Jack elindeki tabletten bana aylık hava durumunu uzattı.
- Kuraklık yaşanıyor. Saksılarda kaktüs dikimi etkilenmez şimdilik. Ama uzun bir susuzluk sürünün göç etmesine neden olacaktır.
- Alpha Medcezir'in bilgilendirilmesi ne durumda Samuel ?
- Oya ile tartıştığını söyledi.
- Nikahta keramet vardır sözü onları bulmadı mı ?
Samuel kahve makinesinin düğmesine dokundu.
- Türkiye'de yaşanan deprem felaketi sonrası Oya erkek kardeşine ulaşmakta güçlük çekmiş. Erkek kardeşi maalesef enkaz altında olduğunu yazınca onu kurtarmaya Türkiye'ye kalkan ilk uçakla gitmiş.
- Alpha Medcezir otelde mi kaldı ?
- Alfa öğleden sonra Oya için kitap almaya gitmiş. Oya'nın erkek kardeşi Fazıl Kalben fenomen. İkinci depreme evinde yakalanıyor. Oya'ya ulaşıyor. Sonrasını alfa bilmiyor. Telefonlar çekmediği için eşi ona döneceğini yazmış sadece.
- Alpha Medcezir'in Paris'ten Türkiye'ye gidip gitmeyecek olduğunu tespit eder misin ? Jack sende deprem bölgesi için acil ihtiyaçları belirleyip sürünün uçaklarının kalkışını sağlamak için alfadan onayı alır mısın? Depremde yürekler tek atar. Melez sürüsü olarak acıyı paylaşmak için bizde onlara destek olalım istiyorum.Böyle karar almıştık üçümüz toplantı odasında. Alpha Medcezir'in şimdi sıkıca tuttuğu kitabı kimse elinden alamıyor. Terapist onun tedavi için hastanede kalmasını söyledi bizlere. Alpha Medcezir'in eşi Oya öldü. Erkek kardeşi Fazıl Kalben'den ise ses yok. Jack ve Samuel melez kurtlardan oluşan ekiple bölgeye gitti. Oya kalp krizi geçirdi yolda. Alpha Medcezir eşine vereceği Siyah Kraliçe kitabıyla birlikte götürülüyor. Bir alfanın devri kapanıyor. Hayatın, öğretmen olduğunu söyleyenler olmuştu bana. Şimdi paylaşmanın, yaşamanın, sevmenin, sarılıp koklamanın çok şey ifade ettiğini anlıyorum. Gözlerini Medcezir'in kitapta ve dudağından dökülen iki hece eşinin ismi.
Zemin sürekli bir sarsıntı ile sallanıyor diye Jack aradığında Samuel bana görüntülü olarak deprem bölgesini gösterdi. Binlerce evde arama kurtarma faaliyetleri var. Kalbimiz kurudu ekran başında. Ölümü düşündüm sürekli. Sanki boğazım düğüm ve yaşamıyorum günleri. Öylesine bir varlık bedenim. Nefes almayı unutmuşum. Aynada yüzümü yıkarken evsiz kalan insanların ısınmak için yaktığı ateşte sevdiklerinden gelecek haberleri bekleyişini izledim canlı yayınlarda. Canlı kalbim mezar oldu kolonların altında. Bir baba ölen kızının elini tuttu sıkıca. Bisküvi cebinden çıkaran babanın görüntüsü yakıyor yüreğimi.
Binlerce tweet okudum. Ev adreslerini paylaşan insanlar sevdiklerini arıyordu. Bir adam enkazın altındayım yazdı. Kurtuluş anında selfie çekti ve çıkarıldığını paylaştı. Binlerce insanın toplu mezarlarını gördüm haberlerde.
Kedi yavrusuna uzatılan merhametli ele tanıklık ettim. Enkazdan sağ çıkarılan bir teyze el salladı bizlere. Kuzular çöken ahırdan çıktı. Ezeli rakipler dost oldu. Fenerbahçeli taraftarı kurtarmaya giden ekibin sözlerini insanların birbirine olan tutkusunu gösterdi bana. Yediden yetmişe Türkiye bir nefer olarak sıkıca sarıldı sevdiklerine. Çocuklar gülsün diye oyuncaklar alındı. Beşiktaş maçında binlerce oyuncak atıldı sahaya. Fenerbahçe yardım tırlarının birisini gönderip diğerini yüklemek için kolları sıvadı. Galatasaraylı oyuncular depremden kurtulan çocuklara forma hediye etti. Jack ve Samuel bana Fazıl Kalben'den olumlu haberi getirmedi.
Fazıl Kalben kaldırıldığı hastanede ameliyat edildi. Ama beş saat sonra yaşam mücadelesini kaybettiğini anlattı ikisi bana. Oya'nın iyi olduğunu söylemiş Jack ameliyattan önce ona. Moralini yüksek tutmak istemiş ama iki kardeş yok bizimle.Türkiye'ye dair haberleri hep okudum. Medcezir'in hastanede intihar ettiğini öğrendim. Alpha Medcezir'in cenazesinde sürüyü yönetmeyi düşünmüyor olduğumu yüksek sesle beyan ettim. Nezaketle onlar bana destek oldu. Kadınlar sürüyü idare ederdi ama güçlü bir alfa gerekiyordu bize. Jack veya Samuel'in aday olmasını istedim.
Öğleden sonra taziye ziyareti için terapist Kylie gelmişti. Alpha Medcezir'in elinden düşürmediği kitabı ve Oya'nın resmini bize teslim etti. Odamda bulunan altın kutuyu aldım. Kitabı ve resmi içine koydum. Alpha Medcezir'in mezarında kutu duruyordu.Alex'in hediyesi olan kalem ve silgi ise çalışma masamda kalmıştı. Siyah Kraliçe kitabı alfa tartışmaları yaptığımız için aklıma gelmedi. Alex Telles bana yardımcı olacağı zaman asla ortaya çıkmazdı.
Kişisel düşünüyordu sürüyü. Benim sorunlarım onun değildi. Akşam odamda elinde silgi ve kalem ile bana bakıyordu.
- Alfa ölmüş Lisa.
- Altın kutuyu onun mezarına koydum.
- Gördüm. Odaya gelmeden onu mezarında ziyaret ettim.
- Oya ile ikisi yok. Siyah Kraliçe kitabını eşi okumak istiyordu. Alfa onu okuması için almıştı.
- Lisa. Kitabı neden alıp okumadın ?Cidden ben neden kitabı alıp okumadım diye düşündüm. Alex Telles silgi ve kalemi alıp cebine attı.
- Kalemin bazen kalpten geçirilen duyguları yazmayan eşya olduğunu düşünüyorum. Duygusal çöküş alfaya seçenek vermedi. Oya için inanılmaz bir iyilik seferberliği yapardı. Eşinin resimleri çizer veya onunla ilgili düşünceleri filme döküp aşkını bize anlatırdı. Oya ile ilgili kurtlara kütüphane açardı.
- Binlerce yıllık vampirler böyle mi yapıyor ?
- İyi geceler Lisa.Duvardan geçeceğini düşündüm. Alex Telles ise kapıya yönelmişti. Sanki benim alfa tartışmasını kazanmak için onun düşüncesini istediğimi bilmiyor gibi yapmasına çok bozuldum.
- Silgi alfa bensiz olabilirsin.
Kolunu tuttum.
- Kalem. Bana Lisa dediğin gün birey olmaya karar verdim.
- Yönetmeyi beceren en iyi kadın olduğunu söylemez isem sen hisset Silgi. Alpha Silgi veya Lisa olmak sadece senin dudağının arasında.
Elime dokunup kolunu kurtardı. Beni bırakmıştı arkasından. Evimin kapısından çıktı.
- Haklısın. Sen dedikçe eksildim. Ben dedikçe bencil hissettim. Alfa olur isem saygıyı görürüm gözlerde. Seni kalbime fazla yakın tutmam benim hatam. Senin aşkından sarhoş olmak yine benim hatam. Zemine seninle basmak isteyip yokluğun ile burun buruna daima kalmak yine benim hatam. Sana ömrün boyunca vampir Alex Telles diye mi seslenip araya protokol farkı katmalı yüreğim ?Kalbim aramıza protokolü koymak istemedi. Onun konuk olarak sürüye girip çıkmasını istemiyorum. Silgi olarak değil alfa Lisa olarak kalkan koydum aramıza.
- Silgi veya Lisa olarak kendini sevdiren kadınımsın. Ağzından çıkanların beni savunmasız yapar. Sadece dişleri uzun vampir bıraktığını bilmiyorsun geride. Sana gelmiyor isem beslenmeyi bıraktığım içindir. Kan emen ben seni mutlu etmek adına kan yapan demir ilaçlarına başladım. Zehri vücuduma aldım.Ben onun fedakar davranışına hep güç olarak baktım. Belimi saran ellerini ve boynunda dudağını hissettim.
- Ben sana protokol değil can olmak isterim.
- Ben Alpha Lisa.
- Bayan Lisa. Hanımefendi Silgi. Luna olmamak şartıyla hepsi.
- Beni layık gördüğü konumda hiç olmadım. Ama Silgi olarak sürüye liderlik yapacağım. Arka perde sana ait olsun.
- Kalem olacağım. Vampirler kılık değiştirerek istediği insan gibi kalır Lisa. Omega kurtların arasında bulacaksın beni.Omega kurtlar çok alt grupta olurdu. Omega Kalem'in yapacağı işler çöp boşaltmak veya yemek masasının toplamak olacaktı.
Ertesi sabah telleri aşan bir omega olduğunu Samuel odama gelip haber verdiğinde dün geceyi düşündüm. Alex Telles bana omega olarak gelecekti. Yolda Jack bana gelen adamı sanki daha önce gördüğünü söyledi. Alex Telles omega kurtların biri gibi görünüyor olmalıydı.
Hücreye inen merdivenlerin sonunda bana bakan Gabriel Strabon'un bedenini görmeyi beklemiyordum.
- Sen. Ama bu imkansız.
- İmkansızı denememiz gerekli Silgi.
- Sen öldün.
Jack ve Samuel bana bakıyordu.
- Gabriel Strabon. Sen ölü bir insansın.
- Ben sadece omega Kalem. Beni birine benzetmiş olabilirsiniz.Kahkahalar atan adamın dişleri çürümüş ve başından kan akıyordu.
- Olamaz. Bu rüya.
Alex Telles bana bakınca gülmeye başladı.
- İlizyon vampir sanatıdır. Sen sadece korkularını yüzeye çıkardın. Gabriel Strabon öldü. O bir insan. Geri gelemez.
- Bana eşin olmayı teklif ettiğin kısmı gerçek miydi ?
- Evet.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Silgi 🙋
Teen FictionMelez olarak kimseden yardım istemeyi düşünmedim. Onu görünce fikrim değişti. Okurken oy vermeyi unutmayın.