orgazm tavan yaparken Alex elimi tutuyordu.
- Sana yıldızları gösterdim mi ?
- Alay ediyorsun benimle.
- Senden beslendim. Kan olmadan beslenmiş olduğum kadınım sensin.
Bana olan açlığını seviyordum. İçimden çıktı ve elleriyle vajinama baskı uyguladı. Kendimden geçmiş şekilde yatakta tarif edilemeyen sesler çıkartıp duruyordum. Bedenimin elektrik akımı bitmişti. Sanki elektrik kablosunun gerginliği olan vücudum oyun hamurunun yumuşacık elastik şekline dönüştü.
Alex Telles gibi vampirin bir patlama ile tatmin olacağını sanmıyordum.
- Otur kucağıma.
Yeşil gözlerinin verdiği emri yerine getirmek için kalktım yataktan. Tavana kadar zıplayıp tekrar aşağıya inmek beni tatmin ediyordu.
- Vampirim.
- Efendim kurdum.
- Az önce sen ne yaptın ?
- Hızlıca seni yukarıya götürüp tekrar kucağıma aldım.
Sakinleşir gibi olan Alex Telles'in eğilip terli saçlarına dokunup okşadım.
- Kimseye böyle şeyler benden başka yapma Kalem.
- Sen bana aşık oldun dişi kurt kız Silgi.

Bir an için içim içine değsin istedim. Tüm organlarına benim olduğumu yazmak istedim. Ruhumuz kavuşmaktan yana olmalı. Ama Alex'in dudağıma gelen parmağı bana seksin devam ettiğini hatırlattı.
Parmağı boğazıma ve ardından meme uçlarına geldi. Yatağa oturup bedenimi kendisine çekti. Bacaklarım çabucak belini sardı. Dondurma emer gibi alt dudağıma yapıştı. Dudağımda artık nemlendirici kalmadı.
- Ben ilkin oldum. Sonum sen olacaksın Silgi.

Gamzeli vampir yarim diye seslenmek istedim. Fakat başımı omzuna yaslayıp ellerimle sırtına dokunmak beni rahat ettirdi. O seks için fazla ateşli vampir ve ben deneyimsiz melezdim.
- Sadece iki pozisyonda seks yaptın. Çabuk yoruldun Silgi. Banyo yapmadan uyumanı istemiyorum.
Uyuma istediğim yataktan fırlayıp onunla şehrin ışıklarına bakarken gitti.
- Hızlıca tüm gördüğün ışıkları kapatıp gelirim. Sen yoksan ışıklarda anlamsız kalıyor oysa bana Silgi.
- Ben ağır mıyım ?
- Bu nereden çıktı ?
- Seks yaptık. Belin ağrıyor mu ?

Alex Telles kahkaha atınca sırtına vurdum.
- İndir beni aşağıya. Sadece ben seni düşündüm.
- Öyle ise ben sana düşüncenin gücünü göstereceğim.
Yatağın üstüne uçtuk adeta. Boynumu bırakmak istemiyordu Alex.
- Seni görünce yapacağımız seksi düşündüm.
Birleşen bedenlerimiz oldukça nazik hareket ediyordu.
Yanıma uzandığı saniye aletine elimle dokundum.
- Silgi.
- Kalem. Beni okşayan ellerine itiraz etmedim. Şimdi sıra eşinin hakkı değil mi ?
Dur emrine hiç uymaz ve aletinin bu noktada tadına bakardım. Dilim değdi ve Alex'in hızlı nefes alan ağzından ismim çıktı.
- Lisa.
Onun tatmin olması için ağzım devreye girmişti. İnilti sesiyle vücudumu sıcaklık kapladı.
- Silgi sen acayip iyisin bu işte.
Sertçe ağzımdan çıkartıp aletini bırakıp yatağın diğer ucuna uzandım.
Mesajı almıştı. Dili kadınlık organı üstünde lezzet tadımı yaptığında onun saçlarını çektim. Aleti vajinaya sürtünüyor ve girmiyordu.
- İstediğini bilmek istiyorum.
- Alex. Seni istiyorum.
İki pozisyondan çok farklıydı. İçime girdiğinde beni iten gücüyle başım yatağın başlığına gidip geliyordu. Bu yoğun ve hızlı seks vücudum dayanır mıydı ? Yatak kırılacak diye korktum. Ama boşaldım. O sadece gülümsedi.
- Sırtın iyi mi ?
- Kemiklerim sağlam.

Silgi 🙋Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin