Silgi / Lisa

17 12 0
                                    

Sonunda bir cevap vermenin hiçbir şey olmamış gibi davranmaktan öte olduğuna karar verdim.
- Alpha Medcezir. Babanız pek az gülerdi. Zekası bizi klan ve ardından sürü yaptı. Biz melez kurtlar onun bazı konularda çekimser olmasını yanlış yorumladık. Siz ise bizi düşünmek hedefinden oldukça uzak kaldınız. Her gün veya en azından bir müddet bizim dertlerimizi dinlemek size kafi olabilirdi.
- Silgi. Ben seni dinledim. Herkesin önünde alfa olan beni istemediğini söyledin. Sonunda hiçbir şey olmamış gibi davrandım. En iyisi Jennifer Lawrence ile birlik olmaktı. Sen vampirin gölgesinde kalınca gözlerim parlak zenginliği göremedi. Şimdi üzüntü içinde sevgilim Lora'ya haset bakışlar atıyorsun.
- Lora veya başka kızla gözümün önünde seks yapıyor olsan dönüp bakmam Medcezir. Seni sadece kardeşim olarak gördüm. Bu konuşma dibi yanmış tencere yemeğine benziyor. Yemeği başka tencereye alırsın ama yanık kokusu hala burnunda kalır. İlişkiniz benim için çöl. Yorum yapmam için çölde yolu bulmam gerekir. 
- Öyle ise çete adına beni takip ettiğine eminim.
- Sürüyü senin ve Lawrence'nin elinden alacağım. Eğer onu göndermez isen bizde maddi zararlar açacağız. Bilirsin büyük deliklerin kapanması için fazla toprak gerekir.
- Sen beni ölümle mi tehdit ediyorsun Silgi ?
- Hayır Alpha Medcezir. Parayı alır isek sürünün arazisi kalır sana. Ama çalışmak isteyecek klanlar kalmaz. Parayı veren düdüğü çalar. Sen ancak düdüğü benim elimden almaya geleceksin.

Bu konuşmanın ardından sabah kendimi çok daha iyi hissettim. Samuel ve Jack ile planın detaylarını çilek diker iken tartıştık. Jack akşam için kapıları açacak ve Samuel arabaları garajdan çıkartmak için on tane Kararlı ve Azimli çete üyesi ile planın son ayağına geçmiş olacaktı. Riskleri ve yakalanmamak adına planı tekrar masaya yatırmak için Alpha Medcezir'in sevgilisinin doğum günü partisinde buluşmaya karar verdik. Lora için balonların asılacak olduğu bahçede ufak kaza olduğunu konuşan iki kadın Lawrence'nin kafasına iskelenin devrilip düştüğünü söyledi bize.
İki kadının bize getirdiği kara haberi teyit etmeye Jack gitmişti. Çilekler için bize kadınlar sadece günde iki uzun ekmek veriyordu. Jack güneş batarken geri dönmüştü yanımıza.
- Lawrence öldü. Doğum günü partisi iptal edildi. Alpha Medcezir ve Lora çoktan siyah giysilerini giyindi.

Parti için hazırlanmış balonların arasında Alpha Medcezir son yolculuğuna çıkan Lawrence'nin bizim için bir ana olduğunu söyledi. Neyse ki o sırada Samuel garaj kapıları açıp üyelerin arabaya binmesini sağlıyordu. Elektrik koro halinde okunan ilahi sırasında kapandı. Jack ardı sıra havai fişekleri patlattı. Son model arabaların farları son kez sürünün arazisinde yandı. Alpha Medcezir cenazeyi unuttu.
- Bana Silgi'yi getirin hemen.
Neyse ki derede onu takip ettiğim geceden pay çıkardım. Bir adamın sahte sevgilisi varsa onu karanlıkta aradan çıkartmak için kurdum serbestçe boğazını koparıp attı. Vampirler kan kokusunu almıştı. Arazinin dışındaki tellere tırmanan vampir sürü ve sınırdaki beta kurtların zihinsel bağlantı yoluyla yardım çığlıkları atınca Alpha Medcezir için çanlar çaldı.
Kulaklarını kapattı.
- Biri gösteriyi bitirsin. Silgi ne istiyor isen yapacağım.
- Öyle mi ?

Yarı çıplak bana bakan Alex Telles değildi. Alpha Medcezir gördüğü seksi vücudum için yorum yapmadı.
- Kesinlikle bu kadar kolay olmasını beklemiyordum.
Jack ile bağlantıya geçtim.
- Vampirler için beslenme.
Jack sınırdaki vampirlerin önüne Lawrence'nin bedeni bıraktı.
Beslenmek için kavgaya tutuşan vampirler bir süre sonra sınırı terk etmişti. Son model arabaları Samuel vermeden önce vampir kasanın yerini aramaya gelmişti.
Onu daha önce gördüm. Soluk teni ile bize baktı.
- Alpha Medcezir kasa nerede ?
Medcezir cevap vermedi. Aklı ise kasanın güvenliğine gidince çorap söküğü gibi devamı geldi.
- Silgi. Kan vampiri olarak sözümü tuttum. Kasa eski alfanın yatağının altında.
- Hayır. Ben alfa olarak onu Silgi'ye vermem.

Vampir kaybolmuştu ve çete üyeleri hırsızlık sonucunda biriktirmiş olduğumuz para ile satın alınan gümüş ağı fırlattı.
Alpha Medcezir gümüşün içinde kurdu ile zayıflayıp bayıldı.
Yatağın altındaki kasada Jack'in tahmin ettiği gibi bir yazılım vardı. Şifre, göz kontağı, parmak izi.
Sorgu odasına götürülen Medcezir yüzüne dökülen bir kova su ile kendine gelmeyi başardı.
- Kararlı ve Azimli çete asla bir alfa etmez.
- Haklısın. Biz zaten yönetimi senden istemiyoruz. Sadece hakkımız olan payı alacağız.

Jack göz kontağı için alfanın gözünü kasaya yaklaştırdı.
- Üzerimde utanmadan göz kontağı çalışması yapıyorsunuz.
- Lawrence öldü. Sen bize lazımsın alfa.
Sinirlerim gevşemiş değildi. Ama gülümsedim.
Kasa bomboş çıkmıştı. Hayal kırıklığı içinde Medcezir'e sordum.
- Neden ?
- Lawrence kurtlara güvenmediği için haklıydı. Kasayı ve odayı biz tuzak için kurduk.
- Sorgu odasından herkes çıksın. Bir kişi ben söylemeden gelmesin.
Kasayı Jack bıraktı ve Samuel bana bir gümüş bıçak uzattı.
- Sana zarar vermesine Silgi izin verme sakın.
- Olur.

Herkes gidince bıçağı onun koluna tuttum. Gümüş onun hoşuna gitmiyordu.
- Bize borçlusun.
- Silgi sana hiçbir şey borçlu olmadım. Sana aşıktım. Sen ise benim alfa olduğum sürüde bozgunculuk ettin. Babama hayatın borçlu.
- Baban öldü. Yıllarca klan üyeleri çalıştı. Ne kapanmayan borç böyle bizimkisi Medcezir ? Yeni yetme bir genç kurt olarak 18 yaşında bizim elimizde olanları aldın. Bankaya götürdün.
- Banka mı ? Asla böyle şeyler söylemedim. Ağzımdan paraya dair fazla şey alamazsın.
- Para nerede ?
- Melez kurtlar için banka açtım. İnanmıyor olabilirsin. Ama ben parayı oraya sakladım. Melez bankası kuruldu.

Medcezir çocukken bize hep masal anlatırdı. Dereden ejderha çıktığını söylerdi.
- Çilek fidesi için borç aldınız mı? Hayır.
- Yurtdışında bir hesaba Lawrence tüm parayı yatırdı.
Sözlerini yavaşça sindirmek adına düşündüm. Sahte bir söz olabilirdi.
- Sana inanmam.
- Öyle ise bıçak ile beni öldürür ve hesabı kontrol edersin.

Alfa gücü sürüyü oluşturan efsanedir. Medcezir, denetim şartıyla hücreden çıkacaktı. Ölümü sürüyü zayıf tutardı.
- Denetim yapacağız. Böylece alfa olan sen aylık toplantı yapacaksın. Gelir ve gider tablosu mali kurulda herkese açık ve saydam olacak.
- Ben paramı vermem Silgi. Sizin değil hesap.
- Başkaları sefil iken burada kalkmış bencil vahşet çığlığı mı atacaksın ? Alex Telles ile korkunç hikayeler vardır. Seni karşı köşeye atması ve boynunu kırması hiç fena son gelmiyor kapıda bekleyen kalabalığa. Birlikte anlaşmış sorgu odasından çıkacağız.
- Alex Telles uzun zamandır bizi ziyarete gelmiyor. Çünkü; onu babam istedi. Oğlunu güvence altına aldı vampir ile. Adını bildiğimiz vampir bizi çoktan unuttu. Kibirli adamın gönlünde gül bahçesi sahibi olduğunu bilmiyordum.
- Alex Telles senden daha yakışıklı.
- Bu doğru ama senin vampire güvendiği bilmek acı verici. Birkaç gün sonra sürüde yattığı dişi kurtlar ortaya çıktığında senin sadakatsiz adama bakacak gözlerin kalmayacak.
- Hayatım boyunca bir vampirin yaşamını merakla araştırmak istedim. Bu duygunun ne olduğun bilemezsin.
- Babamın kim olduğu arardım. Sonra yoruldum.
- Alex Telles beni yüzyıllar boyunca aradı mı ? Bence sorunun cevabı evet.
- Ya sadece bir kurban olarak dikkatini çekti isen ve sonrasında ilgisini kaybetmiş olan kadınlardan biri sen isen Silgi o zaman bana şans verir misin ?
Söylediklerine inanmadım. Bıçağı sıkıca tutup sorgu odasında cevapsız kalan bir Medcezir bıraktım arkamda.

Silgi 🙋Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin