- Gitmemiz gerekmiyor mu ? En azından ben gitmeliyim. Sürü yasta.
Alex Telles beni kucağına aldı. Hızlıca sürünün topraklarına geldik. Alex beni bıraktı usulca. Tutunmak için ağacın gövdesine dokundum.
- Başın dönüyor diye şikayetçi olamazsın.
Gördüğüm karmaşa. Sürünün yaşlıları alfa, luna ve doktorun ölümü üstüne Medcezir'in yargılanmasını konuşuyordu.
Medcezir ise onu tutan sınırdan geldiği belli olan iki beta kurda durumu açıklamaya çalışıyordu.
- Luna bize emir verdi. Kız kardeşim öldürüldü. Beni buraya sabah luna çağırdı. Yas evinden çıkarken diğer beta kurtlar bana eşlik etti.
Diğer beta kurtlar ise gümüş kelepçe ile bağlanmış duruyordu.
- Medcezir suçlu değil.
- Alpha Medcezir kulağa hoş geliyor.Ağaçların arasından çıkıp herkesi sessizliğe davet etti Alex Telles.
- Dostum ve eşini öldüren bizzat vampir doktor Radeon. Yıllarca aranızda vampir olarak kimliği saklanıp yaşadı. Luna ile yasak ilişkini gama biliyordu. Beta Medcezir doğruyu söylüyor. Sahi siz kavga ederken gama kurdu gören oldu mu ? Dostum alfa bana bazı sırlarını açtı. Medcezir onun öz oğlu.Dilimin ucunu ısırdım. Medcezir alfanın oğlu muydu ? Bu adam ne dediğini biliyor mu ? Alex Telles pantolonun cebimden katlanmış kağıdı çıkardı.
- Alfa benden oğlu olup olmadığını araştırmam için yardım istedi. Bildiğiniz gibi Medcezir dere kıyısında bulundu. Elsa'nın annesi ona sütünü verdi. Oğlu gibi yetiştirdi. Alfa ve luna tartıştığı gecelerden biriydi. Alfa öfkeyle hava almaya çıkmıştı. Arazinin biraz dışında saf kan kurt kokusu aldı. Sürüsünü kaybeden dişi kurt sığınacak güvenli alan arıyordu. Dolunay geceye renk katarken alfa ve kimliği bilinmeyen saf kan kurt çiftleşmesi yaşandı. Ne yazık ki dostum alfa sabah olduğunda pişmanlık yaşadı. Dişi kurdu terk etti. Alfanın o kadından olma oğlu bizzat Medcezir. Alfa öleceğini tahmin etmiyordu. Ay Tanrıçası ise rüyasına girip oğlu olduğunu hatırlattı. Medcezir sürünüz için kurtuluş reçetesi. Çünkü; o saf kan damarında olan alfanın tohumunu taşıyor.
Jennifer Lawrence yas için getirdiği beyaz zambağı alfanın üstüne bıraktı.
- Sanırım artık büyük bir sorunumuz var. Beta kurtlar alfaya dokunmaz.Sınırdan gelen beta kurtlar hemen Medcezir'den ellerini çekti. Ağaçların arasından kalabalığın arasına gelmiştim. Medcezir kalabalığın içinde kahverengi gözleriyle beni görünce tebessüm etti.
- Alpha Medcezir olarak gelecekteki eşimin Silgi olacağını sizlere söylemek istiyorum.
Tüm klan üyeleri bana bakıyordu. Vampir Alex Telles acı acı gülümseyip kalabalığın arasından beni çıkıp çıkarmak için elini uzattı.
- Sanırım artık bir çok kalbi kıran Silgi adına layık olursun.
Bunu söyler söylemez gözlerindeki pişmanlığı gördüm.
Alpha Medcezir ise benimle evleneceği için sevinmeye çoktan başlamıştı.
Alex Telles elimi bıraktı ve saygıyla Medcezir'in önünde eğildi.
- Babanıza layık oldum. Görevi tamamladım. Artık sürü ile yaşamak için sebebim kalmadı. Alpha Medcezir ve luna Silgi. İkimize mutluluklar diliyorum. Kızgınlık döneminde bolca sürüye yakışır alfa çocuklarınız olsun.Sanırım bu vampir aşkımı test ediyordu.
- Ben evlenmeyi düşünmüyorum Medcezir seninle.
Alex Telles çabucak eğmiş olduğu başını kaldırıp önce bana sonra alfaya baktı.
- Seni hep kardeşim gibi gördüm. Hep daha 17 yaşındasın. Yolun başındasın ve ergenliğe adım atacaksın. Kurdun ile bir ay önce tanışmış olduğunu bilmeyen yok sürüde.O hafta herkes beni konuşuyordu. Defin töreninde alfa ve bana bakıyordu sürüde bulunan üyeler. Kendimi deniz kenarında hissettim. Sanki denizden çıkıp kızgın kuma ayaklarım değdi. Apar topar suya koşmak istedim. Benim suyum Alex Telles ise piyasada yoktu. Bilindik yok olma hikayesinde kara delik olmuştu. Defin töreninde konuşma yapmaya gelmedi. Sürü ile bağını cidden koparıp gittiğini düşünce ağlamak için mendil alıyordum elime.
Mısır paketlerine Medcezir alfa olur olmaz zam getirdi. Önümüzde düğün töreni olacağını herkes konuşuyordu. Gencecik Medcezir'e yönetim için oluşturulan ihtiyar konsey eşlik etmeye başlamıştı. Geleneksel kurt kanunları sürüde hissedilir olmuştu. Mısır paketlerine zam sadece başlangıç niteliğinde olmuştu. Artık gece olduğunda sürünün marketine kimse gitmeyecek ve ikinci puf alımı iptal edildi. En çok beni bu madde üzdü. Çilekli puf ise Medcezir sevdiği için serbest bırakılır alımı. Alfanın buyruklarına uymayan olur ise beta kurtlar zindana sürüklemeye başlamıştı.
Bir aylık süreçte Jennifer Lawrence alfaya en ağır ithamlar yapan isimdi. Onun toy olduğunu söylüyordu. Lawrence yarım ay günlerinde Ay Tanrıçası adına geyik avı başlatan Medcezir'in hain olduğunu söyleyecek kadar ileri gitmişti. Lawrence etrafında gençleri topluyor ve muhalefet olduğunu alfaya hatırlatmak için elinden geleni yapıyordu. Çilek bahçesine gübre alımına Medcezir onay vermedi. O sabah taraf değiştirdi Lawrence.Bir aylık süreçte sürünün arazi dışına kimseyi Alpha Medcezir göndermedi. Onunla görüşmek istedim. Bana işinin olduğunu iletti konsey. Doğrudan alfanın evine gitmek isteyen kişilere konsey önce yardımcı oluyordu. Tüm izlenim gittikçe bir senenin sonunda kötüleşti. Lawrence rüzgarı kendi tarafına çekmişti. Çilek klanı giderek zenginleşti. Pastanın büyük payını 18 yaşına giren Alpha Medcezir'in araba klanı ile Lawrence paylaşıyordu. Konseyin üyelerinin virüse yakalanması işine Lawrence'nin ballı tereyağı sürdü.
Sonunda hepimiz ellerimizi kirletmeye başladık. Önce marketten alacak paramız suyunu çekti. Çilek klanın çilekleri çalmaya başladık. Arabaların motor kısmını söküp tellerin arkasında bekleyen vampirler ile satışa götürdük.
Alpha Medcezir gerçekten incinmiş olduğunu söylemişti yaptığı geyik partisinde. Lawrence'nin ona bulduğu sarışın kızla afiyetle salatasını yiyen Medcezir sevgilisinin dudağına yapışan marulu aldı. Biz olmamış olsak böyle incelik yapacağını sanmıyordum.
Ayrıca Lora onunla sadece parası için takılıyordu. Medcezir gömleğini çıkartıp kalbinin üstüne yaptırdığı L harfini gösterdi.
- Liyakat esasını bilirsiniz. Alpha Medcezir olarak dövme kalıcı olacak.Klanın soyan ve çalan üyeleri olarak onu ciddiyetini kibrit çöpüne benzeten Samuel elindeki ekmeği uzattı bana.
- Bize makarna, ekmek, yoğurt veriyor. Kendisine ise gönül yatağında Lora ile ahtapot yiyor.
- Ahtapot Samuel ben yiyemem zaten. Güvenliği elden bırakmayın.
- Muhtemelen ertesi gün liyakat ile tellerin orada bulunan güvenlik kameralarına ikimiz takılmış oluruz Silgi.
- O iş Jack sende.
- Sistemi kilitli tutacağım.Odama geldim. Alex Telles okur umuduyla panoya yazdım.
- Susma. Benden umut yok sanma. Döneceğine inanıp sıkıca sarıldım sana. Şimdi yaşamak adına çalıyorum aşkımı. Satıştan para düşmüyor payıma. Geleceksin geriye. Kalem olacaksın susmuş yarınlarımız için.
Alex Telles'in kaçınılmaz gidişi sonrası kendimi ve arkadaşlarım için çete kurmuştum.
Kararlı ve Azimli çetesi olarak bizden alan Medcezir ve Lawrence için sağlam planlarla kasanın korunduğu odaya girmemiz şarttı. Eğer bu şartı başaramaz isek yakında öldürülen çete üyelerinin yanına giderdik.
Bir soygun daha kalmıştı. Lüks arabaları tellerden çizik olmadan çıkartır isek vampir arkadaşımız Paul ikisini takip edecekti. Kasa odasını bize söyleyecekti. Ondan sonrasında yazılım konusunda Jack devreye girecekti.
Akşam çöktüğünde plandan bağımsız Alpha Medcezir'in oyun salonuna gittim. Tenis oynuyordu Lora ile. Lora telefonu çalınca gideceğini söyleyip alfaya öpücük verdi. Alpha Medcezir bir süre kimsenin gelmediğinden emin olmak için bekledi. Oyun salonundan çıktı.
Arkasına takıldım ve derenin kenarında durdu.
-Kararlı ve Azimli çetesi lideri Silgi. Beni takip etmeni neye borçluyum ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Silgi 🙋
JugendliteraturMelez olarak kimseden yardım istemeyi düşünmedim. Onu görünce fikrim değişti. Okurken oy vermeyi unutmayın.