Silgi / Lisa

13 8 21
                                    

Alex Telles adını haykırdım melez sürünün beni bekleyen üyelerinin arasında.
- Bir buçuk yıl oldu Alex Telles. Neredesin sen ?
Netleşmeye başlayan yüzün sahibi tanıdım. Samuel bana elindeki tansiyon aletini gösterdi.
- Bizi korkutma böyle Silgi. Tam çete üyeleri olarak alfanın yetkisini almıştık. Bayılıp kaldın.
- Başım çatlıyor.
- Alex Telles diye kurdun dakikalarca bağırdı.
- Gelmedi ama buraya.

Alpha Medcezir ile yarın ilgilenmeye karar verdik. Uzun süre bize zaten çektirdi. Bir gece Jack onu hücrede tutma kararını açıkladı. Oy çokluğu ile karar kabul edilmişti. Bilgisayarı açtım. Vampir Günlüğü sitesine girdim. Güncel metin yayında ve Alex Telles'in blogger ile yaptığı söyleşiyi okudum.
Satır aralarında beni saklanmış olduğunu anladım.
- Peki, melez kurdun hayatını nasıl kurtardın ?
- Cinayet işlemişti. Sınıf arkadaşını arka bahçede öldürdü. Bu küçük sır sadece onunla benim aramda.

Wi-Fi bağlantısı kopmuştu. Elektrik gelsin diye beklediğim on dakika hayatımı Gabriel Strabon cinayeti gününe götürdü. Sırrım ifşa olursa Kararlı ve Azimli çete üyeleri beni lider görmezdi. Elektrik gelince hemen siteye girdim.
- Sanırım o sürüsünün duymasını istemiyordu. Bende bilmesine izin vermedim. Arkadaşı insandı. Onun ölümü bana pahalıya mal oldu. Vampir kurallarını çiğneyip bir insanın ölüm gününü ve şeklini değiştirdim. Bir buçuk yıldır hapis edildim. Bugün özgürlüğüm için ilk gün.
- Alex Telles gibi güçlü vampirin hukuk önünde yargılanmaya başladığı dava neden bizlere kapatıldı ?
- Vampir konseyi son on yılda tüm davalarında gizlilik kararı aldı.
- Sizi bu durum psikolojik olarak etkiledi mi ?
- Hayır. Ben zaten korkulan ve hakkında bilinmez süren sıradan vampir olduğumu size hep söyledim.
- Ekibimiz sizi çok zor buldu.
- İğrenç şartlarda karşı karşıya gelmedik en azından. Kan gölüne dönüp hapishane duvarından çıkıp kaçmadım. Sizi hücreye davet etti vampir konseyi.
- Kan içmeden geçen altı ay sizi biraz vahşi yaptı mı ?
- Kontrolü kaybeden vampir bastırmak için açlığı kendisine zarar verici eylemler yapar. Ben ise sadece uyudum.
- Hücrede bulunan kalem ve silgi neden altın kutuda duruyordu ?
- Altın kafeste sadece değerli eşyalar mı durur ? Silgi kalbim. Kalem ise bedenim.

Blogger yazısının sonunda Alex Telles'in ileriyi gören ve pratik düşünen bir vampir olduğunu yazmıştı. Nesiller boyunca onun kadar sorulara açık yürekli cevap veren vampir yoktur yazısıyla haftaya davet edilmesi gereken ismi okuyucusuna blogger soruyordu.

Klan üyelerinin büyük çoğunluğu alfanın yetkisinin alınması konusunda kararsız kaldı. Jack ve Samuel onlardan yirmi kişiyi öldürmek zorunda kaldı. Kararsız melez kurtlar Alpha Medcezir'in boynunda tutulan gümüşün çıkartılmasını istedi bizden. İyi niyetini bize Medcezir gösterir ise biz alınmış tüm kararları yeniden gözden geçirmeyi kabul etmiştik. Sürünün sahibi olmadığına artık Medcezir inanıyordu. On günün sonunda boynunda bulunan gümüş çıkartıldı. Otoriter ve despot Alpha Medcezir parasını bizim hesaplara aktardı.

Klan eski canlı günlerine dönmüştü. İki puf değil kutular halinde alıyorduk. Kararlı ve Azimli çete çilek reçeli satmaya başlamıştı. Alpha Medcezir'den çalmış olduğumuz miktarı geri ödedik.
Beş ayın sonunda kazançlı ve adil bir yönetim ile Alpha Medcezir herkesin yeniden saygı duyduğu rol model oldu. Alpha Medcezir araba satışı yaptığı sırada eşini bulmuştu.
Bu sabah kaktüs satışı için aldığımız saksılar gelmişti sürüye.
- Aşkım Oya. Lütfen bebeğim. Sen ağır kaldırma.

Oya ve Medcezir sade bir luna töreni ile evlendi. Oya insandı ve işaret istemiyordu. Resmi nikah için ikisi Paris'e kalkan uçakta olacaktı.
- Aşkım. Lütfen ama herkes bize bakıyor. Kutular ağır değil.
Medcezir eşinin itirazına rağmen alfa kanıyla hareket etti ve kutuları aldı. Eşinin elini öptü.
- Burada öpüşmek yasak.
Medcezir göz kırptı bana.
- Zaten tüm gece benim.
Yeni evli çift bize aldırış etmeden öpüştü.
Samuel bana mutfaktan soğuk su getirmişti.
- Alfa. Oya ile bence yatak odasına gidin.

Medcezir bana imza atması gereken kağıdın nerede olduğunu sordu. Jack benden önce kağıdı götürdü. Alfanın imzasını almıştık. Evli çift sarmaş dolaş uçaklarına binmek için arabaya gitti. Samuel korna çalan alfaya başıyla ancak selam verdi. Elinde kocaman sürahi ve bardakla bana gülümsedi.
- Su verenin ömrü uzun olur Silgi. Alfaya el sallama şansım olmadı. Sırf senin için su getirdim.
Jack tırı gösterdi bize.
- Yıktı tüm yükü. Kendisi balayı ve sonra bebek yapar. Kaldık yine baş başa.

Tır şoförü bizim gayretimiz karşında elindeki telefonu çıkarıp video çekti.
- Çalışkan karıncalar yazacağım Jack.
- Kurt olduğumuzu kimse bilmesin. Ne yazarsan yaz şoför kardeşim.
- Eyvallah dostum.
Yorgunluktan belim ağrıyordu. Odama beni koluma giren Samuel bıraktı. Bir melez kurda göre oldukça yakışıklı olan Samuel'in kokusu aldım. Cinsellik salgısını hissettim.
- Silgi.
- Seks istemiyorum Samuel. Umarım eşin yakında seni işaretler.
- Nerede ise iki sene olacak. Seni isteyen çıkar gelirdi.
Bana öpücük verdi avuç içi ile. Gitti Samuel.
Giydiğim tulumu zor çıkardım. Bedenim ateş gibiydi ama seksin hormonları değil asla. İş yapmıştım. Kas ağrısı geziyordu belimde. Dolabın çekmecesi kremlerle doluydu. Yeşil bir ağrı kesici jeli aldım. Kokusu burnuma geldikçe boğuldum. Beş dakika jel durdu belimde. Ama koku dayanılmaz olunca duş aldım çabucak.

Herkesin iç çamaşırlarını giyinmeye gücü yetmeyecek kadar ağrılı olduğu saatler vardır. Bornoz ile yatağın içine girdim. Saçım ıslak ama belim çok fena ağrıyordu. Ellerim kutu taşımaktan şişkin gibiydi. Uykuya itiraz edemedim. Ama uyku mışıl mışıl beni teselli etmekten uzaktı. Uyuyup uyandım akşam sekize kadar. En son kalkıp pijama giyinip saçımı taradım. Islanan çarşafı çıkardım. Yastık kılıfını makineye attım.
- Kan vampirleri çağırmak için iğne ile parmağım delinir. Onların yuvasına giderim Alex. Duydun mu ?

Bir partner edinmek istemedim. Şimdi ise Alex olmadan kendi kendime tehdit ediyordum onu.
-Samuel ve benim bebeğim olur ise üzül Alex Telles.
Pencere pat diye açıldığında kendinden emin Alex Telles bana elindeki altın kutuyu gösterdi.
- Benim için bu kadar üzülme Silgi. Onu sana hediye etmeye geldim. Söylediğin şeyleri daima duyuyorum.

Ona sarılmak için koştum ve elindeki altın kutuyu yatağa fırlattım. Kokusu aynıydı. Sadece kolları benim sırtımda değildi. Bana sarılmak istemiyordu. Ona sinirlenmek adına sebebim şimdi hiç olamazdı.
- Aklın berrak su. Çağlayan veya şelale olma. Seni özledim.
Sırtıma değen o soğuk ellerini hissedince gülümsedim.
- Blogger sana sorular sordu. Yazıyı okudum.
- Senin için kabul ettim söyleşiyi.

Kucağına alıp beni yatağa oturdu.
- Seni bensiz bıraktım. Farkındayım. Neler yaptığını öğrendim ? Silgi çete lideri olmuş. Vampir arkadaşımı size yardımcı olması için gönderdim.
- Silgi.
- Artık bana Lisa söyler misin ?
- Lisa.
Dudağında dökülen ismimle ona karşı dimdik duran demir parmaklarım gözlerinin ateşinde eridi. Vücudum huzur hissi ile kollarında olmanın güzelliğini etkileyici buldu.
- Bana dokunmak için arzu duyuyor musun ?
Ben bir aptalım. Cevap vermesine fırsat tanımadan dudağına yapışıp korkup çekildim.
- Gerçekten benimle öpüşmek istiyor musun ?
- Bir vampir sevgilim olsun hep isterdim.
Eğilip bana sıcacık bir öpücük verdiğinde nerede olduğumu unuttum.
- Lisa.Birbirimize ait olduğumuzu hissettin mi ?
Cevap vermek için bekledim. Beni yatağa bırakıp girdiği pencereden çıktı. Öylece gitti. İlk öpücüğümü bana bir vampir vermişti.

Silgi 🙋Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin