Silgi ( Lisa )

6 4 0
                                    

Soğuk baklavayı kan serumları arasına koydum.
- Biliyor musun ? Biz vampirler insanlara özgü besinler yemek için bir dönem tutsak edildik.
- Ciddi misin ?
- Evet.
Anlatacağı şeyin önemli olduğunu düşündüm. Büyük ciddiyetle onu dinlemek için elimi yıkadım.
- Seni kandırdım. Çilekleri temizlemek sana kaldı.
Çenem düştü ve klan içinde olan çocukların eğitimi sırasında buldukları bir cesedi anlattım.
- Ceset vampire aitti.
- Ciddi misin ? Tabiki değilsin. Seni kandırdım ve intikam alıyorsun.

Muhallebi piştiği için vanilya paketini uzattım eşime.
- Senin böyle muhallebi yaptığını görmek harika.
- Hep benim elimden yiyorsun. Tereyağı keser misin ?
Alex'in getirdiği poşetlerin arasında tereyağını buldum.
- Sen tereyağı kesip atarsın Alex. Krem şanti ve süt alıp mikseri bulmalıyım.
Alex çabucak istediklerimi tezgahın üstüne bıraktı.
- Tereyağı alabilir miyim sevgilim ?
Tereyağı poşetini çıkartıp bıçakla kesecek iken parmağıma değen bıçak canımı yaktı.
- Kanıyor parmağım.
Ağlamaya başladım ve vampir eşim dudağını götürdü parmağıma.
- Sadece ufacık bir sıyrık.
- Olsun.
- Kanının tadını sevdim. Ama tereyağı atmalıyız. Sen ister isen otur kanepede.

Yemek konusunu çözmek için eşim  arkasını dönmüştü bana. Telefonumu aldım ve sevdiğim yazarın güncel olarak kaleme aldığı kitabını okumaya başladım. Yeni bölüm yayında yazıyordu panoda.
- Alex. Popüler bir yazar var. Kitabı çok okunuyor.
- Tezgahı temizleyip çöpleri atacağım. Çamaşırları halledip geleceğim.
Carla adlı kitabı okumaya başlamıştım. Henüz ikinci bölüme gelmiştim. Ve kapının zili çalmıştı. Alex çamaşırları asmaya gitmişti ve gelen apartmanda biri olmalıydı. Eşim yoktu ve kapıya yaklaşmak bana tehlikeli geliyordu. Dayanamadım ve ağır ağır yürüdüm.
- Berk evde olmadığını düşünüyorum.
- Nil biraz bekler misin ?
- Alex Telles doğum gününe gelmek isteyecek mi ? İptal edilen doğum gününe ben gitmek şahsen istemiyorum. Gidiyorum yetiş beni.

Berk ve Nil kayboldu. Arkama dönünce gülümseyen Alex'in elinde çamaşır sepeti vardı.
- Aşkım. Kapıdaki Nil ve Berk miydi?
- Doğum gününe gidiyor ikisi.
- Ela dışlanmış. Doğum gününe giden olmayacak.
Rahat bir uyku çektim. Kadayıflı muhallebi tatlısının tadına uyumadan bakmıştım. Alex beni kampüse götürdü. Sanırım dersi hiç dinlemedim.
Çıkışta herkes kimsesiz çocuklar için kermes yapılan alana gelmişti. Tabaktaki ıslak keki kampüste satıp bağış topladım.
O akşam kampüsten dönünce Alex'in yaptığı soğuk baklava ile meşgul oldum. Tıka basa dört dilim yedim.
- Miden artık istemiyor sevgilim.
- Tatlıyı istemeyen midem olmadı hiç.
Soğuk baklavayı Alex dolaba götürdü ve bana baktı.
- Gece uyumadan önce daha soğuk baklava yediğini görmeyeceğim değil mi ?

Komedi filmi boyunca hiç gülmeyen Alex'in kucağında saçı ile oynadım.
- İzler misin aşkım ?
- Komik değil ise neden bize komedi filmi açtın ?
- Melez kurtları tavlamak için beş kural diye videoda gördüm. Kurtlar komediye bayılıyor.
- Ben seninle gülmeye Alex bayıldım. Başka sahneler sadece gülümseyip geçerim.
Alex filmi kapattı ve elimi saçından çekip öptü.
- Kel kalmak istemiyorum. Saçımı sekste koparıp attın.
- Kampüste ıslak kek dağıtmak kimin fikri Lisa ?

Ona kimsesiz çocuklara yapılan yardımdan söz ettim.
- Kek ben yaparım. Dağıtmak ister isen sana veririm.
- Alex bu bağış üniversite adına oluyor. Kafamıza göre değildi sevgilim.
- Bende iyilik yapmak istiyorum.
Telefonu kanepeden aldım. Kimsesiz çocuklar adına bağış yapılması gereken banka hesaplarını gösterdim.
- Para yardımı hesaba yapılıyor ancak. Makbuz kesmeden olmuyor diğer türlü.
- Melez çocuklara mı yapılıyor yardım Lisa ?
- Hayır. Üniversite yapılan tüm bağışlar insanlara gider sevgilim.

Alex telefonumu aldı ve odasına gitti. Üç dakika sonra telefonu bana uzattı ve bağış miktarını gördüm.
- Sen ne yaptın Alex ? Tüm paran bitti.
- Trilyon benim için sıfır kadar etkisiz. Yıllardır para kazanıyorum.
- Senin toplam servetin ne kadar ?
- Silgi. Senin gözlerinin ışıltısı kadar. O yüzden hadi Ela'nın doğum günü için aldığın elbiseyi giyin ve dans edebiliriz.
- Ciddi misin ?
- Yatak odasına koş sevgilim.

Yatak odasına gidip elbiseyi giyinip topuklu ayakkabı ile kombini tamamlayıp dudağıma pembe ruj sürdüm. Aynada kendime baktım. Salondan keman çalan sanki biri vardı. Smokin ve keman çalan bir Alex Telles mi ?
Hangi ara böyle seksi bir müzisyen olmuştu. Onu dinliyordum gözlerim kapalı. Keman durdu ve kahkaha attı.
- Seni böyle etkileyen ben miyim ?
Gözlerimi açtım.
- Sende hüner bitmez.
Alex kumanda ile müzik kanallarını gezerken ben kanepede bulunan kemanı aldım elime.
- Alex yazıyor.
- Bana özel keman ondan aşkım.

Alex benimle dansa başladığında yarın erken kalkmam gerektiğini ona söylemeyi unuttum. Saatime baktım ve sokak hayvanları için mama dağıtmaya gidemedim. Meral mesaj yazmıştı.
- Anlaşılan uyuyorsun. Sekiz kez aradım.
Çabucak cevap yazdım.
- Ben biraz geç katılır isem sorun olur mu ?
- Ulu Sokak'ta bekliyoruz seni.
Alex ile süpermarket zincirinin birine girdik. On tane mama ve beş tane su aldık. Ulu Sokak'ta arabadan indim. Mama ve suları arkadaşlarıma teslim ettim. Alex nedense onlarla kalmamı istemedi.
- Sevgilim. Unuttun mu ? Doktora gideceğiz. Regl için randevu almıştık.
Meral bana doktor İlyas'tan söz etti. Araba alışveriş merkezinin otoparkında durdu.
- Lisa.
- Konuşma aşkım.
- Giyinmek temel ihtiyaç. Evde giysilerin az var.
- Mama dağıtmaya devam edebilirdim.
- Meral senden nefret ediyordu. Kafasında sana karşı hoş olmayan bir plan vardı. Gabriel Strabon hakkında konuşmak için seni rahatsız edecekti. Engel oldum.
- Sana inanmak isterdim. Ama inanmıyorum.
- Göstermek istiyorum.

Meral eşime teşekkür etti. Alex gitmişti. Gruplara ayrılmak en iyisi dedi Meral bize. Bana sarıldı ve ikimizin mama dağıtmaya çok istekli olduğundan söz etti. Herkes sokağa dağıtıldı. Ulu Sokak'ta bulunan Peri adlı köpeğin kulübesine mama dökünce Meral bana gülümsedi.
- Gabriel mama dökümü için bana hep yardımcı oluyordu. Onun bebeğini kaybettim. Sence neden öldü ?
- Dedektif değilim Meral.
Meral mama poşetini sıkıştırdı ve elindeki telefonu uzattı bana.
- Silgi olan adını Lisa diye sınıfa Gabriel söyledi. Hiç onu öldürmek istedin mi ?
- Meral. Mama dışındaki sorulara cevap niçin vereceğim ?
- Lisa. Adını söyledik derslerde. Sen ise Gabriel ölünce Silgi lakabı konusunda ısrar etmedin bize.
- Aşık olmuştum. Dikkatsiz oluyorum.
- Meryem alamadı elimden onu. Ama Lisa sen bebeğimi hastanede kopardın benden.
Meral cebinden çakı çıkardı.

- Kurdun ortaya çıkacak. Nefes almalısın sevgilim.
Alex'in kokusunu aldım ve otoparkta olduğumuzu gördüm.
- İllüzyon mu ?
- Seni yakında tutmaz isem kurdun sokakta melez olduğunu herkese göstermiş olacaktı.
Alışveriş bittiğinde cidden ayaklarım ağrıyordu. Ama Alex'in beni koruması aklıma gelince şikayetçi olmadım.
Nihayet haftasonu gelmişti. Cumartesi sabahı Fazıl Kıl bana mesaj attı.
- Sınıfça bara gidiyoruz. Seni aramızda görmek istiyoruz. Gelmek ister isen altıda hazırlanmış olmalısın. Belediye otobüsünü kullanacağız.
Ardından konum paylaştı benimle. Alex uyuyordu ve Meral'in yapacaklarını düşününce gitmek istemedim. Saat dört olmuştu. Alex uyanmış değildi. Yatağa gittim ve onu öptüm.
- Aşkım.
- Film sevmiyorsun. İşimiz olmadığı için uyumaya devam edeceğim.

Kırmızı derin göğüs dekolteli ve mini elbiseyi giyindim. Siyah topuklu ayakkabıyı giyindim. Alex uyanınca beni merak etmesin diye gidecek olduğumuz barın ismini televizyonun ekranına kayıt ettim.
Ekranda Dream Bar yazıyordu. Gelen belediye otobüsüne bindim. Meral ve Meryem yoktu. Katılmayacak olduklarını yazmıştı gruba.

Silgi 🙋Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin