Alex Telles sadece yeşil gözleri ve gamzesi güzel adam niteliğinin bir tık ötesinde seksi biriydi. Onun dokunuşları narin ve dudakları benim kurduğum tüm öpüşme sahnelerini taşıdı bir denize. Denizde boğulmak yoktu. Aksine beni suyun üstünde tutmak için elleri var olacaktı.
Ben hiç kaybolmak istememiştim sekste. Onun şimdi bana bakan yeşil gözlerinde şehvet yoktu. Düzgün burnu ve alımlı dudakları ile gülümseyen yüzü kıymetli bir maden ocağı geliyordu bana. Cevherim olan Alex'ti. Bir erkeğin süsü kirpikleri miydi ? Yoksa böyle pratik dokunmayı bilen parmaklar tüm süsü bana sunmak için hazır hep bekler mi ?Kafamda üç film oynuyordu. Biri korku filmi. Vampir beni ısırdı diye başlıyordu. Diğeri gerilim. İkimizin aşkında kurban olan kim sorusu ağır basıyordu. Üç ve benim istediğim fantastik konulu aşk filmi. Yetişkin içerikli tüm sahneleri onunla çekecek kadar kendimi birlikte ışıkların altında hayal ettim. Sadece bizimki rol olsun istemedim. Kalbimi doktor ameliyat sırasında göğüs kafesinden çıkarıp kenara koysa insan olmadığımı söyleyemez. Ben onu vampir diye öteki tarafı itmek artık istemiyorum. Yapamıyorum zaten Alex olmadan saatlerin ayarını.
İhtiyacım olan seksin verdiği yatıştırıcı vücut rahatlaması hiç değil. Ben tutkulu bir aşkın huzur veren yakasında sıkılan melez kurt olurdum. Ama şimdi vampir dişlerinin bana geçme ihtimali vardı. İstediğim gizem ve korku aşkımın dudağına yapışmış ve arzulu gözler birbirimizin olmamızı söylüyordu.
- Sen eşini bulmak istiyor musun Lisa ?
- Beni ısırmak ister misin ?
Birdenbire felek benim şaştı. Isır beni diye haykırmak istedim ona.
- Kurdun eşini ister boynunda.
- Benim eşim sensin Alex.
Dudağıma değen dudağı sanki benim için başka bir boyut açıyordu. Portal büyüktü.
- Seni ısırıp dişimi çekmem. Biraz kanını emmek isterim.
- Seks sırasında mı ?
- Kurtlar nasıl yapıyor Lisa ?Kurtlar kızgınlık döneminde çift olarak birbirini mühürler veya ısırır. Ona kadim tarihin cinsellik bölümünü okur isem uykuya dalıp giderim.
- Boynu ısırır. İz kalıcı olur.
Vücudunun ağırlığını yatağa verip kollarıyla kendini destekleyen Alex göbeğime öpücük kondurdu. Ardından başını kaldırıp bana baktı.
- Hızlıca senin kanını dilimde tutup seni öpeceğim. Öpüşme sırasında kendi kanın bana tadını verecek.
Ağzı cevap vermemi istemiyordu. Dili dilimle temas ederken beni öpen dudağının ısındığını hissettim.Gülmeye başlayıp ardından beni yatakta ters çevirdi. Kollarım ellerinin arasında duruyordu.
- Suit kelepçe vermiyor bize. Senin kalçaların bir harika.
- Bağlamak için kravat yok mu beni ?
- Sen Lisa kalbime bağlı kadınsın. Bileklerini tuttum. Bırakmam. Sadece ellerim meşgul olacak. Ondan böyle durmak zorundasın.Ellerini çektiğinde yüzümün üstüne yatakta yatıyordum. Kelepçeli arkadan ellerim varmış gibiydi. Kalçama dokunan ellerini bana masaj yapmaya başladı.
- Senin eşin bir vampir. Korkusuz olmalısın. Kan dilinde olmaz. Endişeli bir seks bize zarar. Bebeğimiz olmaz.
- Bebek mi ?
Melez kurt ile vampirin bebeği olur muydu ? Bilgi hazinesinin çoklu kaynakları bizim kütüphanede yoktu. Ondan bir çocuk istedim. Alex'in yeşilleri oğlumda olabilirdi. Hassas noktam çocuklar. Belki çocuk sevgimi sorgulamak için konuşuyordu sadece.
- Anne olmak istemez misin ?
- İsterim herhalde. Daha önce anne olmadım. Bilmiyorum o duyguyu. Tatmadım hiç.Kalçamı serbest bıraktığında emrini verdi.
- Silgi. Benim için çömelip pozisyon alır mısın ? Dilim senin tadını böyle almak istiyor.
Ben boynumda diş istedim. Alex ise vajinanın diliyle dilini buluşturup beni kıvranıyordu. Çaresiz dokunuş bana yeni orgazm dalgası oluşturmak üzere iken dilini çekti.
- Vajina bana isteğimi vermeli eşim. Yoksa ısırık olmaz.
Aletini hissettim tekrardan. Kalçamı eliyle tokatladı. Belimi tuttu. Böyle seksi adam karşısında boşalmayı uzatmak istiyordum. Ama nafile.
- Geleceğim.
- İzin vermiyorum Lisa.
- Ama Alex bu beni perişan eden bir durum.
Ben vücudum ile birlikte tatmin olurken Alex beni tuttu. O inanılmaz istekle tekrar içimi doldurdu.
- Alex.
- Vampir eşinin sınırı sonsuz.Belimi güçlü ellerinin arasından koparmak zordu.
- Sadece sabret benim için Silgi. Böyle yapar isen ismimi duyup aşırı istekli vampir oluyorum.
- Kalem.
İçime boşaldı ve boynuma giden dudaklarını öpücük kondurup nefese nefese konuştu.
- Ölümüm ol Lisa. Yoksa en büyük günahım sen olacaksın. Kurdun beni sevsin. Luna ol bu vampir adama. Tek iken çift olalım ikimiz. Bana bugünü verme. Yarınlarda bulmak isteyecek kadar tenini aramak ile tehdit et beni.Böyle romantik sözlerin sonu çak ile bitti. Çak diye dişlerini çıkartıp kaptı boynumu. Kene ısırdı mı sizi ? Alex boynuma dişlerini öyle geçirdi. Kan emen dişleri çıkmayacak diye korkan gözlerim siyah görüyordu pembe yatak başlığını.
Kurdum zayıfladı.
- Ölüyoruz. Ölüme gidiyoruz. Lisa sen iyi misin ?
Ellerini hissettim. Göğüslerim onun esiri olmuştu.
- Seni ısıran dişlerim değil Lisa. Panik yapıyorsun. İlizyon yaptım. Korkun fazla.
Ona baktım. Doğru söylüyordu. Belimi tutup gülüyordu. Ve sertçe aleti benimle ritim tutup boşaldı.
Yatağa uzanıp sol kolunu uzattı.
- Sokul göğsüme. Bazen fena tatlı kız oluyorsun. Seni çak diye ısırdım öyle mi ?
Gülümseyip bana bakınca küsmek istedim. Çekiştirip beni sardı kendisine. Boynumu yalayıp cidden dişini geçirip çıkardı.
- Sadece iğne batması kadar ısırık. Artık benimsin. Kene değilim ben. Böyle böcekleri nereden buluyor zihnin ?
- Benimle ömrünün sonuna kadar ilgilenir misin ?
Cevap vermedi soruma. Sadece burnuma dokunup fısıldadı.
- Gözlerini alamam gözlerinden. Sözlerini söyler zihnim defalarca. Beni ara daima. Sen aşksın soğuk vampirisin kan akan dişlerinin arasında.Onun için harika eş olmak istedim. Seksten sonra birbirine çiftler arkasını dönüp yatardı. Alex Telles ise benimle ilgilenmek adına bacağını açtı.
- Üşüyor musun ? Bacağını getir bacaklarımın arasına.
- Öyle ısınır mıyım ?
- Hayır. Sadece senin vücudunun sıcaklığı beni kana götürür.
Ne söylemek istediği anlamadan söylediğini yaptım.
- Şimdi ayağında hareket eden kanın geçtiği kılcal yolları biliyorum.Duşa giden yolda beni kucağından hiç bırakmadı. Vampir eşiniz varsa üç dakika içinde sizi tertemiz banyoda yapıyor. Kolum oynamadı. Beni yıkayıp pak eyledi. Alex Telles beni yatağa bırakıp gider gitmez boynumu görmek istedim. Dolabın aynasında dişlerinin izi vardı.
- Dişlerim hoşuna gitmedi mi ?
Saçları ıslak ve su damlası dudağında bana bakıyordu Alex. Beline sardığı havluyu atıp onunla öpüşmemek için yutkundum.
- Gitti hoşuma. Gitmez mi Alex Telles'in eşi oldum.
- Dinlenmek istemiyor musun ?Yatağa doğru yürüdüm ve kolumu tuttu.
- Öpüşmek isteyince aklından geçirme. Ben senin eşin oldum. Ne ister isen yap bana.
Dudağımda dudağı vardı. Beni öpen Alex'ti.
Yatağa gitmeden önce benim için bir örtü çıkardı dolaptan.
- Ben geleceğim. Kan içip birazdan yanında olurum. Üşüme istiyorum.
O beni örttü.
Gelene kadar onu bekledim. Yatağa geldiğinde üstünde siyah pijama vardı.
- Kan kokusunu alıyorum. Ama başka bir koku daha var sende.
- Kan aldığım vampirin kokusunu aldın.
- Vampirler benim peşime eşin olduğum için düşer mi ?
- Sen artık yarı vampir oldun Lisa.
Yataktan doğruldum ve korkuyla sordum.
- Bu sadece eş bağı için ısırık değil miydi ?
- Dişim sana geçti. Kan emmek için arzu duyacaksın ?
- Benim kurdum ne olacak ?
- Uyur musun eşim ? Sadece sana şaka yaptım. Seni ısırdım. Kanını yutmuş değilim. İstemediğin şeyleri sana aslan yapmam.
- Vampirin ısırdığı herkes dönüşür Alex.
- Saf kan vampir ısırığı farklıdır. Dönüşüm kanını içmez isem asla olmaz Lisa.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Silgi 🙋
Teen FictionMelez olarak kimseden yardım istemeyi düşünmedim. Onu görünce fikrim değişti. Okurken oy vermeyi unutmayın.