1. Bölüm

1.9K 51 4
                                    

Merhaba ben Güneş Akman 17 yaşındayım ailesi tarafından sevilmeyen ve psikolojik baskı ve şiddet gören bir kızım .Ailem deki kimse beni sevmez nedeninide bilmem şahsen benimde onları sevdiğim söylenemez ama en azında küçükte olsa sevgi görmek isterdim . Neyse İzmir de yaşıyorum , Lise 3'e gidiyorum .
Şuan nedenini bilmediğim birşekilde hastane yolundayız sorduğumda birşey demediler neymiş gidince öğrenirmişim .
Hastaneye gelmiştik babam olacak şahsiyet görevliyle dna testinin nerede yapılacağını sordu ,  görevlide söyledi ve bizde testin yapılacağı yere yani doktorun odasına gittik .
Ama neden dna testi yapılacak anlamadım .
Salaksın  çünkü ondan anlamamışsın'dır .
Sus be sensin salak .
Aman birşey demedik prenses hazretleri.
Deme zaten salak iç ses . Allahım resmen iç sesimle konuşuyom ya sabır.
Ben iç sesimle kavga ederken doktorun odasına girmiştik içeride bir adam benim yaşımda bir kız birde benden küçük olduğunu düşündüğüm çocuk vardı. Onlara pek bakmadan geçip oturdum .
Doktor " öncelikle hepiniz hoş geldiniz , hastanenin yıllar önce yaptığı hata için hepinizden özür dilerim . " doktorun bu dediği ile baba şahsiyeti hemen atladı ve "eğer bu gerçekten hataysa sizi dava ederim yıllardır bu kıza bakmak zorunda kaldım."dedi . Şahsiyetin söylediğiyle gözlerimi devirdim , şahsen gözlerim dolmuştu ne bok varda duluyorsa artık Allah allah yaaa . Doktor şahsiyete sakin olmasını ve gerekenin yapılacağını söyledi ve test için bizden kan aldılar . Sonuçların 4  saate çıkacağını söyledi bende bahçeye çıktım ve kulaklığımı taktım , şarkı dinlemeye başladım. 4 saat ne ara geçti bilmiyorum ama şuan doktorun odasında sonuçların açıklamasını bekliyorduk . Sanırım doktor kendini acun sannetti çünkü bir türlü açıklamıyor du ,aha açıklayacak sanırım . "Evet sonuçlar çıktı Duru Akın %99,9  Bedirhan akmanın kızıdır, Güneş akmanda %99,9 Hakan Akın ın kızıdır. Hastane adına tekrar özür dilerim , bu durumda herkez kendi kızını alması uygundur ."dedi doktorcuk . Eeee şimdi nolcak okadar yaşadığım acı,baskılar nolcak bukadar kolaymı yani . Kafamı kaldırdığımda bana bakan gerçek babamı ve çocuğu gördüm hemen gözlerimi kaçırdım,oneydi kız öyle sert  bakışlar atıyordu adam  korktum lan . Kıkırdama sesi duydum çocu bana bakıp kıkırdıyordu gözdevirdim ve başımı yana çevirdiğimde baba şahsiyeti ve okızın saçların dan öperken gördüm, yıllardır bekledim bana kızım desin diye lan . Nalet göz yaşları akmaya başladı hayır yani neden akıyorsun çeşme falan mı zannettin kendini anlamadimki , alt tarafı hiç sevilmedin . Şahsiyet ve ailesi gitti giderkende gel ve eşyalarını al git dedi . Yanıma gerçek babam geldi "kızım hadi gidip eşyalarını alalım  sonra mardine evimize gidelim ."dedi. Ne mardinmi "evet kızım Mardin "  "ben onu dışımdan mı söyledim yaa "  dediğimde güldüler. "Hadi gidelim kızım. " kızım demişti bana kızım demişti çok tuhaf his-  miş. Evet ondan öncede dedi ama sen salak olduğun için anlamadın . Bana bak iç ses iki de bir bana salak diyorsun sinirimi bozma benim . Bozulursa nolur kızım napacan sanki . Susbe ne  boş yaptın iç ses. Iç sesle oluşan kavgadan sonra  hastaneden çıkıp eve gittik ve eşyalarımı toplamaya başladım . İşim bittikten sonra valizlerimi ve sırt çantamı sürüklemeye başladım o sırada hakan bey geldi ve valizleri aldı ve bu kadarmı diye sordu bende bukadar diyerek arabaya bindim  vedalaşmaya gerek duymadan hemen yola koyulduk . Mardine arabayla gidilecekti oyüzden ilk önce benzinliğe gittik atıştırmalık birşeyler aldık ve arabanın deposunu fulleyip yola çıktık .
Bakalım bundan sonra nolucak neler bekliyor beni .














Herkeze merhaba  hikayenin ilk bölümüyle karşınıza geldim .
Umarım beğenirsiniz.
Oylamayı ve yorumlamayı unutmayın lütfen . Destek olursanız sevinirim.

Gerçek Ailem 'Güneş'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin