Silgi / Lisa

22 18 0
                                    

Alfa bizden neler saklıyordu diye gözlerindeki perdeyi aralamak adına gelen tatlıya çatalı batırıp duruyordum. Oldum olası kadayıf tatlısını sevmezdim. Alfa klanın yaşlıları ile konuşurken Alex Telles nefesimi sayıyordu sanki. Dudağıma kadayıf yapışmış mıydı ? Sanmıyorum.

Masada bulunan mumlar dikkatimi çekti. Hepsi bana onun gözlerini hatırlattı. Yemeğin bitmesini ve evime gitmeyi bekledim. Tatlı tabakları gidince alfa bize dağılın işareti vermedi.
- Alex. Dostum. Bize bu gece oynayacak olduğumuz oyunu anlatır mısın ?
Vampirlerin oyun oynadığını görmemiştim hiç.
- Dostum. Su dolu balonlar herkesin başında olacak. Soruyu bilemeyen ıslanıp elenecek. İkimiz soru soracağız.
Oyun hakkında düşünürken Alex Telles alfaya eğilip ne söyledi ise oyun için beta Elsa seçildi çabucak. Ardından ise alfa benim adımı söyledi.
Diğerleri bize birer sandalye getirdi. İçinde bulunduğum durumdan Alex Telles memnundu. Elsa elimi tuttu.
- İyi misin tatlım ?
- İyiyim. Sadece bizim seçilecek olduğumuzu düşünmemiştim.

Alfa susun dediğinde Alex Telles'in gülüşüne takıldım. Alfanın sırlarına hakimdi. Kafamı okuyordu ve şimdi çaresizce ağzından çıkacaklar cevap vermeliyim. Kurt sürüsü bilgi yarışması yapmazdı.
- Toplum biliminin babası kimdir ?
Sınavda bugün sorulan soruyu sormuştu.
- Auguste Comte.
Balonlar patlıyor ve ıslanan sürü üyeleri eleniyordu. Vampir Alex ise bana hep kolay sormaya devam ediyordu.
Bilgi yarışması luna ve alfa için pek eğlence geçmedi.
- Dünya kadar işim var dostum Alex. Eşim ile iznini istiyoruz.
- İzin sizin.

Alfa gidince oyun bitmişti. Alex Telles adımı söyleyip birinciye ödül vereceğini ilan etmişti. Beta Elsa'ya kaldığı eve gitmesini söyledi.
- Yarışma için evin giriş katında mavi kutu olacak. Silgi'ye verirsin.
Herkes bana ne aldığını görmek isteyeceği için kimse adım atmadı yerinden.
Elsa mavi kutuyla alfanın evinin önüne geldi. Kutuyu açtım.
İçinden beyaz bir luna elbisesi çıktı.
- Ben burada yeniyim. Jennifer Lawrence hediyenin klan üyelerine uygun olmasını söyledi. Ondan kazanan kişiye luna töreninde giyinmesi için elbise almıştım.

Beyaz elbisenin kollarındaki inciler sanki gerçekti. İşlemeli yaka detayı yeni dikildiği gösteriyordu bana. Uzun kuyruğu vardı. Elbisenin astar bölümü ise kalındı. Giyinen kişinin vücut hatlarını göstermeyecek tarzda düşünülüp yapıldığı için özel sipariş gibi duruyordu.
- Çok teşekkür ederim Alex Telles. Ama bedeni bana olmayacak sanki. O yüzden beta Elsa'ya vermek isterim.
- Silgi bence sana tam olur. Senin beden ölçülerini az çok tahmin edebilirim.
Pis pis güldü. Uyurken beni terziye götürdüğünü düşündüm. Aklımı okumuş gibi dudaklarını oynattı.
- Evet.
Alex Telles az önce bana cevap vermişti. Görecekti gününü.
- Ruhumun eşini bulacağım. Biz kurtlar eş bağını severiz.
- Sen melezsin. Eşini bulman nerede ise iki yüzyılda bir mümkün. İnsan tarafın aşkı isteyecek. Kurt yönün ise eşini arayacak. Neyse bunlar senin sorunun. Eşini bulmadan evlenen alfa dostumu unutuyorsun. Luna ile ikisi eş bağına sahip olmadı.
Herkesin içinde alfanın sırrını döktü. Fakat kimse alfa hakkında bu bilgiyi sorgulamaya sıcak bakmadı. Çünkü; biz melez yaşamayı biliyorduk. Kurt adam insan bir kadına aşık olurdu. İnsan eşi ölüp giderdi. Asla bizi dünyaya getiren kadınların ömrü asırlık olmadı.

Jennifer Lawrence elbiseye dokunmak için yanıma geldiğinde Alex Telles ortadan kayboldu.
- Silgi. Üniversite bitmeden seni isteyen takiplerini değerlendirip eşini bulmalısın.
- Biliyorum. Eş bağına bende sahip olmadan kalacağım burada.
- Kötü düşünme ama vampir haklı.
Çekip gitti.
Yapabilecek olduğuma inanmıyordum. Sürüye gelen bekar melez kurt bana talip olduğunda klan üyeleri çabucak benim için düğün ateşi yakardı. Elbiseyi kutusuna koydum. Sürü üyeleri klan evlerine dönüyordu.
Elbiseyi kutudan çıkartıp dolaba astım. İncileri acayip parladığı için dokundum onlara. Elbiseyi denemek için banyoya girdim.
Aynaya bakacak iken Alex Telles'in ortaya çıkması ile çığlık attım.
- Sapıkça bu yaptığın vampir. Banyodan çıkıyorum. Az edep.
- Çok özür dilerim. İncinin biri elbisede yoktu. Fark edince onu almaya gitmiştim.
Elleri ıslak ve kocaman inciyi avucunda tutuyordu.
- Özür dilerim sana düzgün hediye edemedim elbiseyi.

O çok düşünceli davranıyordu. Duyguları samimiydi.
- İnciler gerçek ve elbise hoşuma gitti. Asıl ben özür dilerim. Sana haksızlık ediyorum. İnci için gittiğini düşünmedim. Sen ise benim için inci alıp geldin.
Islak elleri saçıma değdi. Elimi tuttu ve inciyi avuçlarıma bırakıp geri çekildi. Saniyelik dokunuş vücudumda yangınlara sebebiyet veriyordu. Onu neden yatağımda istiyordum ? Yanan yanaklarıma istemeden sol elimi götürdüm.
- Ateşim çıkıyor benim.
- Silgi aşktan.
- Vampirlerin kalbi buzdan. Sen Alex çıkardın beni baştan.
- Komiksin Silgi.

Yatağımın kenarına oturdu ve eliyle beni çağırdı.
- Senin neleri sevmediği biliyorum. Evlenmek pek istemiyorsun sürünün üyeleriyle. Vampirleri ise araştırmak sana çekici geliyor.
Elbise ile yatağa oturdum. İnciyi tuttum ve ona gösterdim.
- Bu inci şanslı. Onu boğazına takan veya satın almak isteyen alıcı çok. Biz ise melezler olarak vitrinde değiliz.
- Üniversitede seni görüyordum. Orada mutlusun.
- Neden üniversiteye geldin ?
- Beslenmeye. Bilirsin bizlerin sorumluluğu fazla. Nerede kan biz peşinden gideriz.
- Gabriel Strabon'un neden kanını içmek istemedin ?

Böyle bir soruyu beklemeyen Alex Telles inciyi çekip aldı elimden.
- Beyazın yanındaki siyahlara kimse dönüp bakmaz. İnci arayan balıkçıyı kim hatırlar ?
- Sen düşündüğümden daha olgun bir vampirsin.
- Kan kokusuna ben gitmem. Yıllar beni büyüttü Lisa.
- Adım Silgi.
- Bana Kalem diye hitap eder isen adını söylemem.
- Oldu Kalem.

Elbiseyi çıkartıp ona verdim. Benden iğne iplik istedi. Elbiseyi inciyi dikti.
- Senin için elbiseyi hazırlayan terzi ikinci kez ölçüye seni getirmem konusundaki ısrarcı oldu Silgi.
- Kalem yoksa uyurken beni ona götürdün mü ?
- Onu parçalara ayırdım. Başka vampirin sana sulanıyor olmasını beni cellat yapar. Sen benimsin Silgi.
- Kalem. Gözlerimden uyku akıyor benim.

Ertesi sabah pandemi nedeniyle üniversite uzaktan eğitime geçtiğini duyurdu. Tüm dünyada geçerli olan hijyen kurallarını alfa bize söyledi. Pandemi nedeniyle mezuniyetine öne almak isteyen öğrenciler tüm sınavların bir ay önce yapılmasını talep etmişti. Böylece üniversite uzaktan eğitimin ikinci haftasında mezuniyet sınavları düzenlemeye başladı. Altın bir diplomaya sahiptim. Alfa böyle söylemişti bana.
- Silgi tebrikler. Altın bir diploma senin artık. Uzaktan eğitim yoluyla mezun olan ilk öğrencilerden birisin. Gururumuz oluyorsun.

Alex Telles'in mezuniyet törenini sürüde yapma fikri alfaya kuşkusuz böyle cümleler sarf ettirdi. Korkunç ölüm haberini uzaktan eğitim sırasında aldım. Alex Telles odamda belirdi ve bana gazeteyi uzatmıştı.
- Gabriel Strabon'un ölüm haberini görüyorsun. Seni arayanlar olacaktır. Hazırlıklı olmalısın.
Beta Elsa öğle yemeğinde okuduğum üniversiteden birinin öldüğünü söyledi önce. Ardından tavuklu salata yemeği bıraktı.
- Silgi senin sınıfından olmasın. Aynı bölüme gidiyorsun sanırım Gabriel Strabon ile.
Onun merakını gidermek için üzülmüş rolü yaptım. En sevdiğim barbunya yemeğini yiyemedim. Odama gelince telefonuma gelen mesajı gördüm. Eşyalarım kampüste kalmıştı. Çöpe gitmeden almaya gitmem yönünde mesaj atılmıştı. Eşyalarımı alıp kampüsten çıktığım sırada sakalları olan bir adam dikkatimi çekmişti. Maske takma zorunluluğu vardı. Adamın ise maskesi yoktu. Beni görünce sanki rahatladı.
- Bakar mısınız ? Üniversitenin N kapısı burası mı ?
- Evet. Ama maske olmadan sizi içeriye kabul edeceklerini düşünmüyorum.
- Sorun değil bayan. Benim dişlerim parlak.
Adam kaybolmadan önce bana vampir dişlerini gösterdi. Alex Telles'in çıkıp bana yardımcı olmasını bekledim. Gördüğüm tek şey beni klan evine götürecek beta Elsa'nın sarı arabası oldu.

Silgi 🙋Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin